ידי הזהב של הנער מבאר שבע

$(function(){setImageBanner('b08536fc-134d-46fd-ae42-9e6abd47c78f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

בגיל 16 הוא כבר עושה פלאים להרבה ראשים פה בעיר. הוא התחיל לעבוד כחופף במספרה בגיל 13, רצון לעשות קצת כסף בחופש הגדול והתאהב במקצוע, ראה, שאל, למד, התנסה על חברים והיום הוא מוציא מאות תספורות בחודש ונחשב ספר מדהים מאוד בעיר שעובד במספרה מבוקשת והוא רק בן 16 !

אחרי כל הסיפורים והשמועות על נער הפלא היינו חייבים לראות במי ומה מדובר נסענו לפגוש את יאיר זיו וראינו נער מתבגר עם חיוך ביישני, צנוע, כשרוני בטירוף וחדור מטרה!

"הכל התחיל מהבית" הוא אומר, אמא שלו היתה ספרית שכונתית וכילד תמיד היה נחשף לעולם עיצוב שיער. הוא תמיד היה מסתכל ושואל אבל לא התנסה, גם כולם פחדו לתת לילד קטן לגעת להם בראש.

ובכל זאת, איך הכל התחיל? איך הגעת לעבוד במספרה עם קהל לקוחות ובוקינג עמוס? "ואוו חתיכת דרך. לפני כמה שנים חבר הציע לי לעבוד במספרה, לנקות ולחפוף לאנשים את הראש, אמרתי טוב אני בחופש גדול וזה כמה שעות בשבוע, זה תחום עם עבודת ידיים שאני מאוד אוהב וברור לך שהסכמתי!" הסביר יאיר והוסיף לספר שהיה עובד ורואה תספורת, נחשף לעוד סוגי קהל של לקוחות מלבד הלקוחות של אמו, מסתכל, מקשיב ולומד תוך כדי תנועה כל פעם משהו קטן. "הייתי סקרן ממש, כל דבר הייתי יושב ורואה סרטונים ביוטיוב, איך עושים ככה ואיך עושים ככה, התחלתי לעקוב באינסטגרם אחרי מעצבי שיער מובילים מאוד בעולם, בייחוד בלונדון, איטליה וארה"ב ועוד המון מעצבי שיער ברמה מטורפת !! הייתי צופה שעות וכל פעם למדתי משהו קטן". 

ובכל זאת נתקל יאיר במעט קשיים, הבעיה העיקרית יאיר אומר: "אף אחד לא הסכים לתת לי לגעת לו בשיער הייתי ילד בן 13" ובנינו מי היה נותן לילד לגעת לו בראש כשהוא בלי נסיון ורק עם מוטיבציה". אז איך בסוף מישהו הסכים? "אמא שלי קנתה לי ראש בובה שספרים מתלמדים עליו והייתי מתנסה על זה ואז אחד האחים שלי החליט לתת לי לנסות עליו או יותר נכון חפרתי לו ממש שיתן לי" מספר יאיר בחיוך מבוייש "ואחרי שעשיתי את זה צברתי יותר בטחון, לאט לאט התחלתי עם חברים מהכיתה, בהתחלה אפילו הייתי מציע להם תספורת בחינם רק שיסכימו שאספר אותם כי כולם פחדו והיה חשוב לי ללמוד".

והם היו מרוצים מהתוצאה? "היו כמה פיקשושים של התחלה של דברים קטנים שהייתי עוצר וחוזר ללמוד שוב. בהתחלה הייתי עושה תספורת לגבר יותר משעה כי פחדתי ותמיד רציתי שיצא מושלם! אבל באמת שכולם היו ממש מרוצים, זה היה סופר חשוב לי".

מתי הגיע הרגע שהתחלת לעבוד כספר במספרה ולהיות כזה מבוקש? "היה יום שהבוס שלי הציע לי לספר ואמרתי בטח! זה היה כמו לתת לילד סוכרייה. מאחד שהיה חופף ועושה פן לכמה נשים ביום התחלתי גם לעשות תספורות, הייתי קשוב תמיד ללקוחות להבין ולדעת מה יעשה כל אחד ואחת מרוצות כדי שיצאו עם חיוך על הפנים. ככה הייתי מתמקצע ולומד וככה גם הפחד יורד והבטחון היה עולה, לאט לאט הופך להיות הרבה יותר מהיר, הרבה יותר חד ומדוייק ממה שהיית, זה כל יום היה משתפר".

בהתרגשות מספר יאיר על המעבר למקום חדש: "לפני כמה חודשים גם עברתי לעבוד במספרה חדשה. יש לי כבר קהל רחב של לקוחות שלי, לקוחות קבועים, אני מאוד נהנה מהעבודה שלי, חשוב לי מאוד האווירה, הדיוק, לרצות את הלקוחות, אני מצליח להבין ולראות מה מתאים לכל אדם, למדתי המון מכל המקומות שעבדתי בהם בתחילת הדרך, איך לעבוד, איך לשווק את עצמך, איך להיות טוב יותר כל פעם מחדש. תמיד תמיד יש מה לחדש וללמוד, כמו בכל תחום הכל משתנה ומתעדכן". 

יש לך מסר להעביר לקוראים שלנו? "עסקו במה שאתם אוהבים, התמדה ודבקות במטרה יובילו אותכם להצלחה!!! היום אני במקום אחר וללא ספק השאיפה היא קדימה, אפילו להגיע לחו"ל למעצבי שיער שאני עוקב אחריהם. ואני יודע שאני אגיע" מסכם יאיר בחיוך.

לעמוד האינסטגרם של יאיר זיו >> לחצו << 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('056b19f7-6fcb-4a1e-ba6a-fcb33164546b','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה