דובאי מחכה לפיני

$(function(){setImageBanner('d916cb10-a2af-413f-b187-6214707983d2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אם לא שמעתם, זה הרגע להתעדכן: לראשונה בארץ תתקיים תחרות ג'וג'יטסו אבו - דאבי פרו, ומי שייצג אותנו אותנו בכבוד זהו פיני חדידה (47) מבאר שבע, מורה לחינוך גופני במקיף הרכס בשכונת רמות ומאמן ג'וג'יטסו בכיר חגורה שחורה דן2 שעוסק באומנויות לחימה כבר 34 שנים, וביחד עם עוד עשרה ספורטאים בקטגוריות שונות מהמועדון שלו – ייסעו כולם יחדיו לתת פייט בגני תקווה ( 12-13.6) נגד המתחרים מדובאי. כבוד לעיר!

צילום שירה אלימלך

פיני חדידה יתחרה בקטגוריית מאסטר חגורות שחורות - משקל כבד, ועשרה חניכים שלו מהמועדון  שאות הקים, ישתתפו יחד איתו וייצגו את באר שבע בטורניר אבו דאבי הקרב ובא "כיום אני מתרכז בהפעלת המועדון שלי והבאתו לרמה בינלאומית" סיפר פיני על המועדון שאותו הוא מטפח באהבה גדולה "אני יותר מרוכז היום בהדרכה ואימון  ואני מכשיר תחתיי מדריכים צעירים שמכוונים להדריך ילדים במוקדים השונים בעיר. זה כיף ללוות את הספורטאי מגיל קטן לנערות ולבגרות, אבל זה גם קשה מאוד לעבור איתו תהליך ארוך של שנים".

שימו לב לרזומה. הלוחם שלנו הוא מאמן ראשי באקדמיה לג'וג'יטסו ברזילאי mma עם רקורד של  ארבעה קרבות mma  מקצוענים, שני ניצחונות ושני הפסדים. ב 2014  זכה כאלוף ישראל בגרפלינג וגם קיבל את התואר אלוף אירופה ג'וג'יטסו ברזילאי .ibjjf  כבר בשנת  2016 היה אלוף עולם  סניורים ארגון uww, בשנת 2018  קיבל מדליית ארד אליפות אירופה IBJJF, ובנוסף לכל הרזומה המפואר הזה, פיני הוא גם מייסד ספורט הג'וג'יטסו והmma באזור הדרום ובאר שבע ועדיין ספורטאי הישגי ותחרותי, רק בקטגוריית גיל מאסטר.

ועוד לא הזכרנו את זה שאתה כבר 20 שנה בתחרויות ללא הפסקה

"אני לא מצטער לרגע אחד. בגלל הג'וג'יטסו טיילתי בכל העולם והכרתי אנשים מכל העולם. הייתי במועדונים הכי יפים בברזיל, ארצות הברית ואירופה. לא הייתי משנה כלום והייתי חוזר על הכל, תודה לאלוהים ותודה לג'וג'יטסו"

ומה חסר כאן לדעתך מבחינת תקציבים, מקומות וחשיפה לתחום?

"אני מורה לחינוך גופני במשרה מלאה ובערבים מנהל את המועדון שלי ברחוב הגאולים בשכונה ג' ומגדל דורות חדשים של ספורטאים ולוחמים. אני חייב להודות שיש שיפור עצום בתקציבים שהעירייה מקצה לספורט, וזה גם המקום להודות למר מאיר אלפסי ,מנהל אגף הספורט בכיוונים, שתמך בספורט שלנו בתקציב נכבד ועזר לשדרג את המועדון לרווחת הספורטאים. מבחינת חשיפה, הספורט שלי עדיין לא זוכה לחשיפה ברמה לאומית, אבל יש שיפור מבחינת ערוץ 5 שעורך כתבות על הנבחרת וההישגים של הצעירים" .

צילום שירה אלימלך

לאחר חתימת הסכם השלום עם אבו דאבי, טסו לאבו דאבי נציגים של איגוד הג'וג'יטסו הישראלי וחתמו על הסכם אם איגוד הג'וג'יטסו uaejjf  של איחוד האמירויות -  איגוד שמקיים אליפויות עולם ואירופה כשיש לו סבב מקצועני במדינות שונות. השנה, בפעם הראשונה, הסבב מגיע לישראל והוא פתוח לכולם מנוער עד בוגרים וסניורים בנים בנות נשים וגברים  "כמובן שאני לא אפספס את ההזדמנות"  אמר פיני בהתרגשות "נרשמתי למשקל כבד חגורות שחורות בקטגוריית גיל 45 עד 50 ומקווה מאוד שיהיו לי מתחרים מהעולם"..

איך ההרגשה להתחרות למולם בפעם הראשונה, נחשבים חזקים?

"הם נחשבים טובים. הם בין המדינות עם הכי הרבה חגורות שחורות ברזילאים שמלמדים אותם, והם מאוד אוהבים את הספורט. אפילו מארגנים אליפויות עולם ואירופה .מכיוון שאני מתחרה בקטגוריית גיל אני לא חושש, כי אני מכיר את המקצוע, יש לי ניסיון רב והתחריתי מספר פעמים באליפות עולם ואירופה כך שאני לא מתרגש, מבחינתי זה עוד יום במשרד בלי להתחייב על התוצאות, לבוא בצניעות, לתת הופעה טובה, לקחת מה שמגיע לי ולשמור על ספורטיביות".

מה אתה הולך להראות להם ועד כמה אתה בטוח שתנצח אותם?

"הם יודעים את העבודה. אני יודע את העבודה ואין פה הפתעות  - מי שיהיה מוכן יותר ינצח" .

בגיל 48 כבר לא עייפים יותר? יש כוח להתחרות?

"האמת שזה מעייף ולפעמים אני חושב להפסיק, אבל אני נלחם בקטגוריית גיל, כך שהיום אני עושה את זה בשביל הכיף  ובשביל לתת דוגמא לחניכים שלי ולתת השראה לספורטאים צעירים. כול עוד אני מסוגל ויכול -אני אתחרה. התחרות היא התמצית של האימונים שלי והתחרות היא החלק הקל, ההכנה היא החלק המתיש".

צילום אסף מסדה

בשגרת חייו פיני מתאמן ארבע פעמים בשבוע בג'וג'יטסו ומשתדל לרוץ פעמיים בשבוע. תוסיפו לזה עוד שני אימוני כוח, אם מתאפשר. חודש לפני תחרות הוא מתאמן יום יום בג'וג'יטסו , רץ בבקרים, הולך לעבודה ועושה ג'וג'יטסו בערבים. "היום מאוד חשוב לי איכות המזון שלי ואיכות השינה שלי", מודה.

חשוב לך לחנך דור כדי לקדם את הספורט

"חשוב לי לחנך כי צברתי ידע עם השנים ויש לי היכולת להזיז אנשים ולהביא אותם מנקודה A לנקודה B . יש לי את הכלים לקחת ילד ולשים אותו על פודיום באליפות ישראל. אני חייב להגיד שככול שאני מתבגר, הצד המנטלי בספורט יותר ויותר מעניין אותי. המאבקים שעובר הספורטאי עם עצמו לפני שעולה לקרב קובעים גורלות, לכן יצאתי לקורס מאמנים מנטליים לספורטאים, כי כולם מתאמנים קשה, אבל מה שקורה בראש עושה את ההבדל".

אתה עדיין רווק, מתי יהיה יורש שתלמד אותו את המקצוע?

"אני עדיין רווק, מגיל 25 אני מחוץ לבית, אמא נפטרה לפני שלוש שנים ואני גר בבית שלי. כשנפגוש את הפרטנרית המתאימה נוכל לדבר על יורש, לא ויתרתי על החלום. זוגיות ומשפחה זה בהחלט דבר שאני רוצה. לסיכום, בג'וג'יטסו כמו בחיים: כל עוד יש רצון להילחם יש סיכוי לנצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a41e0a3e-3a32-407b-acad-a88061f8c2b8','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה