הכירו את אושיית האינסטגרם טל שלי

$(function(){setImageBanner('c074a56c-2d4a-4eba-aac7-73670ef8c0d6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

היא עברה תהליך פנימי וחיצוני וגילתה שהתשוקה האמיתית שלה נמצאת בעולם התזונה והכושר. את אורח החיים שלה משתפת טל שלי מבאר שבע עם מעל ל-23 אלף העוקבים שלה באינסטגרם על בסיס יומיומי, בראיון ל'באר שבע נט' היא מספרת על ההצלחה ברשתות לצד החלומות הגדולים

צילום פרטי

את השינוי שעשתה טל שלי מבאר שבע בחיים האישיים שלה, היא דואגת לשתף עם כל 23 אלף העוקבים שלה באינסטגרם. היא כבר מזמן אושייה ברשתות החברתיות, הרבה מזה גם בזכות התהליך שעברה והמעבר לאורח חיים בריא אותו אימצה בשנים האחרונות שמעניין את העוקבים.

"לפני כמה שנים התחלתי להתאמן ולהיכנס לעולם הכושר, זה הגיע אחרי פרידה מהאקס והספורט עזר לי להשתקם, עזר לי להרגיש בריאה. הייתי קמה בארבע בבוקר כדי להתאמן במשך שעתיים ואחר כך עושה עוד אימון של שעתיים בערב אחרי העבודה", סיפרה טל ל'באר שבע נט', "בהתחלה רציתי לעשות הכל בזכות עצמי אז התעניינתי דרך מאמנים וחברים שלי, עד שהבנתי פתאום שעיקר ההתעסקות שלי הוא בספורט ובאורח חיים בריא".

טל שלי נולדה וחיה בבאר שבע, היא למדה תזונה וכיום נמצאת בלימודים לתעודת מאמנת כושר במכללת קיי אצל מאור גבאי. "היום בשגרת היום יום שלי אני לומדת, משקיעה אובר בלימודים, אני לא בן אדם של מועדי ב' אז חשוב לי להשקיע בזה. כשאני לא לומדת אני מתאמנת ומתעסקת בתזונה, אני תמיד סביב אורח החיים הזה", מספרת טל.

צילום פרטי

אז יש לך מעל ל-23 אלף עוקבים באינסטגרם, איך זה התחיל?

"זה קשור לשינוי בחיים שלי, לדעתי זה התחיל מזה שהתחלתי לפרסם את כל התהליך שעברתי בעקבות השינוי במראה החיצוני. שיתפתי שאני מתאמנת, מה אני אוכלת ומה אני עושה ומשם זה התחיל.  פעם הייתי שמה פס על הכל, אוכלת מה שאני רוצה אבל עברתי שינוי מקצה לקצה. היום אני מרגישה יותר טוב, מרגישה בריאה, ובתור מישהי שמכורה למתוק זה בהחלט היה קשה! אבל אני עושה בכל יום את המיטב".

מה את הכי אוהבת לשתף עם העוקבים שלך?

"בגדול אני משתפת הכל, אני מעלה סטורי על הכל, אני אוהבת וחיה את זה. אני מקבלת באינסטגרם גם המון פניות ושאלות של איך עברתי את התהליך ומה אני ממליצה לאכול ואיך להתאמן וזה כיף".

מה הפוסט שקיבל הכי הרבה לייקים ותגובות באינטסגרם?

"האמת שהיה פוסט לא מזמן שכתבתי ביום האישה, רשמתי שאני גאה בעצמי בסופו של יום על זה שעברתי מכשולים בחיים וידעתי להרים עצמי משם, להיות בשביל עצמי ולהישאר נאמנה למי שאני. העברתי מסר שלא משנה מי סביבך, אם אתה לא חזק בשביל עצמך אף אחד לא יהיה חזק בשבילך, אז קיבלתי הרבה תגובות טובות ומפרגנות".

יש לפעמים גם תגובות פחות טובות?

"איך אומרים- עם כוח גדול באה אחריות גדולה, אז אני יודעת לקחת אחריות גם על תגובות יותר טובות ופחות טובות. אני מצטלמת חשוף ודיי פרובוקטיבית, אז אני יודעת להתייחס לכל דבר כמו שצריך ולא לקחת תגובות ללב. בעיני הטוב מתעלה על הרע, דעות של אנשים תמיד יהיו לכאן או לכאן, אי אפשר שהכל יהיה לבן. אז אני לא לוקחת לתשומת ליבי תגובות רעות, מסתכלת רק על הטוב ועל חצי הכוס המלאה".

 טל שלי, צילום פרטי

שנת הקורונה עברה על טל בעיקר סביב הלימודים, כשהיא החלה את קורס המאמנים בדיוק כשהתחילה הקורונה. "ניצלתי את הזמן ללמוד הכי טוב שאני יכולה והוצאתי ציונים טובים. בכלל אני תמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה ועל החיובי, אם תשימי אותי גם באי בודד עדיין יהיה לי כיף, אני משתדלת להפיק את המיטב מכל דבר", מוסיפה טל, "אז את השנה הזו העברתי בעיקר בלימודים ואימונים, היה לי גם זמן לעצמי שלא היה לי לפני אז ניצלתי אותו".

ומה לגבי פרסום באינסטגרם? קיבלת הצעות לפוסטים ממומנים?

"כן, יצא לי להרוויח מהאינסטגרם. מציעים לי הרבה דברים אבל אני לא תמיד רוצה להרוויח מכל דבר, חשוב לי להדגיש שלא אסתור את מי שאני והאג'נדה שלי בשביל לעשות כסף, לא אפרסם כל דבר. אז למשל היה לי פעם שיתוף פעולה עם אבקות חלבון שזה משהו שקשור לעולם הספורט והכושר ממנו אני מגיעה אז זה שיתוף פעולה שכן עשיתי, אבל אני תמיד אבחר לפרסם רק מה שאני מאמינה בו".

מה החלום הכי גדול שלך?

"בסופו של יום החלום שלי הוא שיהיה לי סטודיו משלי, סטודיו אותו אוכל לשלב עם ריקוד שזה גם עולם ממנו אני מגיעה. אני רוצה שתהיה לי הבמה לעשות מה שאני אוהבת, לשלב ריקוד וספורט ושהמתאמנים שיגיעו אליי יצאו מרוצים ועל הצד הטוב ביותר. אני רוצה שהסטודיו שייפתח יזכה להצלחה ושאנשים יצאו ממנו מרוצים עם הגוף שתמיד חלמו עליו, להמשיך לעסוק באורח חיים בריא ולעזור לאחרים".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3fc53500-d211-4a8e-b28d-2da40719f1bc','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה