ביום בנקאי, בערב מורט גבות

$(function(){setImageBanner('e90d4170-6339-40e2-b9fc-7a0335426efa','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

תכירו את האושייה המהלכת בבאר שבע, הבחור הכי צבעוני עם קלאס ואפס מאמץ: בן אדרי, בן 28, מבאר שבע, שביום הוא על תקן בנקאי ללא קהל בבנק הפועלים, ובערבים מעצב גבות ואופנה עם השיק והיוניק לנשות הדרום. זה הסיפור על הבחור הססגוני שמעז לשנות את פני הקז'ואל לנשים, רק בגלל שהוא חושב שהן צריכות ללבוש חליפות כתומות ולא שחורות, ששינה את פני הקולטורה האופנתית לנשים רבות, כשבעברו היה מושא צחוק ולגלוג על זה שמגיל צעיר לבש בגדי גוף ועקבים, שערו נצבע לבלונד, לק בציפורניו, עד שנמאס לו והחליט לעזוב את העיר במקום חדש כדי שינסו לאהוב אותו מבלי לראות את הכאב של אביו בעיניים. והיום, הוא כבר שמונה שנים במערכת זוגית עם בן זוג בוגר, מתגורר בבאר שבע מבלי להסתתר, מבליט את הצד הנשי שבו, מתפרנס ממה שהוא אוהב, אבל אין סיכוי שיהפוך לאישה.

צילום: פרטי

עכשיו הוא כאן לספר את הסיפור האישי שלו, כדי שידעו כולם עד כמה הוא הפך למכתיב אופנה עם מעל 100 אלף עוקבים באינסטגרם, שרוצה שכל נשות באר שבע יגיעו לעצב אצלו מבלי פחד, רק להעז.

בן מוכר בעיר כמעצב גבות כבר שמונה שנים ומעצב אופנה כתשע שנים, שבהן כבר עיצב בגדי ים, חליפות נשים, סטיילינג לכל אישה שזקוקה לו, וגם למי שראתה אותו לבוש בהידורו האישי וכבר למחרת מבקשת בדיוק כזה - בשבילה. אוהב לעצב לנשים שאוהבות לצאת מהקופסא הבנאלית ולהתלבש בשיק בנוסח של בן "אני הכתבתי את החליפות בצבע כתום, כי כולן רצו לתפור בצבע שחור" מספר בן בגאווה "היום  האופנה צריכה להיות צבעוני, אנשים שמים את הצבעים החיים ואני מרגיש שהכתבתי קז'ואל צבעוני. ראו אותי בחליפה כתומה ואמרו גם אני רוצה" מספר מי שחי כיום במגדלי גרנד עם החבר הצמוד, שנולד וחי בבאר שבע, בשכונת מצדה, חמישה אחים ואחיות, נולד עם אחות תאומה - הקטנים של הבית. ילד עדין, שתמיד לובש את הבגדים של אחותו, נעלי עקב, מורח ליפסטיק, דיבור עדין, לובש חולצת פייטים, כל מה שהרים להורים את הגבה בהבנה שהילד שלהם קצת שונה.

תסביר לי

"הדיבור היה עדין והמראה היה עדין, תמיד לובש בגדים מיוחדים, חולצה עם אבנים אדומות וכל מה שהוא נשי. אימא שלי הייתה עוטפת אותי בחום ואהבה, גם האחים, רק אבא היה מאוד פרימיטיבי. גדלתי לאבא לא קל. עד היום לא קל לו. בגיל 17 הוא ראה אותי ממש נשי, עושה ציפורניים, שם נעלי עקב. בגיל  18 כבר לובש בגדי גוף, תופר בגדי גוף אצל תופרות מיוחדות, מגדיל שפתיים עבות מוגזמות".

למה מוגזם?

"ככה הייתי תמיד, פרובוקטיבי בתקופה הזו, מאוד מושך תשומת לב מכל דבר, היה לי שיער בלונד, מה שבא לי עד שאבא שלי זרק אותי מהבית. כבר הגעתי למצב שאני לא יכול להתמודד איתו ועזבתי את הבית, שכרתי יחידת דיור ובלילה יצאתי לבלות במועדון הפורום. לובש מכנס שורט קצר של גבר ובשקית מחביא בגד גוף, עד שחוזר הביתה עם השורט".

 צילום: פרטי

החברה לא קיבלה אותך?

"כשהייתי נשי, נתקלתי בסיטואציות לא נעימות. אנשים שרבים אותי כי אני שונה. יוצא עם חבורת בנות ומגיע מישהו ומעיף לי את הכוס, כיבו עליי סיגריה רק כי לבשתי נעלי עקב ולובש בגד גוף צמוד.  בר בגיל 22 למדו לקבל את בן הדיווה, ככה היו קוראים לי, אפילו מכניסים אותי מהצד במועדון, אנשים התחילו להצטלם איתי. נהייתי קטע".

בן לא מצא את החיים שלו נבנים נכונה בבאר שבע ועדיין, שהוא מעבר לבולטות אקסטרנית, ולכן ארז מזודה ועבר להתגורר באילת בגיל 24, וגם שם, קל לנחש, היה מאוד בולט בצבעוניות והסגנון הנשי שבו, עבוד בחנות אופנה "קסארה", לבש בגדי נשים, ציפורניים עם פרנץ', שיער בלונד פלטין, שורטים של בחורות, נעלי גלדיאטור ועד בניית ציפורניים ברגלים. היו שקיבלו את היוניק והיו שצוחקים מולו. "זו עיר בתחלופה, אז כל פעם היו אחרים שאהבו או צוחקים עליי" שיתף "הרוב לא הכילו באילת והרוב מגחכים. מצלמים אותי בשושו בחנות,  אבל הרגשתי שכן מקבלים אותי. גם מבחינת אופנה. אחרי שנתיים של בטן, גב וים, החלטתי לחזור לבאר שבע".

מה הסיבה?

 "כי הרגשתי שמספיק לי. עברתי לגור עם אחותי התאומה בבאר שבע וחיפשתי את עצמי. נכנסתי לאתר הכרויות ושם הכרתי  את הבן זוג שלי, שיחד אנחנו כבר שמונה שנים".

"היה קשה לך להכיר בזמנו?

"מאוד. הכרתי אותו ואחרי חודש עברנו לגור בתל אביב, באתי אליו עם בלונד בשיער ושורט קצר, ציפורניים משוחות בלק ועשינו שיחה משותפת על החיים. הוא חשב שאני לא חי במכלול החיים שלי וחשב שהחיצוניות שלי היא לא מה שבא מבפנים. זה העיר לי נורה אדומה. לפני כן היה לי קשה למצוא זוגיות כי יש הרבה בחורים בארון ולא מצאתי מתאימים למערכות יחסים".

נרתעו ממך? 

"ברור. אבל היום  כבר מלא מתחילים איתי, אבל אני במקום אחר. יש את הצד שבי הנשי, העדין, עם השפתיים העבות, הזרקות, מותח גבות ואת עצמות הלחיים. ככה אני ויש לי זן זוג שאוהב אותי בדיוק כך".

 לא חשבת להיות אישה?

 "לא. הכרתי את הבן זוג שלי, שהוא בן 44, ותמיד חיפשת מישהו בוגר, גברי, עם ראש על הכתפיים ומישהו שאפשר ללמוד ממנו. לא במקום לחפש הומו צעיר שהקנאה היא חלק אינטגרלי שם. בזוגיות שלי היום אנחנו נהנים ממסעדות טובות, בתי מלון, אני נהנה לבשל, לאפות, לנקות, לכבס - סוג של סבתא מרוקאית"

 הזוגיות הקבועה שינתה בך את הצד הנשי?

"זה הכניס אותי לפרופורציה. גזרתי ציפורניים, הורדתי בנייה, התחלתי להתלבש כמו גבר עם כובע ונייק. החלטתי שזה נוח לי וזה בסדר. ואז כל מי שהיה סוג של "אויב" שלי, התחיל להתחבר אליי, להכיר אותי יותר לעומק. בניתי סביב קהל שלא היה אוהב את איך שאני נראה לקהל שאוהב אותי מהבחינה החיצונית ועד האמת הפנימית שבי. אנחנו שמונה שנים  יחד והקשר שינה אותי מבחינה חיצונית ופנימית. זה פתח לי דלתות".

צילום: פרטי

דלתות מסתובבות שנפתחו מחדש?

 "דלתות שהיו סגורות בגלל המראה שלי. חשבתי בעבר להיות אישה לכל דבר, אבל משהו בתוך הלב שלי אמר אחרת. אני בזוגיות גאה. גם כשאיבדתי את אימא שלי משהו השתנה. היא נפטרה ממחלת הסרטן וזה שבר אותי. אימא שלי הייתה החברה הכי טובה שלי, שעוטפת, מכילה, מחבקת, תומכת, שתמיד אפשר לשים עליה את הראש. החיים לא צפויים, נפטרה בגיל שישים, אבל היא איתי תמיד ברוחה. מרגיש אותי בנפש שלי, בכל יום, היא רוח מגנה ושומרת".

ומה עם הקשר עם אבא?

"אבא שלי עדיין בוכה עלי, מאמין שאני אתחתן עם אישה ועוד אביא ילדים. האחיות שלי כבר הבהירו לו שככה אני וככה אהיה תמיד. זה העולם ואני מקבל את זה, אבל תביני שאנחנו באים אליו בשבתות, אני מנקה לו את הבית, מכין לו אוכל שהוא אוהב. אנחנו חברים והוא חמוד ועוטף, אבל יש לו את הכאב שלו".

עוד הוסיף: "כבר הבהירו לו שאלו החיים שלי וככה אני. זה העולם והוא לא מקבל את זה, באים אליו בשבתות, אני מבשל לו, מנקה לו, אנחנו חברים. אבא חמוד, עוטף ואחלה אבא. יש לו רק את הכאב שלו".

בן אדרי לשנת 2022 הוא מעצב ומורט גבות לנשים וגברים, עושה איפור קבוע לקהל הבוגר, מעצב מתחפושות לפורים ועד תחפושת מתוחכמת בהשראת הלוק המדובר האחרון של קים קרדשיאן, מחליפות כתומות ועד בגדי ים צבעוניים "המון פונות אליי ביום יום, כולם רוצים מה שאני לובש, רואה בנות שמתלבשות כמוני, יש לי אחיינית ששומעת שבנות מתלבשות כמוני ומדברות עליי ואף מצטלמות כמוני בסטורי".

מרגיש שאתה מכתיב אופנה?

 "לחלוטין. שאימא שלי נפטרה החלטתי שאני חייב לעשות משהו עם עצמי. חשבתי אז ללמוד תואר למנהל וכלכלה כדי לעבוד בבנק, ואז שראיתי שמחפשים עובד לבנק הפועלים שיש לו בגרות מלאה, ויש לי, הלכתי לראיון והתקבלי גם שאין לי תואר. אני היום סוג של בנקאי רק בלי קהל. עובד במרכז התפעולי ומאוד נהנה. ביום קלאס ובלילה קרקס".

אתה בול לקאסט של תכניות ראליטי, זה מעניין אותך?

"בטח. אני מת להיכנס לתעשייה ולטרוף אותה. להיות מעצב אופנה שכולם מכירים, לעצב ולעשות סטיילינג לכל בחורה שתרצה או כזו שלא מצליחה להתלבש יפה. רוצה לתפור ולשמש כסטייליסט אישי לבנות ללא מודעות לאופנה, שלא חשופות לעולם הזה. תכניות ריאליטי? הלוואי, זה חלום. מחכה שיפנו אליי".

המראה בעבר של בן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('59e5340b-bf43-4c7a-b355-ead0e00fe34b','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה