הראפר מיליונדי בריאיון מיוחד לבאר שבע נט

$(function(){setImageBanner('6b2fea03-d1a9-4c84-9a45-e1e822dad793','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אם אתם מתחת לגיל 20 אתם כנראה מכירים את הראפר מיליונדי, אבל מה שלא ידעתם עליו זה שבמקביל לקריירה מוזיקלית מרשימה וניהול עמוד אינסטה של לא פחות מ-100,000 עוקבים, הוא גם לומד רפואה באוניברסיטת בן גוריון. בריאיון לבאר שבע נט הוא מספר מדוע כתב שיר לאלה לי, משתף בקשיים שמתלווים להצלחה, ומודה שלמרות החזות של הראפר הבטוח הוא אפילו די ביישן.

צילום: ארז צוברי

הילה קורח- מאחורייך: דולב ברששת (24), או בשם הבמה "מיליונדי", הגיע מנתניה לבאר שבע, בימים אלו עושה את הבלתי יאומן וממקבל בין הקריירה המוזיקלית שהצליחה לגמרי במקרה לבין לימודי רפואה אינטנסיביים.

"התחלתי לעשות מוזיקה לפני 3 שנים בערך. כתבתי שיר אהבה למי שהייתה החברה שלי אז, היא אמרה לי שאני ממש גרוע ושבחיים לא אצליח" מספר מיליונדי בריאיון לבאר שבע נט.

"למרות מה שהיא אמרה המשכתי עם זה, בהתחלה זה לא הלך, מי שצפה רק צחק. לאט לאט זה התחיל לתפוס בקטע טוב".

החלום הגדול תמיד היה המוזיקה? או שבעצם הרפואה?

"אני תמיד חלמתי להיות רופא. רק ב-3 השנים האחרונות זה נבנה ונוצר תוך כדי תנועה. שלוש ארבע שנים האחרונות זה בנה את עצמו ונוצר תוך כדי".

איך החוויה שלך בינתיים בבאר שבע?

"זאת אחלה עיר ומקום הרבה יותר נחמד ממה שמוצג במדיה ובחדשות. בסוף לא הכל זה מה שרואים מבחוץ".

מאיפה השם "מיליונדי"?

"בהתחלה הייתי חותם על השירים בשם שלי דולב ברששת. חבר אמר לי שראפר לא משתמש בשם כזה 'רגיל', אז רשמתי בקבוצה של החברים שיעזרו לי ויכתבו רעיונות, זה השם שהכי תפס לי את האוזן ואת העין, קיצור של מיליון דולר או מיליון דולב".

ספר קצת על הז'אנר שלך והשירים שאתה כותב

"השירים שלי הם שירי פופ ראפ, קלילים ב'ווייב' טוב, אין בהם מחאה כמו שנהוג בהיפ-הופ. יש שירים שתפסו יותר ויש שירים שתפסו פחות, מה שכן הכל ברוח טובה. אני כותב בעיקר על סיטואציות שאני רוצה שיקרו, לדוגמא בשיר "הכל טוב", הפזמון חוזר על עצמו עם המסר הזה שהכל טוב".

צילום: ארז צוברי

איך ההורים הגיבו להצלחה והקריירה המוזיקלית?

"הם מפרגנים מאוד אבל עדיין לא רואים בזה קריירה, הם תומכים בי שאעשה את זה אבל מזכירים לי לא לשכוח להיות גם רופא. השאיפה היא להיות גם וגם ולשלב בין השניים".

איך זה לשלב לימודי רפואה עם הקריירה המוזיקלית? הרי מדובר ב-7 שנים לא פשוטות

"זה בעיקר שילוב מוזר בשבילי, בדרך למעבדה לדבר עם יח"צנית, לצאת משיעור ולהתראיין, גם קורה לפעמים שמזהים אותי באוניברסיטה וזה מחמיא מאוד, למרות שהקהל שלי זה בעיקר ילדים ובני נוער. אבל יש לשילוב הזה גם צדדים מבאסים".

איפה זה פוגש אותך?

"הרבה אנשים לא יודעים לעשות את ההפרדה בין מי שאני לבין העבודה שלי. זה קורה לי בעיקר בעולם הדייטים, שמעתי הרבה פעמים 'אני לא יוצאת עם מפורסמים'. הרבה פעמים אתה מרגיש שאתה צריך להסתיר מי אתה, ביציאות לפעמים מזהים אותך, ואז כל מה שניסית לבנות עם אותה בחורה נופל והיא חושבת שאתה לא מי שאתה מציג לה. קרה לי פעם שדיברתי עם מישהי בשיחת ווידיאו ואחותה הקטנה שראתה אותי מהצד התלהבה, היא לא הבינה למה".

דווקא בעולם ההיכרויות ההצלחה לא באה לטובתך?

"לצערי לא, לדעתי צריך לעשות הפרדה, יש אנשים שעובדים בסופר או במחשבים, ויש אנשים שעובדים ברשת. מי שעובדים ברשת בונים על זה שיכירו אותם יותר, זה לא אומר עליהם שום דבר, זה שאני עובד ברשת לא הופך אותי למישהו שחי ברשת, זו סוג של דמות. אם בן אדם זמר, צייר, או שחקן- זה לא בהכרח אומר שכל עולמו סובב סביב זה".

ספר על השיר החדש שהקדשת לאלה לי והגיע למיליון צפיות בפחות מחודש, מאיפה זה הגיע?

"מאז שהתחלתי להצליח קיבלתי הזמנות למסיבות גדולות עם מפורסמים כמו בן זיני ועדי הימלבלוי. אז הוזמנתי למסיבת היום הולדת של עדי הימלבלוי ופגשתי שם את אלה לי, היא תפסה לי את העין והתלבטתי אם ללכת לדבר איתה. אני הרבה יותר חנון ממה שנראה ברשת. הלכתי לדבר איתה והיא הייתה חמודה, החלטתי לשווק ולהפיץ שיר בשבילה, בניתי את הקליפ והכל כמחווה בשבילה".

היא הגיבה? 

הגיבה לי על זה בסטורי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9d4fa2e3-8b46-4fac-a017-dceafa9c16bd','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה