"אני משקיעה מעצמי ולא מוותרת על החלום להיות זמרת"

$(function(){setImageBanner('6436c522-7870-4c40-b425-fad7886bb40b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

למרות הקושי והאינטנסיביות שקיימים בתעשיית המוזיקה בישראלית, ענב קובני, זמרת צעירה מבאר שבע, הולכת בדרך שלה לכיוון החלום. לאחרונה הוציאה ענב את הסינגל השני שלה "הריקוד שלך מביך", שיר פופ קצבי מלא הומור, ומספרת בראיון על הדרך שעשתה, לצד הקשיים והמוטיבציה להצליח

ענב קובני עושה את צעדיה הראשונים בתעשיית המוזיקה בניסיון להגיע לקהל כמה שיותר גדול, מתוך רצון גדול פשוט לשיר ולגעת באחרים באמצעות השירים. שוחחנו איתה בעבר ב'באר שבע נט', אז היא הוציאה את הסינגל הראשון שלה "What Can I Say", וכיום שנה וחצי אחרי היא עם סינגל שני, קצבי ומלא הומור, בניחוח פופ ישראלי- "הריקוד שלך מביך" שכבר הגיע לכמעט 200 אלף צפיות ביוטיוב.

בפעם האחרונה שוחחנו לפני שנה וחצי כשהוצאת את הסינגל הראשון שלך- ספרי מה עבר עלייך מאז

"מאז לקחתי הפסקה, רציתי לעשות משהו קצת אחר. בהתחלה עשיתי שיר באנגלית אבל מאז הבנתי שלקהל בארץ מתאימים שירים בעברית. אז בהתחלה ניסיתי באמת לכתוב בעצמי אבל זה פחות הלך לי... אז פניתי למנהל שלי עומרי סבח ויחד הלכנו למפיק אופיר מלול והם יחד כתבו את השיר שמתאים לתחושות והרגשות שלי".

"ברגע שאת מרגישה בגוף שזה מה שאת רוצה, אין גבול למה שאפשר לעשות. אני עובדת בעבודה שלא קשורה לתחום ואת כל הכסף שאני מרוויחה אני משקיעה במוזיקה"

ספרי על הסינגל החדש שלך "הריקוד שלך מביך"

"יצרנו שיר שמדבר על בחור שתופס מעצמו יותר מידי, אחד כזה שחושב שמגיע לו הכל ויכול להתחיל עם כל אחת אבל בעצם רק מביך את עצמו... הסגנון שלי הוא פופ, קצת RNB, גם באנגלית וגם בעברית. הסינגל החדש בעברית כי הרגשתי שזה מה שהולך בארץ, זו השפה שלנו וזה מה שהולך היום. עשינו קליפ מושקע שצילמנו בצפון בוילה מפוארת. הקליפ גם מלא בהומור, מציג סצינות שבהם הגבר פשוט מביך את עצמו בכל מה שהוא עושה, שווה לצפות".

איך התגובות עד כה?

"היו הרבה תגובות טובות, היו גם תגובות פחות טובות בטיקטוק למשל אבל זה בסדר, לכל דבר יש גם וגם. הבנתי למשל שכבר משמיעים את השיר במסיבות ובמסעדות, מישהי זיהתה אותי כששמעה אותי וכיף לשמוע כאלה תגובות".

ענב קובני. צילום: דיאנה לטר

תעשיית המוזיקה לא קלה- יש הרבה אמנים צעירים שרוצים להצליח וצריך להיות מיוחד כדי לבלוט. זה מה שניסית לעשות עם השיר החדש?

"כן לגמרי, זה תחום מאוד קשה אז צריך שיהיה רצון גדול וגם להשקיע המון כסף. את צריכה להיות מוכנה לתת מאה אחוז מעצמך וכמובן שיש עליות וירידות ומחשבות אם זה בכלל מתאים... ברגע שאת מרגישה בגוף שזה מה שאת רוצה וחולמת על זה, אין גבול למה שאפשר לעשות. אני עובדת בעבודה שלא קשורה לתחום ואת כל הכסף שאני מרוויחה אני משקיעה במוזיקה, זה תחום מאוד קשה ואנחנו מנסים בכל דרך אפשרית לחשוף כמה שיותר אנשים למוזיקה. אם זה בטיקטוק, אינסטגרם, יוטיוב וגם אני למשל שמתי שלט בעבודה כדי לתת לכל הלקוחות אפשרות להכיר אותי, לסרוק את השלט ולשמוע את השיר החדש. אני באמת מנסה להשקיע ואשמח שעוד אנשים יכירו ויתנו פידבק מה הם חושבים, לטוב ולרע".

אז מה התכניות להמשך הדרך?

"החלום הגדול הוא להופיע במקומות הגדולים בחו"ל ובארץ. החלומות הקרובים יותר הם להוציא עוד שיר, שיהיה אולי שקט יותר שייגע לאנשים בלב. אני גם חושבת אולי להתחיל ללמוד משחק, זה גם תחום שקשור לעמידה על במה ושמעניין אותי. אני משקיעה מעצמי ולא מוותרת על החלום להיות זמרת ולהצליח".

"מנסים בכל דרך אפשרית לחשוף כמה שיותר אנשים למוזיקה". ענב קובני, צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b9e384d5-c380-4b0e-97be-c154c6ee1ceb','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה