הסטייליסטית ליז בן שושן אחרי עשרים שנה: "באר שבע זה הלב הכי משמעותי בחיי ואני אחזור לצבוע לכם את החיים".

$(function(){setImageBanner('be81f310-d287-4031-b139-e67165f1f4f9','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

היא הייתה האייקון האופנתי ומכתיבת האופנה שכל אחד רק רצה שתהפוך אותו מדלעת רכה לסינדרלה הכי מנצנצת באיוונט, שניהלה יחד עם אחיה מאור את חנות פאשן הכי מבוקשת בעיר, "דאון טאון". היום, עשרים שנה אחרי, ועדין מותג בפני עצמה, ראיינו את ליז, נשואה ואמא לשני ילדים, בוגרת יותר ורגועה, על החיים מאז שעזבה את באר שבע, על הפופ אפים שדעכו בגלל הקורונה ועד האתר מכירות אופנה, טרנדים וסטיילינג מוביל שהיא מנהלת. הניוז: היא תקיים פסטיבל אופנה בבאר שבע. חכו חכו

צילום: רותם תהילה קייזרמן

אי אפשר לשכוח אותה: ליז בן שושן (38) לפני עשרים שנה לערך, הייתה האייקון האופנתי הכי בולט בבאר שבע, מכתיבת האופנה והסטייליסטית הכי מבוקשת בדרום וללא מתחרים, שהביאה, יחד עם אחיה מאור, את הטרנדים הכי שיקים, צבעוניים, הקז'ואל הכי מודרני והלא תמיד קונבנציונלי כשהביאו את הבשורה לעיר בצורת חנות שהכי קל היה להידבק אליה - "דאון טאון', שהייתה מסיבה אחת גדולה שמאגדת בה את  הקהל המקומי והסביבה, ושם ליז הייתה מלבישה את כולם לפני יציאה למועדונים או אירועים כאלה ואחרים בסטייל שלה. אחרי שהיא התחתנה והפכה לאימא לשני ילדים, הם עברו להתגורר בצפון הארץ ויצאו יחד למסע של /פופ אפים' ברחבי הארץ, שלשם זרמו לקוחות ותיקים וחדשים, שרק רצו שליז תלביש אותם. בתקופת הקורונה היא נאלצה לעצור את הפופ אפים והשקיעה באתר שלה עם אחוז גבוה של מכירות בארץ ובעולם, ומתכננת להגיע לבאר שבע ולהקים פסטיבל פופ אפ שלא היה, אחרי שנתיים לא מגע.

מה הכוונה פסטיבל פופ אפ?

 "קודם כל לבוא ולפתוח מלא שמפניות, זה ממש בוער בי. להחזיר את האופנה והסטיילינג ולתת תשובה לכל הלקוחות ששואלות מתי תבואי שוב? שנתיים לא יצאתי ברחבי העיר בגלל הקורונה. אני מחכה להחזיר בכם אנרגיות ואינטראקציה. באר שבע זה הלב הכי משמעותי בחיי ואני אחזור לצבוע לכם את החיים".

למה הכי מתגעגעת בבאר שבע?

"החום והאהבה שאי אפשר להרגיש אותם במקום אחר. ההרגשה שכולנו משפחה אחת גדולה. ענקית. זאת הרגשה מאוד ייחודית בבאר שבע. הרגשתי כל הזמן שעוטפים אותי, נותנים לי אוכל, דואגים לי, מזמינים לישון, לאכול. גם בקרית גת, עיר הולדתי, יש אותה הרגשה".

קשה לשכוח את חנות 'דאון טאון' שהייתה מעוז שכל כולם, בכל קצוות הגילאים, שרק חושקים להיראות אחרת. שליז בן שושן תשנה להם את החיים מבחינת מראה חיצוני, תמיד באהבה ואכפתיות כפולה. השקות, מסיבות, אייטמים בעיתונים, בגדים יוצאי דופן, כולם רצו להיות שם כדי להרגיש שייכים. מאוד וליז שינו את הלהט המקומי. "מגיל 18 עד גיל 33 אחי מאור ואני ניהלנו את החנות שהביאה את האופנה הכי טרנדית" שיתפה "שהייתה מעזה לשנות את קו האופנה הקיים. לפני יציאה למועדון, כולם אצלי".

צילום: רותם תהילה קייזרמןצילום: רותם תהילה קייזרמן

מה שונה מאז להיום

"עולם אחר לגמרי, קודם כל אני זוכרת את הטירוף בחנות. ערב חג מחכים לי 150 איש בספסל שאני אלביש אותם. זה היה מטורף מבחינתי וחייתי בחרדות, כי רציתי שזה יהיה מושלם לכולם. שכולם ייצאו מבסוטים. אני מאז ומעולם בן אדם מרצה. אוהבת שלכולם טוב, שלא ירגישו חוסר ביטחון, לא משנה הלב שלי היה פתוח. פותחת לאנשים את הראש, לשחרר את המוח כמו אחרי טיפול. להתעסק באופנה זה חד משמעי לטפל באנשים. אני גורמת לאישה להעז היום ללבוש טייץ כחול בגיל ארבעים, כי עשר שנים הייתה סגורה, עם גנים וטיפול בילדים".

מתי עברת לצפון?

"לפני חמש שנים. התחתנתי בשנת 2016 והיום אנחנו מתגוררים בצפון הארץ במושב עין יעקב. בדיוק סיימנו לשפץ. שם נמצא הסטודיו שלי והמחסנים. אני עושה את מה שאני אוהבת, מלבישה אנשים, אין יותר כיף מזה. מבחינתי זה דבר עוצמתי לגרום לאדם אחר לאהוב את עצמו. חוויתי משברים בחיי, לכן אני מבינה יותר למה המילה הטובה והאופנה המדויקת לנשים, שלומדות להתלבש נכון, להרגיש טוב עם עצמך. אישה שמרגישה טוב עצמה עפה על עצמה".

הייתי מסתובבת כל בארץ עם הפופ אפים שלך, מה קרה מאז שזה הופסק בגלל הקורונה?

"תחזקתי את האתר, עושה הרבה שיחות סטיילינג , באו אליי לסטודיו בתיאום מראש, המשכתי עם אינטראקציה ומגע עם אנשים שהיו חשובים לי. עושה שיחות בנושא. שנתיים לא עשיתי פופ אפים בגלל הקורונה וזה ממש חסר לי בדם. בהתחלה זה פגע כלכלית, אל ברגע שהתחלתי לחזק את האתר, לשפר, להוסיף, לגוון, זה יצר פרנסה טובה".

מה החלום שלך?

"להסתובב ברחבי הארץ עם אוטובוס לעשות מכירות והלבשה מגניבים. איתי אי אפשר לדעת, אני לא צפויה. אני תמיד בעד להגשים חלומות".

מהם הטרנדים לקראת הקיץ?

 "חליפות, טייצים מבריקים, בייקרי (טיץ עד הברך) טישרים אובר סייז, סניקרסים, שילוב של אלגנט וספורט. תמיד היה לי חלום לשים שמלות ערב עם אולסטאר והיום זה קורה".

צילום: רותם תהילה קייזרמןצילום: רותם תהילה קייזרמן

מה עם נשים במידות גדולות?

 "אני מוכרת גם לנשים מלאות עד מידה אקסטרה אקסטרה לארג'. רוצה תמיד לתת מענה לנשים בכל המידות. אני לא אחת שחיה לפי טרנדים, חיה לפי דיוק. מה הגזרה המדויקת שלך. טרנדים כן שואבים אותי, אני חיה אותם, אבל לא מונעת מזה. כאילו מונעת מעצמי מהבפנים מה קורה ומה יהיה. אהה, גם בגדי הגוף חוזרים".

מה ההבדל בין ליז שושן של דאון טאון להיום?

"אני אימא, שזה כבר אומר הכל. התבגרתי. תראי, תמיד הייתה בי אהבת חינם ואי אפשר לקחת את זה ממני. בכל השנים, שחוותי משברים, אני מנסה לשפר את הבפנים שלי, ללמוד איך להיות יותר טובה, להפיץ לאחרים לחיות טוב, להיות אימא יותר טובה. אני יותר רגועה היום, אם נרדמתי בשמונה בערב זה כאילו להרגיש שרקדתי כל הלילה במועדון הפורום והלכתי לישון בשמונה בבוקר. עשיתי את שלי".

   צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('705fd6f0-6fb5-4a85-94e6-e7291c6045b8','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה