אין דבר העומד בפני שניר

$(function(){setImageBanner('5e71d67d-419e-408d-ae1d-7153843aae81','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

מגשים החלומות: שניר בר חנין (32), דיג'יי ויוצר טראנס מבאר שבע, שכולנו כבר הספקנו להכיר ולהתאהב, מגשים עוד חלום, ובחודש נובמבר הוא יעלה על הבמה במסיבת טראנס בטבע "THE BEGINING" ('אקונומיק הפקות") בלוקיישן מרהיב עם ליין אפ איכותי בים המלח ויופיע עם דיג'י רועי אסרף (צמד "electric chair"), בנוסף לשלל דיג'אים מכל הארץ, למול מאות או אלפי אנשים שיריעו לו על המוסיקה והגרוב. שני' שידוע בעיר כיוצר מוסיקה מחונן ומוכשר שחולם להופיע על הבמות הגדולות בעולם למרות המגבלה שהוא נע בכיסא גלגלים (בגיל ארבעה חודשים וחצי בשיתוק מוחין, ומאז שבגר הוא מתנייד באמצעות כיסא גלגלים ממונע ויכול להניע רק שתי אצבעות ואת ראשו), ואחרי אחרי שרשם פוסט מרגש על החלום להופיע בבמות גדולות - קיבל הזמנה להשתתף במסיבה הטובה במקום הכי נמוך. אז בין הזמן שהוא משקיע יום ולילה על האלבום השני יחד עם דיג'יי רועי אסרף, עצר שניר את חייו כדי לתת מקום למקום הראשון בסדר עדיפויותיו: הבמה.

צילום: נתוס כהןתשאלו את שניר מה חדש בחייו והוא יחייך את חיוך הניצחון על הרוח ויגיד: "דבר ראשון, יש הרבה מוזיקה חדשה בסגנון טראנס. דבר שני, אני גם כותב סרט קצר בעקבות המוות של חבר שלי שדרן רדיו, רשת ג',  איתן גור. בקרוב זה ייצא, לא יודע מתי. רק יודע שבזכותו התקדמתי". בימים אלה הוא גם עובד עם אלבום שני ביחד עם רועי אסרף,  דיג'יי ויוצר עם שם במה בשם "electric chair", אחרי ההצלחה של האלבום הראשון "KEEP ON ROLLING".

 אתה עובד ימים כלילות?

 "כרגע רק אני יושב רק על המוזיקה. גם לפני שנה לקחת קורסים של איל"ן והשנה החלטתי לא לקחת הכל בשביל כדי להגשים את החלום שלי. וויתרתי על הרבה דברים בשביל החלום. רועי הוא חבר ויחד אנחנו יוצרים מוזיקה. יש לו משפחה, אבל אני שולח לו לשמוע את הקטעים, לפעמים הוא מעיר לי שזה לא טוב (צוחק) אז אני מתקן את זה. החלטתי השנה לתת את כל כולי למוזיקה, לא לדברים אחרים. יש לי חלום להגיע לטופ שבטופ. אני יודע שאני מסוגל לעשות זאת. הרבה בזכות אמא שלי הנפלאה שעושה הכל בשבילי".

 רועי, ספר לי את הקשר המיוחד שלכם יחד?

 שניר ורועי. צילום: פרטי

 "שניר ואני עובדים יחד משנת 2010, מהר מאוד הפכנו לחברים בלתי נפרדים, מדברים כל היום, נפגשים והוא ממש חלק מהמשפחה שלי ואני שלו. השיתוף פעולה שלנו ברור מאוד, אנחנו מתקשרים ברמה הכי גבוהה גם מוזיקאלית וגם חברית, משלימים אחד את השני בכל הבחינות, על אחת כמה וכמה בגלל ההגבלות שלנו"

איך היו הביקורות על האלבום הראשון?

"אחרי האלבום קיבלנו ביקורות מעולות והחלטנו שאנחנו לא מפסיקים ועושים את זה יותר איכותי, יותר פרוע, יותר חזק, משהו שלא שומעים כל יום או מכל אמן, אם באלבום הראשון היו לנו אולי שני קטעים ששברו כל חוק וגבול בסצנה, הפעם כל האלבום יהיה כזה. המוזיקה שלנו מאוד ייחודית, אי אפשר לנחש או לחזות שם שלב בקטעים שלנו וזאת אחת המטרה שלנו, להפתיע את הקהל כל שניה מהמוזיקה. אנחנו לא כותבים מוזיקה לבקשת הקהל, אנחנו כותבים מוזיקה לבקשת הלב שלנו, גם אם זה אומר שהקהל שלנו יהיה מאוד ספציפי, אותו קהל יהיה מאוד מאושר"

 שניר, אתה וסקאזי עדיין בקשר חברי ואף מוזיקלי?

 "כן, אני בקשר עם אשר ואנחנו מתכתבים בוואטסצפ, לפעמים אני מתייעץ איתו על מוזיקה, אז הוא עוזר לי להתייעץ".

 אתה מרגיש שהמגבלה שלך מונעת ממך להגיע לבמות הגדולות?

 "קצת מונעת להגיע לכל הופעה. למשל, הופעתי בפורום באר שבע והייתי צריך לעלות את כל המדרגות, אבל מה עושים בשביל חלום, אה?? הכל"

 ואיך הגבת שאתה עומד להופיע במסיבה הגדולה בים המלח?

  "אז הגיעה ההזמנה מאלמוג להופיע במסיבה בים המלח ב12-13.11, אני כל כך מתרגש. אני הולך לשבור אות. אני אנגן בצהריים.הגבתי בהתרגשות גדולה שצלצלו אליי. אני אנגן טראנס לא מהעולם הזה. הקהל ישתגע ממני ומרועי, וכמובן, אמא שלי היקרה מגיעה".

צילום: הילה דדון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a8c1d0db-feb9-4928-8809-2a77f3949b07','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה