המקום שלו לאהבה

$(function(){setImageBanner('adab0a5f-41b5-4cda-b196-b17b2f98e68e','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

הניסיון שצבר בלהקת צעירי באר שבע גרם לו להבין כי המקום שלו נמצא על הבמה. הזמר הצעיר אלמוג בקר מבאר שבע הוציא לאחרונה סינגל בכורה "מקום לאהבה" אותו יצר עם יהל דורון ומספר בראיון על הדרך שלו, היצירה בימי הקורונה והחלומות הגדולים

אלמוג בקר. קרדיט: עדן זמר

"הייתי בלהקת צעירי באר שבע בתיכון, שם גיליתי את המוזיקה ועצם היותי על הבמה, שם הבנתי שזה המקום שלי", סיפר ל'באר שבע נט' הזמר אלמוג בקר, "קיבלתי שם ניסיון בעולם הזה. עוד לפני זה הפעם הראשונה ששרתי מול אנשים הייתה בבר מצווה שלי ואז בהמשך בכיתה י' בטקס בית ספרי בתיכון. אנשים התרגשו והייתי בהלם שהם מגיבים לשיר שאני שר".

אלמוג בקר, זמר צעיר בן 24 מבאר שבע, הוציא לאחרונה את הסינגל הראשון שלו "מקום לאהבה". אז למרות שאחרי התיכון בחר במסלול קרבי בשירות הצבאי, הבין אלמוג שהחלום האמיתי שלו זה לעסוק במוזיקה.

מתי הבנת שאתה רוצה להיות זמר?

"בלהקת צעירי באר שבע הבנתי שאני טוב בזה ואני יכול באמת לעסוק בתחום. אבל אחרי התיכון הייתי מורעל קרבי והתגייסתי לגולני. בדיעבד במהלך השירות חשבתי על זה שאולי פיספסתי הזדמנות לנסות להתקבל ללהקה צבאית, לאורך השירות תמיד הייתה לי גיטרה איתי אבל לא באמת חשבתי על זה כמשהו רציתי, זה היה רק חלום. בצבא הייתה לי מטרה, רציתי להיות לוחם ולתרום כמה שיותר ועשיתי את זה. קיבלתי המון בשירות הצבאי וזה גם עזר לי להבין שאני צריך לעשות בחיים דברים שאני נהנה מהם וזה המוזיקה. כשהשתחררתי אמרתי לעצמי למה לא ללכת אחרי החלום, אנשים מחפשים שנים דרך בחיים ולי יש את זה, אז עם כל הקושי אין מה לוותר והחלטתי ללכת על זה".

אז מה קרה אחרי השחרור מהצבא?

"השתחררתי לפני שלוש שנים, עבדתי תוך כדי והעלתי קאברים שלי ליוטיוב והופעתי קצת בברים כדי לנסות חומרים ולהתחיל לבנות אינטראקציה עם הקהל, לצבור ניסיון. לפני שנה יצאתי לטיול הגדול אחרי הצבא ואחרי חודשיים בדרום אמריקה חזרתי לארץ בגלל הקורונה. רציתי להתחיל השנה ללמוד מוזיקה אבל זה לא יצא לפועל כי הרגשתי שאני עוד לא סגור על זה, יצאתי לדרך עצמאית אבל פתאום הכל נתקע לי".

אלמוג בקר. קרדיט: עדן זמר 

כמו כולנו, גם אלמוג שחזר באמצע הטיול שלו, חווה שנת קורונה מאתגרת אבל לא וויתר והמשיך לעבוד קשה בכל יום. "החלפתי ארבע עבודות השנה, בדרך כלל אני מתפרנס כברמן ומלצר וגם המסעדות נסגרו בהתחלה אבל הייתי חייב להתפרנס, בדיוק גם עברתי לגור בדירה עם החברה. אז הייתי שליח של תןביס, מלקט בסופר, שליח של הדואר, עשיתי עבודות שיפוצים...", נזכר אלמוג, "הכל כדי לממן את המחייה וגם מתוך רצון לממן את הסינגל הראשון שלי. וכן הצלחתי להוציא לאחרונה סינגל, עסקתי הרבה ביצירה בתקופה הזו ורחשתי המון כלים". ואכן הוציא אלמוג בתחילת החודש את הסינגל הראשון שלו "מקום לאהבה" אותו כתב והלחין יחד עם יהל דורון, מהצמד 'גיא ויהל'.

ספר על הסינגל החדש שלך "מקום לאהבה"

"את "מקום לאהבה" כתבתי והלחנתי עם יהל דורון שגם עשה את ההפקה המוזיקלית ודייק לי טקסט ולחן. כתבתי את השיר בתקופה שחזרתי מהטיול, קצת לפני שעזבתי את הבית של ההורים שלי. שיר שנכתב בהשראת בחור שעזב את הבית והלך להגשים חלומות אבל נתקל בדרך בקשיים. את השיר כתבתי מהנקודה בה תמיד יש לך לאן לחזור, לכל אחד יש את המקום שידע להכיל ולחבק אותו בלי שום תנאים ובשבילי המקום הזה זה הבית והמשפחה שלי שהכי חשובה לי בעולם, הם תומכים בי ואני יודע שתמיד יש לי לאן לחזור".

כתבת את השיר עם יהל דורון, איך הייתה החוויה לעבוד איתו? איך נוצר הקשר?

"זו הייתה זכות עבורי, בתור זמר אנונימי מתחיל לבוא ולשבת באולפן של גיא ויהל ולעשות שיר משלי, זה היה הגשמת חלום. בתקופה הזו השתתפתי בסדנת כתיבה של עידן עמדי, שהוא גם אדם מדהים, ובתקופת הסגר השני כחלק מהסדנה נפתח סוג של וואוצ'ר למשתתפים לאופציה לכתיבת סקיצה עם יהל דורון. ישר קפצתי על זה, הרגשתי שהתחברנו ושהוא מאמין בי ובאמת אחרי הסקיצה המשכנו גם להפקה שלמה של השיר. היה קסם שקרה בנינו, אנחנו עד היום בקשר ואני מקווה שנוכל גם בעתיד להמשיך ליצור יחד, להמשיך ללמוד ממנו. זו הזדמנות להגיד לו תודה".

ספר על הקליפ והתגובות, על המשמעות של השיר עבורך, הבית זה העוגן?

"את הקליפ עצמו לא היה פשוט להפיק בתקופה של סגרים ובמיוחד כשאתה עוד זמר אנונימי. אני שמח שהצלחתי לרתום אליי אמנים מקומיים כמו עדן זמר הצלם שעשה עבודה מדהימה ועינב מילו, תסריטאית צעירה שלקחה את הרעיון של השיר וביימה והפיקה קליפ מדהימה. בעיני הבית הוא לגמרי העוגן, כתבתי את השיר על הכורסא של ההורים בבית, הייתי שבור אחרי שחזרתי מוקדם מטיול שתכננתי ופשוט שפכתי את הלב עליה. לגבי השיר והקליפ, אני אוהב את התוצר הסופי וקיבלתי הרבה תגובות טובות. אנשים מפרגנים מאוד על השיר, תגובות מחבקות ואני שמח שאני נוגע בהרבה אנשים, זה לא מובן מאליו בעיניי. אני עובד על עוד חומרים ומקווה שימשיכו לפרגן ולחבק".

 

בנתיים אלמוג ממשיך לעבוד קשה, יוצר ועושה את שלו כדי לנסות ולגעת בכמה שיותר אנשים באמצעות המוזיקה. "הופעתי בברים בבאר שבע כמו הבנג'י, עשן הזמן, גיזה, אני מופיע גם דרך אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה אז אני מנצל את הבמה שהם נותנים לאמנים מקומיים. אני ממשיך לעבוד וליצור", מוסיף אלמוג.

אז איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים? מה המסר שלך לקוראים?

"אני רואה את עצמי משחרר עוד שני שירים לפני אלבום, והלוואי והכל ילך כמו שאני מתכנן. אני רוצה לעשות שיתופי פעולה עם זמרים מהשורה הראשונה ולהמשיך לצבור קהל. אני מקווה שהשירים שאוציא יהיו טובים ואקבל את התמיכה והחשיפה שאני מחפש, אני גם לא שולל תכניות ריאליטי בעיני זו אחלה דרך להצליח בה. בעוד חמש שנים אני רואה את עצמי במקום מבוסס מבחינת עשייה ומוזיקה, עם קהל שיבוא בכיף להופעות שלי, זה באמת החלום. אני רוצה להגיד לקוראים שאני מקווה שכל אחד ידע למצוא את המקום לאהבה שלו. כשהוא צריך אוזן, כתף, פשוט המקום שאתה אוהב ללכת אליו כשקצת קשה, מקום להתחבר לעצמך שם, שכולנו נמצא את המקום לאהבה".

אלמוג בקר. קרדיט: עדן זמר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('0fa371b9-3c04-492a-af4d-5840ef86970f','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה