"בבאר שבע כבר הבינו שזו הדרך הכי כיפית להעשיר ולשדרג את חיי המין שלהם בבידוד"

$(function(){setImageBanner('9d201f72-6c99-46de-a022-1b4f98baa1c4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אם חשוב לכם לדעת מה עושים הזוגות הבאר שבעיים מבחינה מינית בזמן בידוד כשיש הרבה שעות של זמן פנוי, מסתבר שהם לא יושבים בידיים שלובות ורואים רק בינג' סדרות בנטפליקס, אלא רוכשים מוצרים אירוטים מ'סיקרט שי - בית שמקדש אהבה' בביג, שכבר קיים בעיר 13 שנה על ידי אופיר (42) וריקי (44) חטב, הורים לשתי בנות מבאר שבע. אופיר כבר חזר בתשובה, אבל זה לא מנע מעצמו להמשיך לנהל חנות למוצרי אהבה, ויחד עם אשתו מציעים לכל מי שחשוק ממיטב הצעצועים לאוהבים שיתאימו לאווירת האינטימיות בלילה כמו הלבשה תחתונה, נרות עיסוי ואווירה, משחקי קופסא וגימיקים לאוהבים.

צילום: פרטי

מצד אחד, הקורונה טיים אולי פגעה במכירות ובהכנסות של החנות המאתגרת מינית, אבל מצד שני גרמה לכך שהם חידשו את האתר שבה רבים הקליקו על מוצר נחשק ורכשו און ליין, בלי ביישנות או חשש שיזהו אותם, נהנים מנגישות ומשליח עד הבית שהעלה להם את סף הרגש מעלה מעלה. אז מה אוהבים הכי לקנות בעיר? מיד הפרטים מריקי.

איך החזרה בתשובה שלך אופיר השפיעה על החיים שלכם באופן פרטי ובעסק?

 "אופיר רואה בזה שליחות ממש, הוא חי ונושם זוגיות ואיך ניתן לגשר ללמד ולשפר זוגיות. אני רואה בזה עבודה מספקת תרתי משמע, למרות שאני יודעת ששיפרנו והצלנו כמה זוגות בזכות החנות על ידי הסברים, צעצועים לימוד ואפילו גישור".

 מאיזה גיל נכנסים לחנות?

 "זורמים אנשים מגיל 18, כשהכי מבוגר היה איש בן 79, שרכש לאשתו שתחייה והצעירה בת ה74 צעצוע נחמד למיטה".

 כמו הרבה בתי עסק במדינה, גם בסיקרט שי פגע הקורונה, אבל היה לריקי ואופיר מספיק זמן לחשב מסלול מחדש ולהתאים את עצמם למצב הקיים "שידרגנו את האתר והנגשנו אותו ללקוחות  secret-shay.co.il" סיפרה ריקי " היינו זמינים יותר בהודעות או וואטפס ועבדנו בעיקר במשלוחים, אבל אין ספק שהקורונה פגעה בעסק".

 מה המוצר הכי נמכר?

"גם היום אחרי 13 שנה המוצר הנמכר ביותר הוא הטבעת רטט, שהוא מוצר זוגי הגורם לעונג לשני המינים. מיד אחריו המסאג׳ר/מיקרופון שהוא מוצר חיצוני שגורם לאישה לשיר במיטה".

האם תושבי באר שבע כבר מגיעים באופן יותר חופשי לחנות ומחפשים איך להעשיר את חיי הסקס שלהם?

"הבדל עצום בין הבאר שבעי של לפני 13 שנה לבאר שבעי של היום, עדין יש מעט לקוחות שנכנסים במבוכה, אבל ברגע שהם חצו את מפתן החנות המבוכה כבר לא קיימת. הם נכנסים כי הם מבינים שזו הדרך הכי כיפית להעשיר ולשדרג את חיי המין שלהם"

 האם קונים יותר גברים או נשים?

"כשפתחנו את החנות חשבנו שקהל היעד יהיה בין 27 עד 45 ולשמחתנו אנחנו מגלים שהטווח הוא גדול יותר, החל מחיילים ועד הלקוח הכי מבוגר שהיה בן 79, חלוקה שווה בין המגדרים. כולנו יצורים מיניים, יש לנו רופאים, מורים, סטודנטים חיילים וכו׳ "

 מה גברים מחפשים לקנות ומה נשים מחפשות בעיקר?

"נשים מחפשות בעיקר רוקטים או צעצוע שלא יגרמו לגבר להרגיש מובך ואצל גברים זה מתחלק. יש גברים שהאישה שלחה אותם להביא צעצוע ספציפי או שיש לו איזה פנטזיה בראש ואז הוא בוחר את הצעצוע הכי גדול בחנות (כמובן שאנחנו מסבירים לו שאין סיכוי שהאישה תזרום ) ואז הוא סומך אלינו ולוקח צעצוע יותר מתאים." 

 מהם שלושת הדברים הכי מבוקשים בחנות? 

"טבעת רטט, רוקט / מאסג׳ר,יונק דגדגן, הבאר שבעי אוהב את הטבעת רטט".

הטבעת רטט המבוקשת

 דתיים/חרדים מעזים להיכנס?

"יש כאלו שנכנסים ויש כאלו שאת המענה וההזמנה עושים דרכנו בטלפון 052-7013129".

מה מחפשים כדי להעביר את הזמן בבידוד?

"תלוי במצב המשפחתי. זוגות עם ילדים  פחות פנויים לזה וזוגות ללא ילדים מנצלים את הזמן לממש פנטזיות, הם קונים משחקי קלפים ועפים על צעצועים שעדין לא התנסו בהם".

ספרי על חוויה או שתיים של אנשים בזמן קורונה

"יכולה לספר שבשיא הסגר הייתה הזמנה גדולה באתר והלקוח רצה דחוף לאותו היום  ולא ידענו איך לספק אותה, בסוף אופיר יצא בתור שליח"

האם מחפשים מסכה אירוטית שמזכירה את הקורונה?

"טרם, אבל בהחלט אפשר לחשוב על רעיון." 

מה קרה לאנשים בזמן הבידוד?

 "בזמן הבידוד יש המון קשיים לזוגות עם ילדים, הם לא תמיד מוצאים את הפנאי להיות לבד, אבל חשוב מאוד לנסות לגנוב רגעים של ביחד, לנסות להשאיר את הניצוץ ולזוגות בלי ילדים זה הזמן לעוף על החיים ולרטוט כל הדרך למיטה. אל תשכחו שהנאה מורידה את החרדה וריחוק ממש לא במיטה".

 סיקרט שיץ צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('faf7deb2-4c24-4dd1-9042-6a2eea1d53c7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה