ירדן אחיו של אורי נגר מהאח הגדול בראיון לבאר שבע נט: "הוא חרדתי והוא לא מתבייש בזה"

$(function(){setImageBanner('d1674d58-ddd8-4ff8-95f4-2584d250a9c5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

במוצאי שבת האחרון נחשפנו לאורי נגר ממיתר, שנכנס לבית האח הגדול על תקן האקס של ספיר בורגיל בנעוריו, אבל עם אג'נדה אחת במוחו החריף: לעשות טוב ולא להיגרר למה שאנשים חושבים, שהוא בא להפריד חלילה. אורי, לוחם בעברו, אחד שקרוי 'הגבר שבגברים', בא כדי לעזור לסתיו קוצין לצאת מחייכת ולא מוחרמת, לחשוף את החרדות שלו, לחוות חוויה אחרת ובעיקר לצאת מנצח כהרגלו. ובשביל כל זה גם צריך את העזרה מבחוץ, אז תכירו את ירדן נגר, האח הצעיר, אחראי על כל הסושיאל של אורי, רק כדי שיכירו את הבפנוכו של אחיו האהוב.

אורי נגר והבנות. צילום: פרטי

מאחורי כל ניהול הסושיאל של אורי, עומד אחיו ירדן נגר (27)  ממיתר, נחוש לעשות הכל כדי שיראו עד כמה אחיו עשוי מהחומרים הכי טובים, עם ערכים וכבוד, טוב לב ואינטליגנציה רגשית, שיעשה הכל למען שתי בנותיו וכדי שייצא הכי טוב בתוכנית עם הרייטינג הכי גבוה במדינה. ירדן הולך לישון איתו, מתעורר איתו, דואג שהאינסטגרם של אחיו יהיה מלא בתמונות וקטעי וידאו, אחראי על תגובות על כל פרסום, שלילי או חיובי ומאשר חברים חדשים (עלה כבר ב4000 עוקבים). "אח שלי שירת בגבעתי בגדוד צבר כלוחם" סיפר עליו בגאווה "שירת בעזה, השתתף בפעילויות חשובות, עיכב חוליית מחבלים, נסע בזמן שטילים מאיימים מעליו, ואת הכל שרד".

אז מה זה בשבילו לשרוד בית סגור עם דיירים לא מוכרים ולהיות מודל לחיקוי?

"אח שלי התגורר חמש שנים בארצות הברית, ניהל עסקים, ניהל חמש חנויות, היה אחראי על 30 עובדים, חזר לארץ והקים עסק פיגומים לבניין. לפני שלושה עד ארבעה חודשים מכר את העסק הפרטי שלו לחברה בשם 'פרו פיגום בע"מ', וכיום הוא מנכ"ל מכירות ומנהל איזזור דרום. בשנייה שמכר את העסק הוא נפתח לכל העולם".

הוא רשום כקבלן בתעודת זהות שלו

"הוא קבלן פיגומים, זה העיסוק שלו".

ספר לנו איך הכל התחיל לו?

"לפני מספר חודשים בערך, קפץ לו הפרסום על האודישנים לאח הגדול והוא החליט להירשם. מי שדחף אותו היה חבר בשם מיקי גרינברג, ששאל אותו מה הוא אומר על אודישן לאח הגדול והוא התחיל להתעניין. הגיע לאודישן ראשון, עבר לשני ושלישי, אבל ראה עם הזמן שהתוכנית תכף מתחילה ולא קראו לו. כן אמרו לו בהפקה שיראו בהמשך בקשר לעתיד".

הוא לא ידע שספיר תהיה שם?

"לא, הוא לא ידע שספיר נכנסת עד שהייתה הדלפה בעמוד באינסטגרם. הוא ראה גם שהכניסו את שניר בורגיל וזה ריגש אותו, כי הוא לא ידע. כשצלצלו אליו מההפקה כדי לדבר על הכניסה השנייה, הוא סיפר להם שספיר והוא היו חברים בגיל נעורים ואז החליטו לקרוא לו לפגישה".

אהבה בגיל 16 זה לא בדיוק טייטל של ה'אקס'

"תקראי לזה איך שאת רוצה וזה לא משנה, צריך לקרוא לחתול בשמו. בשבילו היא הייתה מערכת היחסים הראשונה וגם בשבילה. ספיר ושניר יצאו ביחד שספיר הייתה גרה בשמעה. יצא להם להתראות בשנים האחרונות כי הם גרו בשכירות במיתר לפני שעברו למיתר. שניר ואני חברי ילדות מגן חובה, קרוב לעשרים שנה חברים וביום הולדת האחרונה שלי הוא בירך אותי שם בבריכה על עשרים שנות חברות".

אורי הגיע לפגישה בהפקת אח הגדול כדי לראות אם הוא מתאים לכניסה השנייה, לבטח גם בגלל הטייטל של האקס, ושני הצדדים סיכמו שהוא מתאים לחלק האחרון בפאזל. אבל ירדן מסביר שאורי לא נכנס לבית האח בשביל ספיר בשום צורה שבה נחשוב עליה. "הוא לא נכנס ליצור איתה אינטראקציה כזו או אחרת" הסביר "כולם חברים של שתי המשפחות, גדלנו יחד, אנחנו מכרים. הוא אפילו לא חשב שהוא יכנס בכניסה השנייה ושידר עסקים כרגיל, עד שצלצלו אליו וביקשו שיבוא להתחיל את השלבים האחרונים של הכניסה".

אורי נגר. צילום: פרטיאורי נגר. צילום: פרטי

היה לחץ אחרי שהודיעו לו שיתחיל להתארגן לכניסה?

בטח לחץ, הרבה ריצות, צילומםי, בדיקות - כל התהליך ואני איתו צמוד. לראות אותו בטלוויזיה זה אושר שלי ושל המשפחה. ראינו אותו בתעודת זהות והייתי כל כך גאה, כי הוא דיבר כמו שדיבר בבית וכמו השיחות שלנו, מהאמת הפנימית. שספיר השתנה לטובה, התבגרה".

אתה גם רואה ששניר מצטייר שם כפה גדול

"אני חבר טוב של שניר ורואה מה קורה ברשת לגביו. בתור אחד שמכיר אותו שנים רבות, אני רק יכול להגיד שאני מכיר אותו בתור בן אדם ואת המשפחה שלו ומה שאתם רואים בתוכנית לא מצטייר טוב או נכון. הוא בן אדם מדהים וטוב לב. אני אישית נסעתי עד לאולפן כדי לצעוק לו בצהריים לפני השידור שאברהם חבר כדי שישמע, וכולם שמעו שם".

לקחו את אח שלך כי הוא על תקן האקס?

"מדובר בטלוויזיה, צריך רייטינג והוא לא סתם נכנס אחרון. ישבנו כולנו ועשינו הקרנה גדולה בתוכנית הראשונה. ראינו ביחד וזה כיף גדול. התרגשנו, ציפינו והיינו כל כך מאושרים, הכי באווירה טובה וחיובית. צריך להבין שאם יש פרסום שלילי ולא נכון, אנחנו יודעים את האמת ולא נכנסים לזה".

מה  הכוונה שלילי?

"מישהי פרסמה בסטורי, לכאורה, שגרושתו של אח רשמה לה ' אל תאמינו למה שאתם רואים על המסך, הוא פח אשפה'. היא פתחה את הפה בצורה לא יפה, ומאחר ואני ואחראי על כל הסושיאל של אורי החלטנו ביחד, עוד לפני שנכנס לאח, שנגיב נכון לכל פרסום. חשוב לאורי מה שילדים רואים מבחינת תכנים בטלוויזיה והוא כאבא לבנות לא היה רוצה שיראו דברים לא נכונים או לא יפים. הבטחנו לפני הכניסה, שלא משנה מה, לא יוציאו מאיתנו קללות או מילים לא מכובדות גם אם נתעצבן על פרסום שלילי וגם אם פרסמו משהו שאין אמת מאחוריה".

ואם יהיה פרסום אמת שגם לא תאהבו?

 "אם יש ספר אם יש פרסום רע כזה או אחר ויודעים שזה נכון ואורי יודע שזו טעות, אנחנו נבוא ונציג את התמונה במלואה, אבל לא נבזבז אנרגיה על מה שלא, כי הרשת עפה על אורי. אנחנו מסתכלים רק על החיובי. גרושתו מלווה את אורי בתהליך והיא בעצמה אומרת שיתפוצצו הקנאים. אורי הוא בן אדם עם ראש על הכתפיים, הוא לא ייכנס לים המלח אם הוא יידע שיש לו פצע אחד פתוח".

הוא אמר שם שספיר ואברהם לא ממש זוג בעיניו

"זאת האמת שלו. אני רואה טוקבקים שליליים על זה, יש שאומרים איזה צבוע הוא, אבל צריכים להבין שהוא עומד מאחורי כל מילה שנאמרת ממנו. הוא מאוד אוהב את אברהם ומאמין בו, אמר שהוא אינטליגנט, חכם ואיש שיחה ואין לו שום דבר נגדו, אבל הוא גם אוהב את ספיר ובגלל זה הוא אמר לשניר 'אברהם טוב לאחותך'. הוא פחות מאמין מהצד של ספיר שזה משהו שיכול להצליח בינה לבין אברהם".

ירדן הולך לישון כל יום עם אחיו ומתעורר איתו בכל שיר שמתנגן. כמו בחיים, צמוד אליו 24 שעות, רק הפעם זה קורה דרך המסך. רואה את אחיו משוחח עם סתיו קצין ומעודד אותה כמו החבר הכי טוב, ואם תשאלו אותו זו לא אסטרטגיה, הוא באמת מאמין באכפתיות של אחיו כלפיי הדיירת עם הכי קונצנזוס קיומי. "אורי אמר בתעודת זהות שלסתיו יש עור של פיל שלא ראה בחייו" שיתף ירדן "אבל הוא לא אחד שיעודד התנהגות לא מכובדת או חרם. "ש במשפחה שלנו ילדה שעוברת חרם באופן יומיומי" הוא משתף, הוא גם אבא לשתי בנות, זה מאוד אכפת לו שיתנו יחס טוב ולא יעשו שום חרם או הפגנת כוח, זה באמת חשוב לו. חשוב לו לדבר על כבוד האישה, להעלות מודעות של חרדות".

 

אורי נגר. צילום: פרטי

הוא חרדתי?

"הוא לא מתבייש בזה, הוא מטופל  הוא חרדתי ומטופל בכדורים והוא רוצה להעלות את המודעות . זו הסיבה העיקרית שלשמה הוא נכנס, כדי להעביר מסרים רלוונטיים ופחות חשוב לו עוד מאה שקל לתקציב. אם צריך הוא לא יעשן סיגריה שבוע שלם רק כדי שיהיה אוכל לאחרים. ברגע שאין היגיון, אורי יילחם על שלו".

יש מצב שיפתח שם קטע רומנטי בינו לאחת הדיירות?

"זו לא המטרה, לא חושב שיש מישהי שמתאימה לו שם או כזו שיכולה להכיל אותו בצורה כזו או אחרת, רק חשוב לו להביא את מסרים ולעבור חוויה, לראות ולפתור כמו תסביך אדיפוס, להיכנס ולהעיר מתים, לדעת מה קורה בבית שם, מה האמוציות, ועוד בן אדם חרדתי שמנותק מהעולם ומשתי הבנות שלו שהכי חשובות לו בעולם. זה ניסוי חברתי ומדהים בעיניי. החלום שלי זה להיכנס לאח הגדול והשנה לא הגשתי מועמדות בגלל פציעה, אבל אח שלי קיבל את ההזדמנות ואני נותן לו את כל כולי שיצליח ואהיה איתו בכל רגע נתון".

ועם ספיר?

"ראינו אותם יושבים בפינת עישון ואורי אמר לה שלא מקובל עליו ההתנהגות של אברהם והצורה בדרך התנהלות שלו, אבל הוא עדיין הכי מפרגן לה. הוא נכנס לשם ביומיים האחרונים והבין כבר ב24 שעות כמה זה אינטנסיבי. הוא נכנס עם שאר הדיירים החדשים שלא יודעים עדיין להתנהל שם וצריכים לשאול איפה כל דבר, הם לא הראשונים שנכנסו, אז זה לא פשוט. רק אברהם התפרץ עליו כי הוא חשב שהוא בא בשביל ספיר".

יש סיכוי לאורי שיזכה במיליון?

"יש סיכוי גדול. אני בטוח שהוא יגיע עד הגמר ולא אומר רק בגלל שהוא אחי. הוא בן אדם כזה עם נחישות מעל המצופה ואחד שישיג את המטרה בחיים. אם הוא רוצה לקחת מיליון שקל כדי לדאוג לבנות שלו לקורת גג, הוא יעשה זאת".

ולסיום, מה אנחנו לא יודעים עליו?

"שהוא מת על קבוצת הפועל באר שבע בכדורגל, זו אהבה שלו".

 אורי ואחיו ירדן. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ef35819c-8b79-4788-a95d-8f2e9ad94ba7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה