הנה זה בא... חתונה בדיליי

$(function(){setImageBanner('1acbce5e-c541-49b3-996e-d0dbc7675f63','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

לבטח רובכם כבר הכרתם את ההרגשה והלחץ טרום חתונה מאז ההצעה המרגשת נוסח "התנשאי לי אהובה?", כשהתחלתם במרתון חייכם בארגון היום הכי טוב בשנה, אצים רצים בין סשן חדש של ריצות, החלטות, פגישות, תיאומים, סגירת אולם ועד החלטה מי ינגן בחתונה, מי יאפר את הכלה ומה ילבש החתן. ואז, בשיא ההתרגשות והציפיה ליום המיוחל - באה מרשעת הקורונה ודחתה לכם את כל הלו"ז. מה עושים? דוחים, כי מבחינתכם אין סיכוי להתחתן בגינת הבית עם עשרים איש במינימום. אז כמוכם יש עשרות אם לא אלפים, שדחו פעמיים ויש אפילו שלוש, ולכן קיבצנו לכם באהבה יתרה חמישה זוגות מאוהבים ואופטימיים מבאר שבע, שלמרות שדחו את תאריך החתונה, יש להם עכשיו תאריך סופי ומבחינתם הנושא סגור ומסוגר ויהי מה. תעשו קולולו.

צילום עצמי

דניאל שטרנברג (25) סטודנטית לסיעוד שנה ג'

דניאל מגן (26) סטודנט בבית ספר למוסיקה רימון, עובד באבטחה, מלמד פסנתר

ממיתר.

 התאריך המקורי של החתונה:31.8.20

התאריך החדש:8.8.21 באולם סופיה בבאר שבע.

 בכמה זמן דחיתם: דחינו כמעט בשנה, כי אנחנו לא מוכנים לוותר על חתונת קיץ. בנוסף, שנינו לומדים ולכן לארגן חתונה בזמן בלימודים היה פחות עדיף בשבילנו.

 חשבתם להתחתן בצמצום או לא ויתרם על חתונה גדולה: בהתחלה חשבנו לעשות חתונה קטנה ולנסות להסתפק במה שצריך, אך אחרי שהחלטנו שעוד שנינו צעירים ולא ממהרים לשום מקום, החלטנו שאנחנו לא מוכנים לוותר על חתונה גדולה ואנחנו רוצים לחגוג עם כל אהובינו ולא לבחור אנשים קרובים בפינצטה. בנוסף, גם אם היינו מחליטים שאנחנו רוצים לעשות אירוע מצומצם זה לא היה מתאפשר מכיוון שהתאריך המקורי יצא בשיא הסגר השני עם כל ההגבלות הכי מחמירות.

 כמה  מוזמנים: בסביבות ה300

 מה שונה בארגון לפני ועכשיו: אין שוני בארגון לפני ועכשיו, מכיוון שאת רוב הדברים סגרנו מראש, כך שכל מה היה נדרש מאיתנו הוא להתקשר לכל הספקים ולומר להם על התאריך החדש, ואז לשבת בכיף כמעט שנה שהכול מוכן.

 מפחדים מדחייה נוספת?: מפחדים מאוד שנצטרך לדחות שוב. חששות מהקורונה במיוחד, אבל לא רק. שלא פתאום יהיה עוד בלת"מ אחר שבגללו לא יכולנו להתחתן שוב כמו שאנחנו רוצים"

 ירח דבש מתוכנן: החלום כרגע הוא אזור מרכז אמריקה כמו מקסיקו או הרפובליקה הדומיניקנית, אבל נכון לתקופה זו כל מקום שיוכל לקבל תיירים ללא בידוד יתקבל בברכה.

 צילום: ישראל פרסי "בראשית"

  חן אברהם (28) מתאמת מחקר במרכז סיאל, אוניברסיטת בן גוריון. סטודנטית תואר שני בבריאות הציבור.

יוסי סעדי (29) מהנדס תוכנה בחברת duda בתל אביב.

 התאריך המקורי של החתונה: 10.03.2021

 התאריך החדש: 07.06.2021 אולם אדאו, צומת כנות

 בכמה זמן דחיתם: 3 חודשים.  

 חשבתם להתחתן בצמצום או לא ויתרתם על חתונה גדולה? שקלנו להתחתן בצמצום, אבל ההגבלות באותה תקופה היו לעשרה אנשים. רק המשפחה הגרעינית שלנו היא מעל ל20 אנשים אז זה לא היה לנו רלוונטי כל כך. רק אחרי שדחינו פורסם כי חלק מההגבלות הוסרו והיינו יכולים להתחתן עם 300 מוזמנים.

 כמה מוזמנים 400-450

 מה שונה בארגון לפני ועכשיו: היינו כל הזמן בלחץ ודאגנו לבריאות שלנו ושל המשפחות שלנו. הודות לחיסונים המצב שונה לגמרי, עכשיו אנחנו יותר משוחררים ודואגים פחות.

 מפחדים מדחייה נוספת? תמיד יש פחד שמשהו עלול להשתבש, אנחנו זורמים אבל עדיין עם היד על הדופק.

 ירח דבש מתוכנן: ארצות הברית! מקווים שהקורונה תהיה מאחוריהם וההגבלות יוסרו גם שם.

 צילום: עידן הצילום

 שרון אקרמן (35) בעל חברת מוזיקה לאירועים "אקרמן מיוזיק"

אריאל אלמליח (23) מנהלת ערב באולמי אודיסאה.

 התאריך המקורי של החתונה: 20.10.20

 התאריך החדש:21.10.21 ב'אודיסאה'

 בכמה זמן דחיתם: את החתונה דחינו בשנה מהסיבה שלא ידענו מה יהיה והאם הקורונה תעלם, ולא רצינו להגיע למצב שאנחנו דוחים כמה פעמים.

 חשבתם להתחתן בצמצום או לא ויתרתם על חתונה גדולה: לא הייתה לנו בעיה להתחתן בצמצום, אבל עדיין חששנו לבריאותם של בני המשפחה המבוגרים יותר שלא נרצה לקיים את החתונה בלעדיהם.

 כמה מוזמנים: 600 בערך

 מה שונה בארגון לפני ועכשיו: השוני בארגון לפני ועכשיו זה משהו בהרגשה. מרגישים יותר את ההתרגשות, כי הפעם זה הדבר האמיתי ואנחנו לא באי וודאות שהרגשנו בשנה שעברה.

 מפחדים מדחייה נוספת?: לא מפחדים לדחות שוב, כי אנחנו לא נדחה. אולי נצמצם אם יהיה צריך.

 ירח דבש מתוכנן: מקסיקו.

 צילום: ארתור

 שיר זגדון וטל קידר - רופאים לפני סטאז' בסורוקה

 התאריך המקורי של החתונה: קבענו באוגוסט ואחר כך בנובמבר

 התאריך החדש: 12.5.21 במשמר הנגב

 בכמה זמן דחיתם: בהתחלה חשבנו על חתונה מצומצמת, אבל בתקופה שלנו המגבלות היו עד 10/20 איש (מצומצם מאוד ויש לי משפחה גדולה אז וויתרנו - היינו בתקופת לימודים ומבחנים כך שהבנו שהכל לטובה ולא נורא)

 חשבתם להתחתן בצמצום או לא ויתרתם על חתונה גדולה: בגלל המצב בארץ, שמבינים קצת את המערכת ובעיקר למדנו מחברים שכבר ארגנו חתונה ושילמו לספקים מקדמות ואז נוצרו להן בעיות - החלטנו לחכות עם הודעות לאנשים על התאריך וארגון חתונה, כך שאף אחד לא ידע ועדיין לא יודעים. האכזבה הרגעית הייתה אישית שלנו כזוג ורק משפחה גרעינית.

 כמה מוזמנים: כ400 איש בערך

 מה שונה בארגון לפני ועכשיו: לפני כשלושה חודשים החלטנו סופית על התאריך והפעם הייתה לנו תחושה טובה שהכל יסתדר ובעזרת השם נראה שקלענו. החלטנו וארגנו את החתונה במהירות מההתחלה ועד הסוף, קצת בצפיפות מבחינת זמנים, אבל הכל בסוף מסתדר.

  מפחדים מדחייה נוספת: לא רוצה לפתוח את הפה, אבל אמורים להתחתן בעוד ארבעה ימים.

הבנו כבר שאין ביטוח לכלום, אבל יש אמונה גדולה וזה מספיק️.

 ירח דבש מתוכנן: זה החלק שלא הספקנו לחשוב, יש לנו חודשיים עד תחילה הסטאז', אם נחליט לטוס זה מאוד תלוי במגבלות. אם בארץ - חלק משביל ישראל בהתאם למזג האוויר.

 צילום עצמי

אור רווח (29) חל"ת

חן סבן (25) תחום הוראה

 התאריך המקורי של החתונה:  קבענו חתונה ב 10.6.2020 ואז דחינו ל 26.8 ובסוף עשינו בתאריך זה את החינה וקבענו שוב תאריך ל 23.9.2020.

 התאריך החדש: 9.6.2021  בנרניה.

 בכמה זמן דחיתם: שנה של דחייה.

 חשבתם להתחתן בצמצום או לא ויתרתם על חתונה גדולה: חשבנו להתחתן בצמצום, אך זה גרר ויכוחים על מספר האנשים, ומאיזה צד לצמצם, היו התלבטויות את מי להזמין ועל מי לוותר ולא הגענו להסכמה.

 כמה מוזמנים: 500

 מה שונה בארגון לפני ועכשיו: השוני בארגון הוא הקלילות, אנחנו מבינים שכלום לא מובן מאליו, שלא צריך לעשות שואו ענקי בחתונה, מה שמשנה זה החיים של אחרי. היו המון צמצומים מההכנות לפני שנה לעכשיו והמון ויתורים.

 מפחדים מדחייה נוספת? לא מפחדים ששוב נצטרך לדחות - הפעם נתחתן בכל מצב.

 ירח דבש מתכונן: אולי בשנה הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d9424e60-cff9-40a0-bd0f-97095b20fc71','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה