חלומות פז

$(function(){setImageBanner('568de8cc-452d-4e8f-9aa1-088838d34cd4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

ידוע כבר שבאר שבע מייצרת כוכבים בכמויות מחמיאות בכל התחומים, והנה, גם בתחום הריקוד, גילינו שיש לנו כוכבת מתחת לרדאר והגיע הזמן שניתן לה את הבמה הראויה: דניאל פז, בת 18 מבאר שבע, רקדנית מוכשרת בקולג' של דן אודיז שמופיעה בכל במה אפשרית, שבנוסף לחיי הריקוד היומיומיים שלה בקולג' - קודמה לרקוד בשנה האחרונה בקאסט הקבוע של הזמרת כוכבת אלה לי בכל מופע ופרויקט ארצי, וגם עם והכוכב התמיד עולה, יונתן מרגי, במגוון הופעות ופרויקטים שונים, או איך שהיא אומרת בענווה "הם הכי נחמדים, רוקדים ולומדים חלקים מהריקוד שלנו הרקדנים, בהפסקות הם נמצאים יחד איתנו וכיף להכיר אותם גם באופן אישי". תפסנו אותה לראיון ראשוני, שבו היא מספרת איך כמעט ויתרה על הכל ועד ההצלחה המטאורית של הכוכבת הנולדת.

צילום: אושר בן שטרית

דניאל החלה לרקוד בגיל שבע בסטודיו לריקוד 'טופ דאנס' שבבאר שבע, שם למדה במשך שבע שנים מסיביות שבנו את מי שהיא כיום. לאחר מכן עברה לסטודיו 'קולג' - דן אודיז', בו  היא רוקדת עד היום. "אני מסיימת ארבע  שנים בהן התמקצעתי יותר בתחום ההיפ-הופ" סיפרה לנו " וקיבלתי המון כלים ממורים מדהימים. שם חיברו אותי לכוריאוגרפים הגדולים ולהפקות המטורפות, עד רגע אחד שבו הרמתי ידיים והפסקתי לרקוד".

 מה קרה?

 "קצת לפני כיתה י״ב עם כל תקופת הקורונה, היה ספק קטן אם להמשיך לעוד שנה. אני יודעת שיש המון בנות שנכנסו קצת לדיכאון וזה גרם להן המון בלבול, אבל הכי חשוב זה לדעת שגם כשהעולם משתנה - את נשארת מי שאת וכדאי להמשיך לרקוד. כך גם אני, אמרתי לעצמי: ״אני לא מכירה משהו אחר, רגילה מגיל קטן למסגרת שנקראת סטודיו. שמחה ומודה כל יום שלא הפסקתי לרקוד.״

 ב18 שנות חייה היו לדניאל שני רגעים שהרימו אותה והחדירו בה בפול אנרגיה את הרצון והתשוקה להמשיך הלאה ולרקוד על כדור הארץ. מגיל קטן תמיד הרגישה שנולדה להופיע "אלו רגעי האושר עבורי, להופיע בפני קהל גדול ובסוף גם לקבל תחושה טובה ופרגון ענק מהקרובים אליי ואפילו מאנשים שלא מכירים אותי."

 דניאלה התחרה ארבע שנים בתחרות גדולה בשם HHI' , אלו רגעים משמעותיים ביותר עבורי והייתי מחכה להם כל השנה. הרגע הנוסף שהיה מעין קפיצת מדרגה בשבילי היא שלאורה, מנהלת האומנותית של הקולג׳, בחרה אותי להשתתף בפרויקט ״הופעה על הירח״ של הזמר יונתן מרגי."

עם יונתן מרגי. צילום: פרטי

 איך לעבוד עם ביג סטאר?

 "אין ספק שהעבודה איתם הינה חוויה עצומה בשבילי. יחד עם עבודה מאוד קשה ואינטנסיבית אני צוברת הרבה ניסיון בתחום ונהנית מכל רגע..

 מה גילית על עצמך בעקבות העובדה שהתחלת לרקוד עם אמנים בסדר גודל שכזה?

 "גיליתי שזו עבודה מאוד קשה, שדורשת המון השקעה ודיוק. העבודה הפיזית מאוד אינטנסיבית ומרסקת, אבל שווה את הכל, אין תחושה טובה ומספקת מההצלחה שמגיעה אחרי כל ההשקעה."

 מה למדת על עצמך?

"למדתי על עצמי שאני בן אדם מאוד עצמאי, מציבה לעצמי המון מטרות ויעדים ועושה הכל כדי להשיג אותם, בן אדם שמאמין בעצמו וביכולות שלו ועבורי השמיים הם הגבול."

 איזה טיפ את יכולה להציע למי שמתחילה לרקוד?

 " אני יכולה להגיד למי שמתחילה לרקוד שהצלחה תלויה הרבה בהתמדה והשקעה, והכי חשוב לאורך זמן, לא לוותר לעצמך גם שקשה".

 מה את מציעה למי שרוצה להגיע לבמת הגדולות?

 "אני מציעה למי שרוצה להגיע לבמות הגדולות להאמין בעצמכם לאורך כל הדרך, גם אם מקבלים ״לא״ זה לא אומר כלום על היכולות שלנו, זה יכול רק לדרבן אותנו להמשיך כדי להיות טובים יותר.

 מה השאיפה שלך הלאה?

"השאיפה שלי היא להגיע כמה שיותר רחוק בתחום אם זה לעבוד עם עוד אמנים, להתפתח כרקדנית, להופיע בבמות הגדולות ולצבור לעצמי עוד המון חוויות לחיים. הכי חשוב שאדם יעסוק במה שהוא אוהב בחיים שלו וזה מה שאני עושה כיום, אוהבת את מה שאני עושה."

צילום: אושר בן שטרית

 מה  לגביי השתתפות בתוכנית ראליטי "נולד לרקוד" – תלכי?

 "אם תהיה תוכנית כלשהי, אני בהחלט חושבת שאלך ואייצג את באר שבע שם כי ברור שעדיף לנסות ולקבל לא מאשר להרגיש תחושת פספוס שאולי כן הייתי מסוגלת."

 יש מצב שתעברי לעיר הגדולה כדי ליות קרובה לצלחת?

 "בינתיים טוב לי מאוד בבאר שבע, קרוב למשפחה ולחברים שלי שהם חלק חשוב מאוד בחיי, הנסיעות למרכז לא  כל כך מאוד מגבילות כך שהכל אפשרי."

 נשאר רק לאחל לה בהצלחה ואל תפסיקי לרקוד

" תודה, רק חייבת לציין  שב19.8 יש לנו מופע סוף שנה של הסטודיו לריקוד - הקולג' - של דן אודיז בליווי הסינפונייטה, שזה מופע גדול ומושקע במשכן לאומנויות הבמה, שם אני אופיע יחד עם הקבוצה שלי. שם גם אפרד מהסטודיו בו גדלתי והתפתחתי, ובו הצלחתי להגיע להישגים מרשימים, זו הזדמנות טובה להגיד תודה לדן ולאורה על הפרגון התמידי, התמיכה, האמונה בי והליווי לכל אורך הדרך."

יחד עם אלה לי והכוריאגרף,  רפאל בנימין

צילום: סלי פטל

צילום: יח"צ

להתרשמות מהקולג', כנסו לאתר:

http://danodiz.co.il/mobile/m_index

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ba31e484-8426-416a-8025-9470286b0376','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה