כל אחד צריך טיפ קטן: מאמני כושר מגלים מה הטריק להורדת משקל מהיר

$(function(){setImageBanner('4ed78693-c6ce-4cbb-8d76-c75198412f1a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

תעצרו את הלעיסה ללא הפסקה: פרויקט עם סיבולת לב וריאה, שבו שישה מאמני כושר מסבירים מה הטיפ הנכון להכין את הגוף לקיץ, ומגלים מה הטריק הנכון להשיג את זה מהר. רק אם ממש בא לכם שינוי, תקראו כל מילה.

מאמני כושר. צילומים: יח"צ

אתם מכירים את התחושה הלא מעודדת הזו, שהקיץ מגיע לפתחו בדיוק שנגעתם בבטן הרכה שלכם וגיליתם צמיג חדש ומעיק, כי בחורף אכלתם הרבה אוכל חם, מפנק ועתיר קלוריות? אז אם קצת נלחצם מזה שהבגד ים כבר פחות מחמיא לכם לפריזורה, זה הזמן להכיר את מאמני הכושר שיסברו לכם בפשטות מה הטיפ הנכון להורדה מהמשקל וחיטוב הגוף, ויגלו גם מה הטריק להשיג אותו מהר. לגזור, לשמור ובעיקר לא לאכול מהר.

עדן מלכה. צילום: פרטי

עדן מלכה, מאמן כושר אישי מתל אביב ועד באר שבע

"הבנתי שלהיות מאמן כושר יאפשר לי להדריך ולתמוך באחרים במסעות השינוי שלהם ורציתי שהם ירגישו את אותה תחושת הישג, ביטחון ורווחה כללית שחוויתי. רציתי להעצים אנשים, להגביר את הביטחון העצמי שלהם ולשפר את איכות חייהם באמצעות כושר והרגלים בריאים".

כל אחד צריך טיפ קטן:

שתו מים: קודם כל תרגילו את עצמכם לשתות מספיק מים לתפקודי גוף מיטביים.אנשים לא מספיק מבינים את החשיבות של שתיית מים. זה עושה פלאים לגוף וליכולת שלו להתפתח בצורה מיטבית. אימוני HIIT: אימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה הם האידיאל לשריפת קלוריות, להגברת חילוף החומרים והשגת מבנה גוף אסוף ומחוטב. תזונה מאוזנת: חייבים לתעדף מגוון של מזונות עתירי רכיבים תזונתיים, כולל פירות, ירקות, חלבונים רזים, דגנים מלאים ושומנים בריאים, ולהפחית למינימום מזונות מעובדים , פחמימות ריקות וממותקים ואימוני כוח - הכרחיים לבניית שריר, ואין להם תחליף. מעבר למראה זה תורם מאד להגברת חילוף החומרים ושיפור הרכב הגוף.

טריק מהיר להשיל מהמשקל:

תתחילו בלהגיד בקול רם שאתם מתחילים בשינוי ותהיו רגועים. מה הכוונה? תשמרו על שינה איכותית מספקת כדי לתמוך ברווחה הכללית, להפחית רמות לחץ, לשפר אנרגיה חיונית ותזכרו ששריר גודל במנוחה".

 

שני חגג. צילום: פרטי

שני חגג (24) מתמחה באימוני כוח, אירובי, core וגמישות.

"מאוד אוהבת אימונים עם דופק גבוהה. חשוב לי שבנות יאהבו את הגוף שלהם וישיגו את המטרות שהם מציבות לעצמן."

כל אחד צריך טיפ קטן:

"להשקיע בבגדי ספורט יפים שיתנו לנו ביטחון וחשק ללכת להתאמן".

טריק מהיר להשיל מהמשקל:

"להכין ארוחות ביניים קטנות כמו קופסת פירות קטנים חתוכים יפה, תמר עם אגוז, שקית קטנה של ירקות ולדאוג לא להיות אף פעם רעב מאוד, כי שרעבים מאוד אוכלים הכול ושטויות. לשתות הרבה מים, לקחת בקבוק יפה שיעזור לנו לרצות לשתות".

אבניאל צ'רי. צילום: מישל מיכאלי

אבניאל צ'רי (37) בעל מתחם לאימוני כושר BLACK CHERRY, מאמן כושר, מדריך להגנה עצמית ומורה לחינוך גופני. 

"מרגע שחרורי מהצבא עסקתי כמאמן כושר בGREAT SHAPE, ועד סיום התואר הראשון שלי בחינוך גופני בגיל 27 שלאחריו פתחתי את הסטודיו הראשון שלי, שכבר חגג עשור. עם השנים והתחומים השונים שבהם עסקתי, קיבלתי ערכים שמובילים אותי עד היום".

כל אחד צריך טיפ קטן:

"קודם כל, לעבור תהליך השלמה עם הגוף שלנו ולהבין שירידה במשקל היא לא הכל. ולגביי הקיץ, אני יודע שכולנו מדמיינים את עצמנו עם קוביות בבריכה. אבל לצערי אין קסמים. תהליך ירידה במשקל, חיטוב, עלייה במשקל וכו' מתחיל ונגמר קודם כל בתזונה נכונה ובפעילות הגופנית שאנו מכניסים בשגרה שלנו, כמה זמן אנחנו מקדישים לחיזוק הגוף שלנו, ולאו דווקא אימוני כושר. למשל, תתחילו מללכת יותר ברגל, פחות פקקים, אין צורך להיעזר במעלית אם יש מדרגות, וכל מיניי פעולות יום יומיות שיגרמו לשרירים שלכם מאמץ".

טריק מהיר להשיל מהמשקל:

"בריאות הגוף והנפש - להיות חיובי ואופטימי".

חן גנון טויטו. צילום: ראובן אנג'ל

חן גנון טויטו (33) מנהלת רשת 'ספורטיב'.

"בגדי הים כבר כאן, אבל עדיין לא מאוחר לזכות בגוף מעוצב יותר".

כל אחד צריך טיפ קטן:

"80% תזונה 20% ספורט!

טריק מהיר להשיל מהמשקל: "על אינסולין כבר שמעתם? אינסולין הוא הורמון אנאבולי- תחת השפעתו הגוף נמצא בבנייה/ אגירה בצורת גליקוגן, והעודפים עוברים לתאי השומן!

שתי המלצות ממני. האחת, הפחיתו מאכלים המקפיצים אינסולין, ביניהם: סוכר, פחמימות ריקות ומעובדות. שתיים, נסו לשלב הפסקות אכילה, בהם האינסולין נמוך  והגוף עובר לעבוד על מאגרי השומן".

העיקרון הפיזיולוגי עליו מבוססת המלצתי הוא צמצום השעות בהן חלה עליה בהפרשת אינסולין לדם – הורמון המעורר תחושת רעב ומעכב את הליך שריפת השומנים בגוף. במקביל, חלה עלייה בכמות הגלוקגון בדם, הורמון המופרש רק בתנאי צום ומעודד פירוק יעיל של חומצות השומן בגוף.

"אימוני כוח וכמה שיותר שתורמים לעלייה במסת השריר, שיפור ושימור הרכב הגוף, העלאת מצב הרוח ותחושת הביטחון, הרגלי תזונה נכונים המשולבים ומותאמים לתוכנית אימוני הכוח יעזרו לכם לרדת במסת השומן, תוך שמירה ואף עליה במסת שריר. הקפדה על מאזן קלורי ואינסולין מאוזן בגוף, לצד כמות מספקת של חלבון הן הבסיס להצלחה שלך!"

 משה בן שימול. צילום: ארתור מזרובסקי -ליצ'י

משה בן שימול (34) מאמן במועדון "ספיריט - המרכז לאומנויות לחימה"

כל אחד צריך טיפ קטן:

הטיפ הכי טוב והכי נדוש הוא לא להתחיל להתכונן לקיץ כשהקיץ בפתח, אלא ליצור שגרת אימונים כל השנה. הדרך הטובה ביותר היא למצוא תחום אימונים שעושה לנו טוב ובעיקר קהילה, שתומכת מאתגרת ודוחפת. היכולת להתמיד במשהו ולהפוך את האימונים לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום הם המתנות הטובות ביותר".

טריק להשיל משקל מהיר:

"להתחיל את היום הפעילות אירובית על בטן ריקה".

עומר סבן. צילום:פרטי

עומר סבן (37) מאמן כושר אישי וקבוצות קטנות בעומר

בעלים של סטודיו 'טריינר4לייף' בעומר.

התמחות: חיטוב, ירידה במשקל ושיקום פציעות.

"חשוב לי גם להעביר את הידע שלי לכמה שיותר אנשים, לכן היום אני בעיקר מאמן קבוצות, בסטודיו שלי בעומר. אחרי 15 שנים כמאמן כושר אישי למדתי כי לכל אחד יש מטרות שונות ומודל היופי משתנה בין אדם לאדם. לחלק אני נראה שרירי מדי ולאחר לא שרירי מספיק. לכן, אני מניח שלא כולם ירצו להראות כמוני. יחד עם זאת, הכל מתחיל במשטר אימונים ותזונה".

כל אחד סוחב איתו טיפ קטן:

"לעבוד עם התראות ביומן/בנייד. רובנו יודעים מה צריך לעשות, אבל החיים נכנסים באמצע. בסוף ירידה במשקל, מתבססת על הרעיון של להוציא יותר קלוריות ממה שאנחנו מכניסים, זה כולנו יודעים, אבל להגיע לשם דורש משמעת והתמדה. קשה לשנות הרגלים ישנים, לכן התראות יכולות לעזור לנו עם זה".

טריק מהיר להשיל משקל:

"לזכור לשתות מים, לא לפספס ארוחות, לבצע את האימונים לפי התוכנית. התראות מעוררות את השוטר שבתוכנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('bfc65f67-94c9-4c14-8531-451956a8491c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה