בואו לאכול איתה!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6bddac4a-4307-427f-bad9-f093864a8c7a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('6bddac4a-4307-427f-bad9-f093864a8c7a','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

אדווה רויס הפכה בקלות לבעלת התואר הנכסף והנחשק "הגורו לסדנאות אפייה" שכל העולם ואחותו השפית מדברים עליה, שמעניקה חווית אירוח מושלמת בבאר שבע ושאין כמעט אחת שלא גלגלה את השם שלה בפה או עברה סדנה שלימדה אותה את רזי האפייה ליצירת מאפים הכי מגרים ביוניברס. אז מי אמרה מתוק ולא קיבלה עונג צרוף?

מספיק להציץ בדף האינסטגרם של אדווה רויס כדי שהקיבה תתחיל להשמיע רעשי חשק. אדווה מפתחת מתכונים, האינסטגרם מלא באלפי עוקבים שצופים באדיקות במתכונים שהיא מפתחת וממציאה מהפרט הקטן עד הגדול, שמביא לפתח ביתה אנשים לא רק מהדרום, אלא מרמת גן ועד כפר יונה "יש לי סדנת שישי שאני מעבירה כמובן בימי שישי ויש נשים מהמרכז שמכינות אוכל ביום חמישי כדי להגיע לסדנה בשישי מספרת בלהט אופייני לבצקים "מישהי קמה בחמש לפנות בוקר כדי להכין את השבת ולנסוע עד אליי כדי לעבור סדנה".

אדווה 35, נשואה לארי, אמא לרוני בת חמש ואורי בן שנתיים וחצי, ונמצאת בחודש התשיעי להריונה, הפכה לשם דבר בקרב נשים שפשוט עוקבות אחריה באש ובאדים ורואות את התבשילים פלוס המאפים שלה שאותם היא אופה, מבשלת ומקנחת. הלכה הדיאטה אני זורקת לה בנונשלנטיות כשאני נפגשת איתה לקפה ומקבלת לפניי עוגת קראנץ עם מלא נוטלה ועוד קראנץ עם שוקולד לבן וקרמל מלוח, והיא מצידה שוללת בישירות ספקנית "אני לא מסכימה איתך, כי אני מאזנת. אני אדם מאוזן ושומרת תזונה ושמחה לתת מתכונים מאוזנים ובריאים, אבל המנטרה שלי היא שאם אוכלים משהו אז לאכול עד הסוף. עושה פיצה? תעשי אמיתית ולא עם כוסמין מלא. בחושות או עוגיות כן, אבל קראנץ למשל? שימי מלא שוקולד שיהיה מושחת עד הסוף, כי כשאתה נהנה אז תהנה כמו שצריך".  

אדווה רויס צילום פרטי

מרגישה שהפכת לסמל שכבשת את התחום? "מרגישה בחודשים האחרונים. כל העניין של הקורונה, שאין מסעדות ונשים נפתחו לעולם של המטבח, שאומרות לי בזכותך התחלתי לאפות או נכנסתי למטבח בגללך, מרגש אותי. את נכנסת לאינסטגרם שלי ורואה את כל השלבים ובפירוט וזה נראה פתאום קל להכנה. אני גם נותנת מלא טיפים".

אז את גם חוללת שינוי בקרב הנשים... "זה מחמיא לי ברמות שאני לא יכולה להסביר לך. זה שמדברים עליי, יודעים מי אני ושרוצות לבוא אליי, מרגש. אם לא הייתי לפני לידה הייתי מפוצצת סדנאות, מדברים איתי כל יום ואני אומרת להן שעצרתי והן ממש מתבאסות".

הכל התחיל שאדווה ישבה לילה אחד ורשמה רעיונות לסדנאות ומתוכן נולדו ארבעה קונספטים שקשה להחליט מה מהם לחטוף. זו הסיבה שיש נשים שנרשמו כבר לשלוש. מסדנת חגיגה של שישי ועד סדנת טעמים של חו"ל ,וכל הטוב הזה מוגש באווירה אינטימית בביתה "אני רוצה לגעת בכל אחת ולכן חשוב לי שירגישו נוח, ישאלו שאלות" שיתפה. שלוש שעות של עונג למידה, אפייה מעשית ועם פיתוי שכל אחד נהנה ממנו: לאכול את מה שהכינו באווירה מחויכת כולל טייק אווי כדי שהתענוג יימשך גם בבית. וכן, אפילו יין טוב מקבלים אצלה, שזה פלוס של מוכרחים לעשות שמח.  

אדווה רויס צילום פרטי

ובנוסף לכל הוויב הזה, בבקרים היא עובדת כמהנדסת מערכות מידע בחברת הייטק כראש צוות, ומצליחה לתמרן בין שתי קריירות מוצלחות. איך את עושה את זה? "אני בן אדם מאוד מתוכנן ויודעת לשלב בין שני הדברים, למדתי איך לעבוד את זה, לעשות ארבע סדנאות בשבוע, כשבמקביל חשוב לי לשמור על רמה, אין סיכוי שמישהו יבוא ויקבל חוויה פחות טובה ממי שהיה אצלי אתמול, כי זאת אני. יש לי רף כלפי עצמי שזה אולי לא ממש טוב, אבל זה מה שהביא אותי לאן שאני היום. מנסה כל פעם לגוון. גם בארוחות בסדנאות אני תמיד מגוונת וכולם יוצאים בעילפון מהארוחה. תמיד דואגת שגם יהיו ירקות ליד כל המאפים". 

אדווה נולדה בבאר שבע, שלושה אחים, דיג'יי עומיקי זה אחיה ואחותה אנאל מעצבת שמלות ערב ושמלות כלה. מגיל צעיר היא עם אמא במטבח באהבה ובתשוקה מולדת "כשאתה אוהב תחום אתה פשוט חוקר אותו, מטבח זה ידיים ככל שתעשה ככה תהיה יותר טוב" אמרה "אמא תמיד הייתה מתעצבנת למה אני בוחרת תמיד את המתכונים המסובכים. ככה אני, מטבח זה השקט שלי ואני מתלהבת מבצק כל פעם מחדש. כל מי שמתארח אצלי יודע שאדווה מכינה הכל".  

המאפים של אדווה רויס

לפני עשר שנים השתתפה בתוכנית "בואו לאכול איתי" וזכתה מקום הראשון "עד היום אין לי מוגש מי המליץ עלי" מודה. באותה תקופה היא הייתה ברמנית בדראפט, בין סמסטרים אקדמאיים וחשבה שמישהו מתלוצץ איתה כשצלצלו ואמרו לה לבוא לאודישן, אבל היא הגיעה לשם עם החיוך הרחב והכינה להם ביג ארוחה. ההתלהבות הייתה אחרי הביס הראשון "זוכרת שבהתחלה הייתי קצת בהלם, כי התארחנו במסגרת התוכנית של משתתפת בת 60 מקריית גת שמכינה קוסקוס עם הידיים ותבשילי קדרה ולא הבנתי מה הקשר לבת 25 מעולם בצקים ורציתי לפרוש".

"רציתי ללכת למסיבת בריכה של החברים בכלל ולא רציתי להפסיד מסיבה בשביל זה, אבל אמרו לי שאני חייבת לזרום כי גם החתימו אותי על חוזה". אז היא נשארה וניצחה כי האישיו שלה סביב המאפים לקח בגדול. "הכנתי לאורחים קוקטיילים, מאפים ומטבלים והאישה בת ה-60 לא האמינה שאני הכנתי אותם. חשבה שקניתי מהמאפייה" נזכרת וצוחקת "בסוף אפילו לקחה אותם לילדים שלה שיאכלו". והניצחון המיוחל הטיס אותה לחוויה שלא תשכח לעולם שכללה אירוח וסיור סדנאות ומסעדות שכונתיות בטוסקנה, שלשם טסה עם מי שהפך לבעלה ברבות השנים "טעמנו שם טעמים של פסטות שמתפוצצות לך בפה" נזכרת בעונג.

וזה נתן לך את הפוש לפרוץ לעולם? "ידעתי שאני אעשה משהו שמאוד אהבתי בתוכנית ואשלב את חווית האירוח בכל נושא האוכל. תמיד אמרו לי כשאת מתחילה למכור תגידי לי. לא בא לי למכור מהסיבה שאני אוהבת לארח מהבית שבאתי ממנו. כמו באינסטגרם, אני אוהבת להעביר את הידע שלי באהבת חינם ולא לקבל על זה כלום. אוהבת לשתף ידע ולהרגיש את האנשים, חווה אותם וכיף לי שטעים להם ומצליח להם". ומאז השמים הם הגבול "התקשרו אלי לא מזמן לבוא לאודישן לתוכנית קינוחים בערוץ 12 ושוב חשבתי שמסתלבטים עליי. הגיעו אליי הפעם דרך האינסטגרם, אבל הפעם זה לא יקרה".  

עוד משתפת אדווה כי "הכל התחיל לפני שנתיים שחברות שלי ביקשו ממני ומאמא שלי שנעביר להן ערב ונלמד להכין מאפים. אבא שלי טס לחו"ל ואמא אמרה שזו הזדמנות טובה להעביר את הזמן. הן באו לבית של אמא שלי, הכנו מאפים והיה פשוט ערב נפלא. העלנו לאינסטגרם ואז אנשים כתבו לי הודעות ושאלו אם אני עושה סדנאות. בסוף עשיתי סדנה אחת וזרמתי עם זה. הוצאתי פלייר עם תיאור הסדנאות בפייסבוק, העלתי תמונה וזה התגלגל. עשיתי עוד אחת ועוד אחת וזה צבר תאוצה, עד שהתחלתי גם להעביר סדנאות בבאשר פרומז'רי בשדרה השביעית ובנוסף התארחתי אצל קרן אגם, שהיא בלוגרית על, מנטורית ששינתה לי הרבה דברים בחיים, נהיינו חברות ומאז ממשיכה באהבה".

אז איפה את בעתיד הוורוד? "תחום הבלוגריות מאוד מרתק אותי ואני רוצה להמשיך להינות מהשילוב של הבלוגריות והסדנאות ולהמשיך לעשות שיתופי פעולה. כל מה שקרה עד עכשיו קרה ללא שום תכנון וקרה מדהים, אז אני מלאת ציפייה לראות לאן זה ייקח אותי".

אדווה רויס ומשפחתה צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f6479052-3314-4854-b28f-8d9040453445','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה