המהפך בחייה של שרון אוחיון דרומי: מתפקיד בכיר באוניברסיטה למנטורית והנחיית סדנאות באנרגיה גבוהה

$(function(){setImageBanner('246daeec-7f28-485e-be52-455aebe8600e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

שרון אוחיון דרומי (50) מגבעות בר, היא סמל לשינוי פנימי למען עצמך. היא התחתנה פעמיים והתגרשה פעם שנייה, עזבה מקום עבודה מסודר כחשבת באגף הכספים של האוניברסיטה ומרצה בתחומי החשבונאות אחרי 20 שנה של ותק, רק כדי להגיע למקומות יותר טובים לנפש ולאנרגיות החיוביות בחיים. עכשיו היא כאן לספר לכם את סיפור חייה שהוביל לשינויים של לקום וללכת על מסלול חדש ומאתגר, כדי לקדם את עצמה ואתכם למקום אחר וטוב בחיים. כזה שיביא לאושר משותף.

שרון אוחיון דרומי. צילום: אורטל שלום

כדאי שתכירו: שרון אוחיון דרומי (50), מגבעות בר, היא רואת חשבון, MBA, מנטורית, מאמנת אישית, מנחת סדנאות באנרגיה גבוהה להתפתחות אישית והעצמה וגם, תתחילו לנשום, יועצת עסקית בפרספקטיבה אחרת. כאישה קרייריסטית שלא נחה על השמרים ועם סטטוס של גרושה פעמיים ואמא לארבעה ילדים, שניים מכל נישואים, ומתוך הבנה שהיא הגיחה לעולם הזה למסלול חיים אחד עם התחלה וסוף -  החליטה לחיות את החיים במלוא העוצמה, באנרגיה גבוהה וחיובית, כדי ליצור כל הזמן את הוורסיה המשודרגת שלה. "אם אזקק את הרצון שלי במילה אחת – המילה תהיה מאושרת" שיתפה "אין לי זמן לבזבז, לא מוכנה לחיות חיים בינוניים וליניאריים. רוצה לעשות את הבלתי יאמן. להגשים את היעוד שלי בחיים וזה – לעשות טוב בעולם. למיליוני אנשים".

קשה להתגרש פעמיים בחיים?

"כשהתגרשתי בפעם הראשונה הייתי נבוכה. לא יכולתי אפילו לומר את המילה. בפעם השנייה רציתי לקבור את עצמי באדמה והתמוטטתי. לא הצלחתי להבין מה דפוק בי ומה לא הצלחתי לפענח במערכות יחסים שכולם נגמרים ככה. לשמחתי, עברתי תהליכים מטורפים שהביאו אותי להבין למה זה קרה לי. הבנתי שבעצם בכל מערכת יחסים חיקיתי את אמא שלי. שתקתי ואפשרתי שידברו ויתנהגו אלי בצורה לא ראויה. ולכן חייתי במערכות יחסים הרסניות. הגירושים הגיעו ממקום של התעוררות. שדי, אני בטוחה שלחיים יש הרבה יותר מזה להציע לי. הבנתי את חלקי בהריסת הקשר הזוגי והחלטתי להתקדם".

את עוד מאמינה בזוגיות?

"בטח שאני מאמינה בזוגיות. גם בזוגיות אינטימית וגם בזוגיות שבאה לידי ביטוי בכל מערכות יחסים. שלי עם הילד שלי, עם קולגה בעבודה, עם חברה, עם ההורה. אני חיה בזוגיות נפלאה עם כולם ואני מאוד אוהבת אנשים. להתחתן אין לי כוונה. תהליכי ההתפתחות שעברתי, העמיקו אצלי את האמונה שהכל נמצא אצלי בפנים. האמונה. האהבה. האושר. לא צריכה טקסים כמו חתונה בשביל לבטא אהבה וקשר מעולה".

יש דבר כזה בעל אידיאלי?

"אני מאמינה שכשאני אוהבת את עצמי, וכל אדם כשהוא אוהב את עצמו ורואה את גיבור העל שחי בתוכו פנוי לראות את הטוב מסביבו אצל כל אחד".

לפני השינוי בקריירה, עבדה שרון בעולם אחר לחלוטין: כחשבת באגף הכספים של האוניברסיטה ומרצה בתחומי החשבונאות, מילאה תפקיד בכיר במשרה קבועה פלאס שכר יפה לפרנסה, אין מה להתלונן, אבל כן החליטה ששינוי קיצוני יעשה לה טוב יותר מהקיים ולנפש בעיקר. "נהניתי מכל רגע ואהבתי מאוד להתפתח וללמוד" סיפרה לנו "הרגשתי שזכיתי. הייתי אלופה בכל פן מקצועי ואנושי. במקביל, בשני העשורים האלו, בחיים האישיים שלי עברתי המון טלטלות. התחתנתי, הבאתי שתי בנות נהדרות לעולם, התגרשתי, התחתנתי שוב, הבאתי בן ובת נפלאים והתגרשתי שוב".

שינויים לא קלים

"בעודי באה מבית בו מקדשים את ערך המשפחה, התמוטטתי רק מהמחשבה על הגירושים. בטח כשזה קרה בפעם השנייה. בשתי הפעמים לא קמתי ועזבתי מיד כשחוויתי חוויות קשות, רק מהבושה ומחוסר היכולת שלי להכיל את הסביבה שכאב לה ביחד איתי. "מה יש לך? את כזאת מדהימה, יפה וחכמה, איך את מתגרשת כל פעם?"

מה עשית עם ההרגשה שבוחנים אותך?

"בעשור האחרון החלטתי לחקור אותי. את מי שאני מבפנים. רציתי להבין לעומק מה מניע אותי, מה מביא אותי לקבל החלטות בצמתים שונים של חיי ואיך דווקא אני חיה חיים זוגיים כל כך מבולבלים שמסתיימים בכאב גדול בכל פעם מחדש, בעוד מול העולם המקצועי והחברתי הרגשתי נפלא. אלו היו עשר שנים נפלאות, בהן נכנסתי לעומק התת מודע, הורדתי מסיכות שהורגלתי לשים ועברתי תהליך של התפתחות בקצב מטורף. ככל שגיליתי יותר על עצמי ועל ההתנהגות האנושית ועל איך המוח שלנו פועל, חפרתי עוד ועוד עד שנחשפתי לחוכמת הטולטקים. החיים שלי כבר לא יכלו להישאר אותו דבר. לא הסכמתי לחזור להיות מי ומה שהייתי. קראתי המון, למדתי בטירוף, עברתי סדנאות, קורסים ותהליכים ששינו לי את המודע ואת התת מודע".

עברת תהליך שמבחינתך צלח?

"בזכות התהליך הארוך והעמוק שעברתי ועודני עוברת, למדתי שלאורך דורות מסללו אותנו לחשוב ולהאמין באמונות שהן לא שלנו. שחלק גדול מהדפוסים והאמונות שאימצתי, בכלל לא שלי. למשל, מגיל קטן לימדו אותי שחתונה זה חלק ברור ממסלול החיים ושאהיה מאושרת בזכות ה'נסיך', בדומה לסינדרלה, שלגיה וכל שאר הנסיכות שרק אהבת אמת הפיחה בהן חיים. והם חיו באושר ועושר. מסתבר שכל החיים רדפתי אחרי ה"אושר" ולכן הגירושים הראשונים לא מאוד הבהילו אותי, כי הייתי חדורת מוטיבציה להתחתן שוב. זה היה לי מאוד ברור, כי אז לא אהיה מאושרת. הבנתי שתהליך UNLEARNING הוא התהליך שיאפשר לי למידה חדשה נקייה וטהורה של עולמות שיוכלו להוביל אותי בתעוזה ואומץ לעבר האושר האמיתי העמוק שקיים בתוכי ואינו תלוי בדבר."

שרון אוחיון דרומי. צילום: אורטל שלום

אירוע שהשפיע עלי בתחילת הדרך?

"האירוע המחולל היה כשהחלטתי להתגרש בפעם השנייה. זה דרש ממני תעוזה ואומץ וכוחות נפשיים מאוד גדולים. מהרגע הזה – החלטתי שאני לא מוכנה להישאר עם "בערך" ו"כמעט". מעט אחרי הגירושים עשיתי מעשה אמיץ על גבול המשוגע יותר, והודעתי למנהלת שלי שאני עוזבת את האוניברסיטה אחרי עשרים שנה. לא חל"ת, אלא יוצאת לדרך חדשה בהחלט. החלטתי לשרוף את הספינות, ולדחוק את עצמי לפינה כדי להוציא את המקסימום מתוכי. מרגע זה – אני בנסיקה כלפי מעלה בסולם האושר. תהליך הלמידה שלי מטורף והעשייה שלי בלתי פוסקת. הקמתי חברה שנקראת "סיינדו שרון בע"מ" (סיינדו = ההוויה שלי בספרדית), הקמתי אתר אינטרנט, הגדרתי את השירותים שאני רוצה להעניק לעולם כדי להגשים את היעוד שלי, ומאז כבר העברתי אנשים תהליכים מדהימים באחד על אחד – פרטיים ובעלי עסקים, וגם קיימתי ארבע פעמים את סדנת הדגל המדהימה שלי "להגשים חלום בכל גיל", שכל מטרתה היא לתת טעימה מתפיסות העולם הטולטקיות שנותנות אור לחיים ומייצרים הנעה לפעולה. הסדנה מקבלת תהודה ופידבקים מטורפים".

תשאלו את שרון מה הדבר הכי חשוב לה בעבודה והיא תענה בנונשלט שזה לא רק אחד. מבחינתה, הכי חשוב לה להוביל אנשים, למצוא את האנרגיה והאושר שלהם בחיים. לאפשר להם לגלות את העוצמות החבויות בתוכם שמאפשרות להם להיות הגרסה הכי מדהימה שלהם, לדבריה. "חשוב לי לתת משהו אחר, לא להיות עוד מאותו דבר" הסבירה "יש אינסוף מטנורים, מאמנים אישיים, יועצים עסקיים. הבינה המלכותית גם הביאה את הידע הקיים לרמה שאין לה תחרות. אני יודעת שבזכות מי שאני, האנרגיה הגבוהה שלי, בזכות הפרספקטיבה השונה שלי, אני נמצאת בפאזה מאוד גבוהה, שמאפשרת הכלה באפס שיפוטית ומביאה את הלקוחות בליווי שלי להוציא מעצמם הרבה מעבר למה שהם חשבו או חלמו שהם יכולים להשיג. תמיד "מי שאני עושה את ההבדל" -  זו גם התובנה שאני מעבירה למתאמנים שלי.

ממה את הכי נהנית בעבודה שלך?

"אני נהנית לראות את הטרנספורמציה שהמתאמנים שלי עוברים. נהנית לראות את ההתרגשות שלהם מהתהליכים שהם עוברים איתי. אוהבת להקשיב להצלחות שלהם ולעקוב אחר ההתפתחות האישית שלהם למציאת הדרך הייחודית להם להגשים את עצמם. אוהבת ומאוד מתרגשת לקרוא את הפידבקים שהם כותבים לי".

ספרי על לקוחות שהותירו עליך רושם, חיובי או שלילי.

"יש לי כמה סוגי לקוחות. המתאמנים שלי, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו. כל אחד מהם גילה על עצמו כמה מנגנונים שניהלו אותו ופגעו בו או מנעו ממנו להשיג את התוצאות שהוא רצה בחיים. התרגשתי לראות את הטרנספורמציה שהם עברו בתהליך. מתאמן אחד הגיע אלי עם כאב ותסכול בעניין הזוגיות שהייתה לו ובעניין העבודה שהוא לא מצליח למצוא. ובתהליך שעברנו, הוא התמלא ביטחון ואנרגיה ומצא בתוכו את האמונה שאף פעם לא זכה לה מקרוביו. זו הייתה הצלחה מדהימה ותוך שינוי הפרספקטיבה והאמונות שלו, הוא מצא עבודה חדשה ומעולה והפסיק זוגיות שהכאיבה לו ומצא זוגיות חדשה שמפרה אותו ומסבה לו אושר".

מה ייחודי בתחום שלך?

"הייחודי בתחום שלי – שיש רק הצלחות ורובן ככולן משמעותיות ועוצמתיות. כשלקוח מגיע לתהליך אישי או קבוצתי, הדבר היחיד שנדרש מהצד השני – זה התמסרות ומעורבות. מדובר בתהליך משנה חיים, לכן, חייבים להוריד חסמים והתנגדויות. תהליך UNLEARNING הוא תהליך קשוח. זהו תהליך בו קוראים תיגר על המוכר והידוע. מערערים על כל ההרגלים שלנו ומאמצים חיים חדשים, מלאי עוצמה ותשוקה. זה אפשרי וזה כאן. מיליוני אנשים בעולם כבר עושים את זה".

"אנשים רבים רצים לכדורים למיניהם, או לטיפולים כלשהם. מי שמעז לחלום באמת ומגיע אלי מבין בסופו של דבר שהריפוי נמצא אצלו. לא בתרופות ולא בידי המטפלים, שכולם עוזרים לטפל בסימפטום אבל לא בעומק של הנפש והתת מודע. אני מובילה אותם למצוא את המקור בעצמם".

היית ממליצה עליו לצעירים שמתלבטים?

"בהחלט, הילדים שלי בני 10 ו 12 ומגיל צעיר אני מנהלת איתם שיחות פילוסופיות. שואלת אותם שאלות חשובות ומאפשרת להם להביט פנימה ולעשות בחירות בעצמם. אנשים חיצוניים שמדברים איתם נפעמים מהגישה שלהם ומהשיח שלהם על החיים ועל עצמם".

כיצד את משלבת כיום את חיי המשפחה שלך עם המקצוע/התחום בו את עוסקת?

"החיים שלי עברו מהפך מדהים בשנים האחרונות. גם השקט שיש בבית אחרי גירושים השניים (מוצלחים, יש לומר, שכולנו בקשר טוב), גם אני משתנה לטובה, גם העובדה שהפסקתי להיות שכירה ואני קובעת את שעות העבודה (אומנם עדיין עובדת עד אמצע הלילה, אבל לפחות בוחרת לי ימים להיות פנויה בצהריים לילדים אחרי בית הספר). הקשר שלי עם ארבעת הילדים שלי השתפר להפליא ואני נהנית מהאהבה שיש בבית שלנו.

שרון אוחיון דרומי. צילום: אורטל שלום

בן או בת הזוג מעורבים בעיסוקך?

"אין כזה. אבל החברים הקרובים אלי מקיפים אותי ומלווים אותי ללא הפסקה ובהמון אהבה, אכפתיות ומעורבות".

במה את הכי גאה בעבודה/בתחום עיסוקך מבחינת דברים שהצלחת בהם?

"גאה בי על המהלך האמיץ לעזוב את המוכר והידוע לעבר הלא נודע, בטח בעודי גרושה עם ארבעה ילדים. יש משפט שמיוחס לאלברט איינשטיין: "אדם נורמלי לא יכול לייצר תוצאות לא נורמליות" אז אני לא נורמלית כי אני רוצה לייצר תוצאות לא נורמליות".

ספרי לנו על שלושה דברים שלא יודעים עליך?

עשיתי קורס טייס ביחד עם פרחי טייס בחצרים במסגרת גדנ"ע אוויר. חוויה מדהימה, תפיסות העולם שלי באות לידי ביטוי בחופש בהמון היבטים של חיי. גם בחינוך ואני בת שמינית במשפחה של שמונה בנות בלבד".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('841e1569-ebe6-40ab-b0c6-6f4677c1ab7c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה