"המוזיקה זו המתנה שלי לכל החיים"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('2d15294b-77d8-4f6a-a39a-57c6a5cad2d8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('2d15294b-77d8-4f6a-a39a-57c6a5cad2d8','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

היא רק בת 22 אבל שרה ומופיעה על הבמות מאז שהייתה קטנה. למרות שלא הרימה את המסך ב"הכוכב הבא" תמיד האמינה בעצמה ובדרך המקורית שלה. נועה פרג' מבאר שבע הוציאה לאחרונה סינגל חדש בניחוח ספרדי וסיפרה ל'באר שבע נט' על העשייה המוזיקלית והחלום הבינלאומי

"לפי הסיפורים של ההורים שלי מאז שנולדתי הייתה לי חיבה לא הגיונית למוזיקה, יותר נכון לקרוא לזה תשוקה ואהבה אמיתית... כשהייתי רק בת 3 או 4 כבר התחלתי לזמזם ולשיר עד עצם היום הזה ותודה לאל על כך- זה המתנה שלי לכל החיים".

נועה פרג׳, בת 22, נולדה וגדלה בבאר שבע, היא זמרת ויוצרת מקומית שחולמת להצליח בגדול. מאז שהייתה קטנה היא זוכרת את עצמה שרה, לאורך שנות הנעורים היא הופיעה בחופות ואירועים ובשנה שעברה אף ניגשה לאודישן ב"כוכב הבא" אך לא הצליחה להרים את המסך. למרות זאת היא יצאה מהחוויה בתחושת ניצחון אישית וכעת, בראיון ל'באר שבע נט', סיפרה נועה על העשייה המוזיקלית, הסינגל החדש שלה "בלה" והחלומות הגדולים.

נועה פרג', קרדיט צילום שי פרנקו

מתי הבנת שאת רוצה לעסוק במוזיקה ולהיות זמרת?  שזה החלום שלך?

"הבנתי שאני רוצה להיות זמרת וזה החלום שלי לדעתי לפני שידעתי מי אני... בעצם ידעתי שהיסוד שלי כאדם הוא חד משמעית מוזיקה ויצירה, שאני זקוקה למיקרופון ולבמה לנשמה שלי. החלום הזה הניע אותי מהיום שאני זוכרת את עצמי, לא ראיתי שום דבר אחר מולי רק את המוזיקה. לאורך כל הילדות שלי להורים היה מאוד חשוב שאני אשקיע בלימודים ולא אפסיד את הילדות לכן הם מאוד תמכו במוזיקה בכל הכוח אבל גם מאוד הקפידו על הלימודים. כשהגעתי לגיל 9 התחלתי להופיע בחופות וזה מה שעשיתי עד גיל 19".

מתי התחלת להוציא חומרים מקוריים?

"בגיל 19 הרגשתי מספיק בשלה ללכת צעד קדימה ולחפש כבר את החומר לשירים שלי ואז הוצאתי שיר ראשון שנקרא ״הילדה הכי יפה״. אחריו הבנתי שאני עוברת שינוי, הפכתי להרבה יותר סקרנית ונחושה, הייתי קמה ישנה וחולמת מוזיקה. בשנתיים האלה של השירות הצבאי והשחרור הכל התגבר פי כמה וכמה, שנתיים שבהן קניתי מחברות והחלטתי שאני הולכת לכתוב לעצמי אלבום ראשון והכל התגלגל, לפני כמה חודשים הוצאתי את השיר השני שלי אותו כתבתי והלחנתי- "בלה״, שיר אהבה ספרדי שכתבתי בהשראת נשים טובות בחיי, סבתא נינט ואמא שלי אורלי. לאט לאט ברוך השם הכל הולך ומתחזק והלוואי שימשיך כך".

היית בעבר גם באודישן ב"הכוכב הבא" ולא הצלחת לעבור. איך הרגשת? שמחה בכל זאת על ההזדמנות? 

"באודישן שלי בכוכב הבא הבטחתי לעצמי שאני קופצת לאש, שאני מותחת את הגבול ביני לבין עצמי ומגלה למה אני מסוגלת. לפעמים כשאתה לא צולח את המשימה אבל בתוכך צולח את המטרה ואת מה שהצבת לעצמך אתה מרגיש הרבה יותר מנצח מאשר מפסיד. זו הייתה טבילת אש ונהנתי כל כך, גיליתי על עצמי המון, אני הכי שמחה בעולם שעשיתי את זה, זה נתן לי חותמת להמשיך קדימה ללא ייאוש כלל. משם הבנתי שאני מסוגלת לבד, שאפשר להצליח גם בלי תוכנית ריאליטי וזה יביא איתו עבורי ייחודיות מסוימת שבה אני אפרסם את הנשמה האמיתית שלי דרך המוזיקה שלי".

נועה פרג', קרדיט צילום שי פרנקו

חולמת בספרדית

לפני מספר חודשים, כאמור, הוציאה נועה את הסינגל השני שלה שכתבה והלחינה בעצמה "בלה", שיר שמשלב עברית וספרדית באווירה לטינית בינלאומית. "זה שיר שכתבתי והלחנתי מהמקום הכי אמיתי אצלי בלב, לספרדית יש אצלי מקום מכובד כל כך היא מקור ההשראה הכי גדול שלי באלבום שכתבתי וצריך לצאת בקרוב, רובו על הקצב הלטיני ובשילוב השפה הספרדית והפלמנקו", מספרת נועה. כמה חודשים אחרי שיצא, הסינגל "בלה" הגיע כבר למעלה ממיליון צפיות ביוטיוב ונועה ממשיכה להסתכל רק קדימה.

הוצאת את השיר בזמן תקופת הקורונה, כמה זמן עבדת עליו? ספרי על הקליפ המיוחד

"כשאני כותבת שיר ומלחינה אותו אני רואה מולי איזה שהוא סרט, כשכתבתי את בלה ידעתי שאני לוקחת את הלחן למקום הלטיני ספרדי, אז כבר ראיתי מולי בדיוק את התלבושות והתפאורה והמקום... ידעתי איך כל דבר אמור להיראות ואיך אני כנועה רוצה להציג את הדברים. התרגשתי כל כך שבסוף הכל יהיה כמו שדמיינתי, והאמת שלא היה כל כך קל לצלם ולהוציא לפועל בתקופה כזו קשוחה את השיר והקליפ, גם כי היינו קאסט של הרבה אנשים... אבל עשינו כל כך הרבה מאמצים והיה כל כך כיף, הייתה אווירה טובה ואנשים טובים ואני מרגישה שלגמרי בחרתי נכון".

הסינגל הגיע ליותר ממיליון צפיות תוך שלושה חודשים, איך התחושות?

"התחושות היו מטורפות, זה עלה על כל הציפיות שלי כשראיתי את הצפיות של ״בלה״ ואת החשיפה. הייתי המומה זו הייתה נקודה שהרגשתי הכי מאושרת בעולם מעצם העיקרון שאתה משקיע את כל כולך במשהו והוא מצליח, אתה מבין שבחרת נכון, ואין תחושה טובה מזו. זו ההזדמנות להגיד תודה ענקית לכל מי שהיה חלק, תמך ועבד למעני ולמען התוצר הסופי".

איך התגובות מהקהל הבאר שבעי?

"התגובות מהקהל הבאר שבעי היו מאוד מפרגנות, אני באופן כללי חושבת שהלב שלנו כבאר שבעים מלא בפרגון האחד לשני, יש אחווה באוויר! אנשים תייגו, פרסמו ושיתופו וקיבלתי המון הודעות וטלפונים אפילו מבאר שבעים שכבר לא חיים פה ועברו למרכז והתרגשתי מאוד. הרגשתי שהצלחתי לגעת בלב שלהם וזו הייתה המטרה העיקרית, לרגש ולשמח! אני גאה כל כך בעיר הזו שתומכת ודוחפת את הצעירים שגדלים בה, הרבה בזכות ראש העיר שלנו שהוא תמיד הראשון לדחוף קדימה רוביק דנילוביץ׳".

את בתחילת דרכך המוזיקלית, איפה נראה את נועה פרג' בעוד 10 שנים?

"אני מאחלת לעצמי בעוד עשר שנים להיות הזמרת הבינלאומית שאני חולמת להיות ולכבוש את כל המדינות שחלמתי לשיר בהן. חולמת פשוט להגשים את כל החלומות והשאיפות שלי בתחום".

נועה פרג', קרדיט צילום שי פרנקו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e85a0375-3cc9-4e44-a17a-a280441884f7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה