יועצת התדמית והסטיילינג של הדרום מסבירה: איך תצאי לחירות במלתחה שלך בחג הפסח?

$(function(){setImageBanner('e896d508-cca4-4001-a6a4-7d20faca4aac','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

חג הפסח מתקרב בצעדי ענק כטיל בליסטי ממרחקים, ואיתו עולה גם השאלה הקריטית 'מה נלבש לחג?, או  ליתר דיוק  'מה החופש שלנו לחיות ולהתלבש כראות עינינו ולצאת לחירות  אמיתית במלתחה שלנו?'. בשביל זה פנינו לאורית ארגמן פדידא, יועצת תדמית וסטיילינג, חוקרת תקשורת ואופנה מעומר, שתיתן את הפתרונות בשבילכם. העתק והדבק

 

ג'קט שחור - תמיד בחירה נכונה, פריט קלאסי, על זמני שתוכלי לשלב במלתחה. צילום: מור קופלר

"חג הפסח וכמובן התקופה המורכבת בה אנחנו נמצאים, מחדד (איך לא), את הפוקוס על מושג החירות. חירותו של אדם, עבורי, הוא החופש שלו לממש את עצמו ולחיות בחופשיות ובשלום עם עצמו" מסבירה אורית. "בתחום העיסוק שלי, כיועצת תדמית וסטיילינג, אני פוגשת הרבה נשים שכלואות בתוך המלתחה שלהן, מסיבות שונות ומגוונות, ואני רוצה להמליץ על חמש דרכים להשתחרר מכבלי המלתחה ולצאת לחירות".

במה את מאמינה?

"אני מאמינה שחירות במלתחה משליכה הרבה מעבר לארון שלנו ולבחירת הבגדים בכל בוקר, היא תלויה במציאת הנוכחות האישית שלנו, זו המקרינה מהפנים אל החוץ ולהיפך. היא פותחת את האפשרות לשחרור אמיתי בהרבה תחומים בחיינו, בהם בניית בטחון עצמי ותחושת תעופה עצמית. מגיע לנו קצת, לא?".

צילום: מור קופלר

אורית ממליצה לכן מה לעשות על מנת לצאת לחירות אמיתית במלתחה שלכן:  

תמצאי את הקול הייחודי שלך ותפסיקי לרדוף אחריי טרנדים - חשבי על שילובים מעניינים, פרופורציות בלבוש תאמצי מה שמחמיא לגוף שלך ולא מה שמחמיא לדוגמנית בקטלוג. גם אם הטרנד החם עכשיו הוא מכנסיים נמוכים ומתרחבים וגופייה עם חורים - אין צורך לאמץ אותם.

צאי מהקונספט של צריכה המונית - הרבה זה לא תמיד טוב! קני מעט ואיכותי, העדיפי פריטים על זמניים, כאלה שמשתלבים בכמה מערכות לבוש וניתן לעבור איתם יותר מעונה אחת. שחררי את האתרים מחו"ל, אופנה ישראלית מקומית מאפשרת לך לרכוש איכותי וייחודי ומחזקת זיקה לערכים מקומיים השאובים מהלך הרוח של האזור בו אנו חיים. בנוסף, על הדרך את מחזקת את התעשייה המקומית ועוזרת לצמצם במעט את זיהום האקלים.

השראה זה טוב, אבל לא מומלץ להעתיק - כל מי שמחוברת לפינטרסט, נהנית לשוטט בדפדוף או גלילה של הפקות אופנה או אפילו מקבלת השראה מחלונות הראווה של החנויות- זה נחמד אבל אין צורך לחקות אחד לאחד את השילובים שאת רואה. את לא רוצה להראות כמו הקטלוג של זארה, במקרה הטוב, וגם לא כמו גיבוב של פריטים ביזאריים במקרה הרע - אלא להראות את עצמך, בצורה מחמיאה ועדכנית.

תלבשי רק מה שאת אוהבת – החל בצבעים, בהדפסים ובגזרות שאת בוחרת. השילובים והצבעים שאת בוחרת והגזרות שאת מרגישה בהן הכי טוב שלך. אל תתפתי למה שאומרים לך בחנויות הבגדים, החברות או אמא שלך. תבחרי באמת את מה שעושה לך הרגשה טובה וחיוך מול המראה.

חולצה לבנה ואסימטרית בשילוב שחור לבן - תמיד יהיה רלוונטי. צילום: מור קופלר

סידור ארון אחת לשנה הוא קריטי לתחושת החירות שלך במלתחה - מה שלא נלבש  בתקופה שלפני כדאי לך להוציא מהארון. ארגון המלתחה יעזור לך להשתחרר מכבלי הפריטים שהגדירו אותך בתקופה מסוימת כמו הג׳ינס מלפני הלידה או העליונית מהתיכון. הקפידי להשאיר בארון רק את מה שמשרת אותך- שמתאים לאישיות שלך, לתחום העיסוק שלך, למבנה הגוף שלך כפי שהוא כאן ועכשיו. זו חירות אמיתית! 

 ג'קט שחור - תמיד בחירה נכונה, פריט קלאסי, על זמני שתוכלי לשלב במלתחה. צילום: מור קופלר

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3d9211aa-6961-4d82-bac7-155945f38bd6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה