וולקאם טו מיאמי: סיפור הצלחתו של הזמר נועם אגמי מבאר שבע, שכבש את הקהילה היהודית במיאמי

$(function(){setImageBanner('cdc56e93-c865-483a-bd8f-560057ee342f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

הסיפור המרגש של נועם אגמי, במקור מבאר שבע, זמר והבן של מעצב השיער המוכר, משה אגמי, שאולי לא הצליח לכבוש את מדינת ישראל, אבל כבש את הקהילה היהודית במימאי ומופיע ומוזמן שם ללא הפסקה מארועים פרטים וציבורים של הקהילה היהודית ועד הפסטיבל של ג'ו זבולוני.

צילום: פרטי

נועם אגמי (39), במקור מבאר שבע, רווק, עצמאי, זמר ובעל עסק, תמיד חלם לעשות קריירה במה שהוא הכי טוב: לשיר. להיות זמר מפורסם ולא משהו אחר. הוא ניסה את מזלו בקריירת המוזיקה בארץ, אבל משהו לא צלח כמו הרבה שחלמו לפניו ועד היום, ומבינים שלא קל להגיע לתהילה הראויה בעולם מלא תחרות, כישרונות ויחסי ציבור מסיביים. בשנת 2014 הוא עבר לגור בלוס אנג'לס ומשם למיאמי - שם הוא חי כבר שמונה שנים כזמר וגם בעקבות הצעת עבודה שקיבל בתחום ההייטק. מאז, ההצלחה והביקוש לא הפסיקו לזרום וכנראה שאלוהי המזל תפס אותו מעבר לגבול. כיום מופיע נועם בבתי כנסת, מבר מצוות ועד חתונות, בברים ומסעדות, באירועים פרטיים שנערכים בבתים, אירועים ב-Jewish community center, ערבי שירה בציבור, אירועים של הקהילה הישראלית ובקרוז עבור הפרלמנט. ואם הוא ממש מוכר לכם, אז אתם בטוח מכירים את אבא שלו, מעצב השיער הידוע של באר שבע, משה אגמי.

למה החלטת לעבור לארץ זרה?

"אני מאוד מאמין שכל מה שקורה לנו בחיים נעשה בהשגחה פרטית ובדיוק מושלם מלמעלהאני חושב שהחיים הובילו אותי למקום הזה. טסתי לטיול בארצות הברית ומצאתי אהבה. האהבה לצערי הלכה ואני נשארתי."

עד כמה קשה להצליח בארץ כדי להיות זמר?

"מאתגר במיוחדבתקופה כשעזבתי היה יחסית לא קל ועם הזמן זה רק הלך ונעשה יותר מסובך, מורכב וקשה אף יותר. מאז שהחשיפה ברשת הפכה יותר ויותר פופולרית. יש בארץ מספר עצום של כישרונות ובאמת כאלה שהם מוכשרים ומוכשרות ברמה גבוהה ויש את הרשת החברתית שהופכת חלק מהם לכוכבי רשת שפתאום הופכים לסטארים מטורפים דיי במהירותבנוסף לזה יש גם את תכניות הראליטי שחושפות עוד ועוד כישרונות גדולים של אנשים עם כל מיני סיפורים מהחיים, ויוצא מצב שכבר קשה מאוד לפלס את הדרך להצלחה."

מדובר בעבודה קשה גם לאמנים כדי להתברג גבוה

"להיות אמן זה דבר שמצריך עבודה קשה מאוד נונסטופ ובארץ אתה צריך יחסי ציבור היסטריים בכל המדיות האפשריות ולהמציא את עצמך מחדש בכל רגע וכל הזמן, כי בקלות אפשר להיבלע בין כל ההמון ולהעלם כמו שבאת, כי הקצב נעשה מסחרר."

מתי הייתה ההחלטה הסופית לעבור לארץ אחרת ולהצליח בתחום שבו לא צלח כמו שרצית בארץ?

"ההחלטה שלקחתי בשתי ידיים הייתה לצאת לטייל בארצות הברית ומשם פתאום דברים התגלגלו כמו שהם התגלגלו. עבדתי כמתכנת בסטרטאפ ובין לבין הייתי מופיע באירועים של הקהילה היהודית במיאמי וגם באירועים פרטייםעם סיום תקופת ההייטק התקדמתי ופתחתי עסק פרטי".

 צילום: פרטי

נועם גדל בבאר שבע בבית דיי מוזיקלי מבחינתו, עם אבא שאוהב לשירבנוסף לכישורי ידיו כמעצב שיער, אחות גדולה שגם שרה מדהים לטענתו ויש לה כישרון אדיר "מוזיקה זה דבר שמלווה אותי מגיל אפס" נזכר לאחור "וגם שעברנו להתגורר בישוב מיתר, הייתי כבר חלק ממקהלת בית הספר, השתתפתי כל הזמן בתחרויות של כישרונות צעירים, טקסים של בית הספר ושל היישוב, מופעי יום העצמאות וכמובן באירועים של המשפחה.  בגיל 15 הצטרף נועם ללהקת הנוער הלאומי שהייתה אז בניהולה של חגית יפרח ובגיל 16 החל לעבוד במועדון הפאנצ'ליין - מועדון המלצרים המזמרים האגדי של באר שבע, ובמקביל למד במגמת תיאטרון אצל שמוליק יפרח, כיום מנכ"ל תיאטרון באר שבע "הייתי מופיע בהפקות של התיכון לצד דנה לפידות המוכשרת שעד היום היא חברה טובה שלי." נזכר.
בצבא הוא שירת בלהקה צבאית ולאחר השחרור עולם היוטיוב הפך פופולארי ונועם פתח ערוץ  ראשוני והתחיל להעלות תכנים משלו, לצד הפייסבוק שהפך פופולארי גם הוא. "ככה התחילו להגיע אלי פניות להופעות בכל מיני מקומות "משתף בחוויות החשיפה "הייתי משתף מוזיקה מקורית וגם קאברים שעבדתי עליהם ביחד עם עוזי כץ האלוף ממרכז הצעירים שעד היום אנחנו עובדים ביחד."

לא חשבת להוציא אלבום בכורה?

"בהחלט, התחלתי לכתוב ולעבוד על האלבום הראשון שלי, שמפאת חוסר תקציב וחוסר בזמן זה נעצר ומאז פשוט לא הספקתי להשלים את העבודה. אחד מהחלומות שלי שיום אחד זה עוד יקרה ועל הצד הטוב ביותר, אומרים שאנחנו כמו יין אז אני מעדיף שביום שזה יקרה - זה ייצא על הצד המשובח ביותר בעזרת השם".

ואיך היו החיים בצלו של אבא מעצב שיער ידוע?

"אבא שלי הוא החבר הכי טוב שלי, זאת אהבה ללא תנאי, תמיד דואג לי, עוזר לי ורוצה בטובתי וזה כיף גדול. כשאני בארץ, לכל מקום שאנחנו הולכים ביחד המון אנשים מכירים אותו ואני רואה סביבו אהבה ופרגון ברמה אדירה, בכל זאת הוא מוותיקי העיר שהקים את המספרות וסלוני הכלות הגדולים והמפוארים ביותר שידעה באר שבע וכל החיים אני משתדל ללמוד ממנו את כל חכמת החיים והטוב האין-סופי שיש בו, זכיתי באבא מוכשר עם הלב הכי ענק בעולם."

 עם אבא

מתי הייתה הצעה להופיע בחו"ל ומה גילית שם?

"האמת שהופעות זה משהו שצץ עם הזמן והחיים כאן. התחלתי בבית הכנסת וזה התפתח לאירוע גדול בחג שהזמינו אותי לשיר להם, וזה עובר לעוד אוזניים ועיניים ברשת וככה מפה לאוזן, עד שהפכתי להיות דיי מוכר כאן בקרב הקהילה היהודית במיאמי ובמיוחד בקהילה הישראלית."

רק במיאמי?

"לא רק מיאמי, בזכות הכוח שיש לרשת החברתית הוזמנתי להופעות וחתונות גם בכל ארצות הברית, טקסס, שיקגו, אטלנטה ועוד. זה לא קרה בן לילה, עבדתי מאוד קשה ואני עוד עובד בשביל להמשיך להיות טוב במה שאני עושה."

איך הקהל שבא לשמור שירים בעברית? מה הם מחפשים לשמוע? 

"אין ספק שהקהל שמגיע לשמוע שירים בעברית הוא הקהל מספר אחד. טוב אני קצת משוחד אבל הם באמת מדהימים. המוזיקה שאני שר היא בעיקר מוזיקה ישראלית, בעיקר המוזיקה הישראלית של פעם, רמי קליינשטיין, שלומי שבת, צביקה פיק, בועז שרעבי לצד שירי ארץ ישראל היפה, קצת שירים ברוח היהדות בשילוב עם מוזיקה, יותר עכשווית כמו ישי ריבו, חנן בן ארי וכו'הם מחפשים לשמוע כל מה שעושה להם טוב בנשמה ונותן להם תחושה של בית ואני שם בשביל זה, שר להם, מרקיד אותם ומידי פעם גם משלב משחקי קהל."


האם אתה מרוויח טוב?

"אני מרוויח מעולה ואני לא מתכוון לכסף. אני מרוויח את החיוכים של האנשים, את הפרגונים, את השמחה, את המילים הטובות שעושות לי הרבה טוב על הנשמה לשמח יהודים, זאת מצווה גדולה ואני יכול לומר שאני עשיר תודה שאני זוכה לשמח אנשים גם כשאני מופיע בהתנדבות.

צילום: יניב פלדמן

צילום: פרטי

פנתה אלי מישהי שסבלה תקופה של כמה שבועות מפוסט קורונה כזה או אחר, הייתה חולה אבל ממש עם ממצאים על הדף ולא איזה משהו פסיכולוגי.היא מספרת לי שחברה הזמינה אותה להצטרף אליה להופעה שהייתה לי עבור פורום הנשים של מיאמי והיא אמרה לה שהיא לא בטוחה שהיא תצליח לצאת מהבית, כי היא לא במיטבה כבר כמה שבועות.
החברה הצליחה לשכנה אותה לבוא והיא מספרת שבאמת היה לה קשה בהתחלה, אבל שככל שהיא שמעה את השירה שלי, זה הרגיש לה כאילו שזה נכנס לה לתוך הנשמה וגורם להרגיש טוב יותר. שהיא אפילו קמה לרקוד. אחרי כמה ימים אני מקבל ממנה טלפון, שלמחרת ההופעה היא קמה מהמיטה כמו חדשה כאילו לא היה לה כלום ושהיא מתקשרת להזמין אותי לאירוע פרטי שהיא מארגנת לבעלה.מבחינתי אלו רגעים ששווים את הכל, זה מה שאני מרוויח וזאת הברכה הכי גדולה במה שאני עושה."

היכן אתה מופיע וספר על החוויה בפסטיבל של ג'ו זבולוני

אני מופיע במגוון סוגי אירועים שוניםבתי כנסת מבר מצוות ועד חתונות, בברים ומסעדות, באירועים פרטיים שנערכים בבתים, באירועים ב-JCC
(Jewish community center), 
באירועים של קבוצות חברים, ערבי שירה בציבור, אירועים של הקהילה הישראלית, הוזמנתי גם להופיע בקרוז עבור הפרלמנט הישראלי ויצא לי גם פעמיים למלא אולם בסדר גודל של אולם מופעים כאן במיאמי."

‏ספר לי על החוויה בו הופעת בפסטיבל יום העצמאות של ג'ו זבולוני


‏"הבן אדם אלוף. ‏יש שם ארגון מנצח של אירוע של יום העצמאות למדינת ישראל. מגיעים אלפי אנשים לפארק, רובם הגדול זה ישראלים.הוא דואג לאבטחה, לאמנים מהארץ, לדי ג'יי, לאוכל כשר, אטרקציות לילדים וכמובן שהקהל שמגיע לשם הוא פשוט הכי כייף בעולם כי זה מספר עצום של אנשים וכולם באים בשביל לחגוג למדינה שלנו וזה כמו להופיע בארץ על הבמות הגדולות של יום העצמאות. אני רוצה מכאן להודות ולפרגן לו בענק שכל שנה הוא מנצח על הכל ומארח אותי בפסטיבל העצמאות הכי גדול, כולו לב ענק."

אתה רווק בן 39, מה קורה עם חיי משפחה או רצון להיות אבא?

אחרי שנים שאני כבר לא בזוגיות, כרגע מרגיש לי שאני במקום כבר דיי מוכןכל דבר קורה בהשגחה פרטית מדויקת, מחכה לחצי השני שלי, מוכן ורוצה להיות כבר אבאל יחד עם זאת, צריך לעשות את זה נכון, בכל זאת אני חי בגולה ומסרב להתבולל."

מה החלום הלאה והאם תחזור לארץ?

"אני נותן לחיים להוביל אותו למקומות שגורמים לי לחלום חלומות. כרגע אין חלום אחד ספציפיאני באמת חולם למצוא זוגיות טובה, להקים משפחה ורוצה גם להמשיך לשמח אנשים".

האם אתה תחזור לגור בארץ שלך, ישראל?

"Never say never", אבל כרגע קשה להאמין שזה הולך לקרות בקרוב. אני אוהב את המדינה, יש לה את הקסם שלה ואני חושב שאני שגריר טוב שלה יחד עם זאת החיים שם לא פשוטים ואולי קצת קשוחים מידי בשבילי."

  צילום: יניב פלדמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('0c3b9ef1-e61e-4fd5-be07-5ee26e3c3c9c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה