הכינו גופכם כי כבר קיץ - עצות וטיפים של שישה מאמנים מבאר שבע

$(function(){setImageBanner('57c42d8c-5446-4d9f-aaea-75e23f001366','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אין ברירה חברים, האמת חייבת להיאמר בריש גלי: בקורונה טיים אכלנו, בלסנו, דחסנו, העמסנו ובעיקר גילינו צמיג חדש בבטן תודות לריפוד החורפי. אז בסדר, נהנינו, מה רע תגידו? מקסימום עכשיו צריך לשלם (רק אם ממש אתם רוצים, לא כופים חלילה) ולעבור מזלילה לתזונה נכונה, ולהתחיל להזיע ממאמץ. אז מי אמר שרירים ולא קיבל? או כמו שמירב מיכאלי אומרת: מי קיבלה? ולכן, הכנו לכם פרויקט 'די לזלילה' שכולל עצות וטיפים של שישה מאמנים מבאר שבע, שיכולים לאכול המבורגר בלי ייסורי מצפון, אבל עם אג'נדה ומטרה אחת: לעשות לכם טוב - תתחילו לחשוב אחרת.

צילום: מישל אמזלג

עומר סבן

מאמן כושר אישי, בעלים של חברת טריינר4לייף, רשת סטודיו בוטיק לאימונים אישיים

כמה זמן בתחום: 13 שנה

 איך להתכונן לקיץ: אם המטרה היא להיכנס לכושר ולהתחטב, אז אני ממליץ על מסגרת תומכת שתגרום לכם להתמיד באימונים ופשוט להתאהב.

 הדרך הקלה להוריד חמישה קילו: לרוץ יחפים על אספלט רותח, סתם. אין דרך קלה, כל דרך היא קשה, אבל אם נהנים ממנה או שמוצאים שותף טוב לתהליך זה מרגש וקל יותר.

טיפ לעצלנים שאוהבים בורקס: עדיף שיתעצלו ללכת לקנות את הבורקס, או ללכת בדרך כל כך ארוכה עד שישרפו את הקלוריות של הבורקס - לאכול ירקות ישר מהמקרר זה מהיר יותר ודורש פחות השקעה. תכלס.

 טיפ איך אפשר לאכול ולרזות: חשוב לעשות מספיק פעילות גופנית במהלך השבוע. אנשים נוטים לחשוב על אימונים כמטלה שבועית. הגישה הנכונה להסתכל על זה היא לעשות פעילות גופנית על בסיס יומי. עוד הליכה, עוד טיול, עוד גרם מדרגות. בחירת המזון היא הכי חשובה בתהליך של ירידה במשקל, חשוב לדעת מה לאכול וגם מה לא לאכול.

 רעיון לתזונה נכונה ולא מדכאה: אני מאמין מאוד בגיוון. תפתחו את הבוקר עם שיק פירות טעים. את הפירות ניתן להחליף כתלות בעונה ובמה שאתם אוהבים. ניתן להוסיף יוגורט עתיר חלבון, שקדים, אגוזים, זרעי צ'ייה וגם אבקת חלבון".

 צילום עצמי

 ענת ביטון

מאמנת כושר/ ארובי/פילאטיס/היט/ רצועות

עד לפני חודש ניהלה את הסטודיו בספייס גרנד קניון, מאמנת בספייס גרנד קניון ברמות ספורטיב וספורטיב פלח

כמה זמן בתחום: כ12 שנה.

 איך להתכונן לקיץ: התזונה שלנו לפי כל אנשי המקצוע צריכה להיות מסודרת עם שלוש ארוחות ביום הכוללות את כל אבות המזון: פחמימות, חלבונים, שומנים בריאים ועוד עם הקפדה כל כמות הקלוריות הנכנסות בהתאם לתפריט שלנו, כי אין קיצורי דרך בהורדת אחוזי השומן שלנו. עם הקפדה על כמות הקלוריות הנכנסת בהתאם לתפריט שלנו וכי אין קיצורי דרך בהורדת אחוזי השומן שלנו. מידי פעם מותר לנו להתפנק על איזה חתיכת עוגה או חצי מגש פיצה רק לא להתפזר, וכמובן, שתיית מים.

הדרך הקלה להוריד 5 קילוגרם: קודם כל ירידה במשקל זה תהליך. העדיפות היא ירידה של חצי ק"ג בשבוע. כמובן שזה עם שילוב של אימונים ותזונה נכונה שמבוססת על כל אבות במזון: פחמימה שומנים וחלבון. עם הכנה מראש של ארוחות התהליך יעבור בקלי קלות:

 טיפ לעצלנים שאוהבים בורקס: אז מה? שייהנו. הכול עניין של איזון. אכלתם בורקס? בתיאבון! שלבו אותו בתוך התפריט שלכם ואזנו עם אימון טוב או תדעו לקצץ מארוחה אחרת במהלך היום.

 איך אפשר לאכול ולהרזות: תאכלו כי אתם נהנים מזה, לא כדי להרזות! ואם אתם כבר בתהליך של ירידה במשקל- חלקו את סך הקלוריות היומי שלכם לארוחות קטנות ומאוזנות וככה לא תרגישו ש"חסר" לכם אוכל.

 רעיון לתזונה נכונה ולא מדכאה: תגוונו כל יום בתפריט אחר ובריא ושלא ישעמם. יום אחד  דג, יום שני חזה עוף, יום אחד תתחילו את הבוקר בשייק פירות ויום אחר בפרוסת לחם דגנים, ביצה קשה וירקות. מה שאתם אוהבים.

 צילום לוקו גרופ

חן גנון טויטו

מנהלת רשת ספורטיב מבית כיוונים החברה לתרבות הפנאי.

סטודנטית לתזונה + מאמנת כושר/ פילאטיס מכשירים/ אימונים פונקציונליים/ CORE ועוד ברשת ספורטיב: סניף רמות, פלח 5, נחל בקע וסניף טאובל

כמה זמן בתחום: 14 שנה.

 איך להתכונן לקיץ?: אכילה מסודרת, להפחית סוכרים ואוכל מתועש.

 הדרך הקלה להוריד 5 קילו? אני לא מאמינה בדרך קלה או קשה. כל אדם בפני עצמו בהתאם לגיל, משקל, רקע רפואי, כמות אימונים בשבוע וגנטיקה. אני כן חושבת שאכילה מסודרת הכוללת תכנון ארוחות מראש, הגברת צריכה של ירקות (ירוקים בעיקר), צריכה מספקת של חלבונים ודגש על כמות נכונה של פחמימות מורכבות לצד אימונים מותאמים יכולה להוביל לירידה יפה באחוזי השומן ויחד גם ירידה במשקל הכולל.

 טיפ לעצלנים שאוהבים בורקס: מי אמר שצריך לוותר עליו? הסוד הוא 80/20- 80% מהשבוע אנחנו אוכלים בצורה נכונה ומסודרת. ו20% משאירים לנשמה. ואם אתם כל כך אוהבים בורקס- יש אחלה מתכונים לבורקסים מדפי אורז עם ערכים תזונתיים הרבה פחות מזיקים מהשומן טרנס המסתתר בבורקס.

 טיפ איך אפשר לאכול ולרזות: תזונה טבעית. ביום שתורידו את הסוכרים, האוכל המתועש, תחליפו את הקפה בתה ירוק, תורידו את משקאות הדיאט, תפחיתו מוצרי חיטה, תעברו לפחמימות מורכבות, קטניות, כוסמת, קינואה, שיבולת שועל, תגבירו את צריכת החלבון מהטבע/ מהחי על פי האג'נדה התזונתית שלכם - תרגישו מהר מאוד שהדחף לפחמימות וסוכרים יורד. שאפשר לאכול, לשבוע, להרגיש מצוין ואף לרדת במשקל.

 רעיון לתזונה נכונה ולא מדכאה: תתכנו יום מראש, איך יראה התפריט ביום הבא שלכם. שהמקרר תמיד יהיה מלא באוכל מבושל שיזין אתכם. ומי אמר דיכאון? תשאירו לעצמכם צ'יט קטן אחד לשבוע, שתחכו לו, הוא יהיה מפנק וטעים הרבה יותר!.

.צילום עצמי

 ניר גולדשטיין 

מקצוע והיכן מאמן: מאמן כושר בעל סטודיו לאימונים פונקציונאליים ותזונאי נטורופת

כמה זמן בתחום: מעל 20 שנה 

 איך להתכונן לקיץ? הדרך הנכונה ביותר היא לא להתעורר לפני עונת הקיץ ולהתחיל להתאמן בפעילות מאומצת, זה לא נכון ולא בריא לגוף ואף עלול להביא לפציעות אל חזור. הדרך הנכונה והבריאה היא להתאמן ולאכול נכון לאורך כל השנה. כן ניתן לעלות את כמות האימונים לפני הקיץ ולבנות תפריט שונה בשביל לראות יותר תוצאות של חיטוב.

 הדרך הקלה להוריד 5 קילו? אין דרך קלה, זה מגיע תמיד בשילוב  של אימונים שמותאמים באופן  אישי למתאמן, והכי חשוב לבנות תפריט תזונה נכון, שיביא אותנו לתוצאות טובות ובריאות.

ההמלצה המקצועית והנכונה היא לרדת קילו בשבוע כך שניתן לרדת בחמישה שבועות. 

 טיפ לעצלנים שאוהבים בורקס: לעבור לדפי אורז, בריא יותר ומפתיע כמה שזה טעים.

 טיפ איך אפשר לאכול ולרזות: ברגע שמתחילים עם תזונה נכונה ובריאה יותר, מפתיע לגלות שאוכלים הרבה פשוט במנות קטנות וכל מספר שעות, כך שהתזונה מחולקת נכון וגורמת לתחושת שובע לאורך היום.

 רעיון לתזונה נכונה ולא מדכאה:  אני באופן אישי לא אוהב את המושג שנקרא דיאטה ולכן אני תמיד אומר גם למתאמנים שלי  לאמץ את המושג תזונה, ומרוב שהוא עושה טוב ונותן תחושה קלילה ובריאה באופן טבעי - תרצו לאמץ את זה לאורך חיים.

  צילום: אורן קרידי

ספיר ביטון

מאמנת כושר, בעלת סטודיו ספורטיז בבאר שבע

כמה זמן בתחום: 4 שנים  

איך להתכונן לקיץ: מי שבאמת רוצה להתכונן לקיץ, אוכל ארוחות מסודרות, מרבה בשתיית מים ומוסיף לפחות שלושה אימוני התנגדות בשבוע.

הדרך הקלה להוריד 5 קילוגרמים: – תשאלי אותי? אין דבר כזה דרך קלה, הכל מתחיל ונגמר בצלחת וכמה טיפות של זיעה.

טיפ לעצלנים שאוהבים בורקס: בורקס מדפי אורז וגם שם להשתדל שהגבינות יהיו 5/3 אחוז שומן

טיפ איך אפשר לאכול ולרזות:  אני מאמינה בפעם בשבוע להתפנק על מאכל מסוים  ובשאר השבוע לאכול כל שלוש שעות להרבות בירקות ירוקים וסיבים תזונתיים.

רעיון לתזונה נכונה ולא מדכאה: לאכול כל שלוש שעות, להרבות בירקות ירוקים וסיבים תזונתיים.

 צילום עצמי

נתי מוסקוביץ'

בעלים של קוביות רשת סטודיו לאימונים אישיים

כמה זמן בתחום: 8 שנים

איך להתכונן לקיץ: ההכנה היא תמידית. תמיד צריך לשמור על מסגרת של פעילות גופנית ותזונה נכונה. אין דרכיי קיצור או תהליכים קצרים, זה מוביל לתהליך לא בריא ולא נכון.

 דרך קלה להשיל 5 קילוגרם: מבחינתי אין דרך קלה יש דרך מאוזנת ובריאה. מה שקיצוני הוא קיצוני לשני הכיוונים. צריך שתהיה ירידה מתונה ומאוזנת וכך התהליך יהיה נכון ובריא גם פיזית וגם מנטלית.

 טיפ לעצלנים שאוהבים בורקס: אני תמיד דגלתי באכילה בריאה ולא בדיאטה קיצונית. תבינו, זה אפשרי לגמרי לאכול בריא וליהנות. זה גם בסדר לצאת מידיי פעם מהמסגרת ולאכול פיצה או המבורגר, אין בזה שום דבר פסול כל עוד אנחנו שומרים על איזון ומינון נכון. אני תמיד מלמד את הלקוחות שלי לא להיות קיצוניים, אלא לשמור על איזון.

 טיפ איך אפשר לאכול ולרזות: אין דרכיי קיצור וקסמים יש תהליכים נכונים ובריאים. מבחינתי ספורט זו התרופה הטובה ביותר. נכון שישנם אנשים שצריכים תהליך קצת יותר ארוך שדורש התמדה לאורך זמן והמון כוח רצון וסבלנות אך בסופו של דבר התהליך הזה מקנה להם את ההרגלים הנכונים  ביותר, ומשנה להם את החיים מקצה לקצה.

רעיון לתזונה נכונה ולא מדכאה: תהיו יצירתיים, יש כל כך הרבה אפשרויות לאכול בריא ובצורה מגוונת. מה שחשוב לאורך כל הדרך זה לשמור על ערכים נכונים וכמויות נכונות, כך שגם אם גיוונתם עם האוכל, תמיד תישארו מאוזנים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6082298c-1037-4ff5-964d-4206cba20d8e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה