נתפסה בבגידה בגלל מדבקה של "אבא פגום"

$(function(){setImageBanner('5793660d-69eb-46f2-bde7-cf0b3769abd5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

הסיפור הבא הצליח להצחיק אפילו את צוות החוקרים הפרטיים המיומן שעבד על התיק הכה משוגע הזה. סיפור פשוט שהפך למורכב בין רגע.

קרדיט - "קואנטין משרד חקירות"

לפני כשלושה שבועות התקבל ב"קואנטין משרד חקירות" תיק שנראה תחילה כרגיל לחלוטין בתחום המשרד -  גבר אשר חושד לבגידה מצד האישה. הבעל, שהוא מזמין החקירה, אמר כי "אשתו יוצאת מידי יום להליכה" וציין כי הוא חושד שמשהו לאחרונה לא כשורה איתה.

עוד הוסיף הבעל - "היא יותר מידי מתעסקת בעצמה לאחרונה, צמודה לנייד מעבר לרגיל ולא עוזבת אותו גם כשנכנסת למקלחת. היא אפילו שמה אותו על האסלה כשהדלת נעולה". כלומר, המון סימנים משונים הגבירו לו את החשד כי אשתו מנהלת קשר רומנטי מהצד.

לצד החשדות אמר מזמין החקירה כי בעבר הוא תפס אותה בבגידה עם אחד מחבריו לעבודה. האירוע קרה בזמן שהוא היה בעבודה, וכשהקדים מהצפוי והגיע הביתה, ראה אותה יוצאת מרכבו של החבר לאחר שנשקה לו בלחי. "כמובן שהם הכחישו כי מדובר ברומן אלא בסתם טרמפ מהעבודה לבית" מספר הבעל.

תחילת החקירה

לאחר שגילו צוות העוקבים, כי האישה יוצאת מידי ערב להליכה שנמשכת כשעתיים, הם יצאו מיד במעקב סמוי ברגע שהאישה יצאה מביתה. החוקרים מספרים, כי ביום המעקב הראשון - "האישה פסעה לעיתה ברחוב, התעסקה הרבה בנייד ושוחחה כעשרים דקות ברציפות עם מישהו, כמובן שלא יכולנו להאזין לה לשיחות שכן מדובר בעבירת האזנות סתר".

לאחר המעקב, הודיעו החוקרים למזמין החקירה כי – אשתו שוחחה בנייד עשרים דקות ברציפות, ואולי כדי שיבדוק אם מי היא שוחחה כל כך הרבה זמן, כי במהלך ההליכה ראינו אותה מחייכת המון ונראית רגועה. בשלב הזה החל הסיפור להסתבך..

בשעות הלילה המאוחרות, לקח הבעל את הנייד של אשתו בזמן שנרדמה וראה כי אין שום תיעוד לשיחה כלשהי. לאחר מכן הסתכל הבעל המודאג גם בשיחות הוואטסאפ, וגם שם לא מצא שיחה שיצאה מהנייד. מכאן הבינו צוות החוקרים והגבר, כי האישה משוחחת עם מישהו והיא לא רוצה שבעלה ידע מזה.

ביום המעקב השני, שוב יצאו החוקרים אחרי האישה. במהלך המעקב, הבחינו החוקרים כי הפעם מושא החקירה נראית יותר חיונית ומעט מסודרת מיום קודם. השעה הייתה 20:00 בערב והחושך ירד, ולאחר כחצי ק"מ של הליכה, נכנסה האישה לרכב מסוג טויוטה קורולה לבנה והמעקב אחריהם התחיל. הבעיה הייתה לפי החוקרים, העומס הגדול בכביש אשר הקשה בפעולת המעקב. אך למזלם הגדול, ראו סימן אחד בולט במיוחד -  מדבקה דהויה של אבא פגום על חלון הבגאז' של הרכב. כעשרים דקות עקבו החוקרים אחר הזוג, אשר כמובן לא הבחין כי עוקבים אחריהם. שלוש פעמים במהלך המעקב כמעט איבדו קשר עין עם השניים אך מצאו אותם שוב במהירות בזכות המדבקה של "אבא פגום".קרדיט -

לאחר כחצי שעה של מעקב, עצרו השניים בחניון ריק מאנשים. מטעמי צנעת הפרט, החוקרים לא יכלו לצלם את הנעשה ברכב, "אך בהחלט היה ניתן להבין מרחוק מה קורה במהלך השהות שלהם שם" מספרים החוקרים. "הכל היה חשוך מאוד ולא ראו את מספר הרכב ובמידה והצוות היה מתקרב ומצלם, סביר להניח שהתיק היה נשרף, אך שוב המדבקה של "אבא פגום" בלטה מאוד וניתן היה להבין כי מדובר באותו הרכב שאסף אותה, דבר שדי נעל את שלב ההוכחות בתיק זה".

לאחר שחזרו לביתם, הוריד הגבר המסתורי את האישה כחצי ק"מ מביתה, כשהיא ממשיכה את שארית הדרך לכיוון ביתה בריצה. בסיום העבודה, הראו החוקרים לבעל את כל ההוכחות ומה בדיוק היה. כשראה את הממצאים, הבין האחרון שמדובר באותו חבר לעבודה אשר נתפס יחד עם אשתו בפעם הקודמת.

באדיבות - אדיר סנה סמנכ"ל "קואנטין חקירות", ואינדקס - hokrim-il.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('11cc90d7-9c6c-4179-a1f8-8adbccb31b5d','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה