איך הפך עומר ביטון מבאר שבע למפיק מוזיקלי מבוקש בגיל 25

$(function(){setImageBanner('ab19d1de-32e8-4875-a9f7-26a24f94c0dc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

תזכרו איפה קראתם עליו לראשונה: עומר ביטון מבאר שבע, רק בן 25 ועם טייטל מרשים כמפיק מוזיקלי מבוקש בתעשיית המוזיקה והמופעים בארץ, ולאחרונה גם קיבל הצעה מחו"ל. כמי שמתעסק בעולם הרוק פופ, מנגן מעל 14 שנים, הפיק ללהקות מגוונות בכל הארץ, השתתף בפרויקטים תרבותיים גדולים והופיע ברחבי הארץ - עומר הוא הכוכב הבא שהפיק לאמנים רבים כמו ג'אגר בונהאם, יעקובוצ'י, חן מור, חן בלו ועוד.

 צילום: פרטי

כשרון נולד: תעשו כבוד למפיק המוזיקלי העולה, עומר ביטון, בן 25 בסטטוס זוגי, שגדל כל חייו בבאר שבע, התחיל לנגן גיטרה בגיל עשר לערך ומאז נכנס לעולם המוזיקה מבלי למצמץ. כמי שגדל בילדותו על להקות כמו לד זפלין, ג׳ימי הנדריקס, פינק פלויד, רד הוט צ׳ילי פפרס, פו פייטרס ועוד, הבין עומר שמוזיקה היא דרך חייו. מגיל 14 התחיל לנגן בלהקות והפך להיות אחד הנגנים הכי צעירים בתעשיית המוזיקה בישראל, עד גיל 18 הוזמן לנגן עם אמנים כמו שימי ביטון, ניגן והפיק להקות כמו' קומבאק', ביחד עם הזמר רון בוחניק ('צבעים', 'מעבר לנהר') שאחד השירים שלו דורג במקום העשירי ברשימת השירים "המושמעים ביותר ברשת הזרמת המדיה ספוטיפיי לשנת 2019" על פי ויקיפדיה, ומיד לאחר מכן התחיל לנגן בהרכב רוק פאנק שנקרא מאנצ׳יז - יחד הופיעו ברחבי הארץ וסחפו קהל מעריצים מקומי וארצי.


ברזומה הצעיר של עומר כבר יש הספק מחמיא של הופעות במרכז ז׳רארד בכר ירושלים, אמפי מרכז הצעירים באר שבע, בארקה באר שבע ומועדוני מוזיקה מפורסמים ורבים כמו 'תכלס -בר תל אביב', ב'לייז בר ירושלים' וכו'.

ספר לי על ההפקות המוזיקליות שהשתתפת בהן

"הפקתי מוזיקלית את רוב ההרכבים שניגנתי בהם והופעתי, השתתפתי בפרויקטים ארציים כמו 'מקורוק 2014, שזה אחד הפרויקטים הארציים הגדולים שמשקיע תקציבים בלהקות ויוצרים ואף משלב יצירה משולבת מהמקורות, פסטיבל 'אמפי מיוזיק 2012' שהיה אחד הפסטיבלים הגדולים שהיו בדרום הארץ ואורגן על ידי מרכז הצעירים. שילב מופעים של כל הלהקות המובילות בדרום הארץ ובארץ בכלל. בנוסף, 'עושים סדר 2014' היה אחד ממופעי ההתרמה הגדולים שנעשו בבאר שבע, שבו כל כרטיסי המופע נתרמו למשפחות נזקקות זה וכלל במופע את מיטב הלהקות המקומיות והארציות, וגם ב'צעיר במול 2012' - היה אחד המופיעים הכי גדולים שנערכו בארץ, כלל תחרות להקות צעירות וכלל פרס כספי ללהקה שהשופטים הכי אהב"

ספר מה עשית לאחר שהשתחררת מצה"ל

"עבדתי כטכנאי ראשי על פרויקטים רבים באחד האולפנים הנחשבים בארץ בשם 'מרי ג׳יין סטודיו' בניהולו של יוסי שטרית, יחד עבדנו עם המון אמנים נחשבים בתעשייה הישראלית כמו נדב דלומי, איתי פרל, קארין צרפתי, דודו חמד, שיר ירושלמי, יוחנן קרסל, אבי אילות ועוד".

צילום: פרטי

אחרי השחרור הבנת שמוזיקה היא תכלית חייך?

"בגיל 21 התחלתי לעבוד אצל יוסי שטרית, אחד המפיקים והכותבים המוערכים בארץ שעבד עם אין ספור אמנים והרכבים, עברתי אצל יוסי התמחות בכל שקשור לעולם האולפנים, הפקות, כתיבת שירים וטכנאות אודיו. יוסי הפך להיות אחד החברים הכי קרובים שלי והמורים שלי לחיים ולמוזיקה, עבדתי בתור הטכנאי אולפן הראשי של יוסי על אלבומים רבים עם מיטב האמנים שציינתי. מבחינת קשר ואופן אישי הייתי אסיסטנט של יוסי בכל מה שקשור להקלטה ותכנות תוכנות הקלטה, תפעול ציוד הקלטה אנאלוגי ודיגיטלי והקלטת כלים חיים כגון מערכות תופים, פסנתרים, גיטרות וכו'׳".

בנוסף, בגיל 21 ניהל עומר, הפיק ואף ניגן בהרכב שנקרא ״Deep Fried Chocolate״ שקיבל תשומת לב מA&R מלייבלים האמריקאים המובילים בעולם כמו 'Atlantic Records אטלנטיק', שפנו אליהם לאחר ששמעו את אחד השירים המובילים שלהם שנקרא “Addicted To The Clouds”. "הם שמעו אותנו בעקבות כתבה שפורסמה במגזין שנקרא ״Kings Of A&R" משתף עומר "שזה אחד המגזינים הכי גדולים לאיי אנד ארים (ציידי כישרונות מוזיקליים)".

איך התחלת להתמקצע כמפיק מוזיקלי?

"באזור גיל 23 פתחתי אולפן והתחלתי להפיק אמנים רבים בתעשיית המוזיקה בצורה עצמאית. הפכתי למפיק מוזיקלי ראשי של אמנים רבים כגון ג׳אגר הנרי בונאהם (נכדו של ג׳ון בונאהם המתופף האגדי של לד זפלין ובנו של ג׳ייסון בונהאם, המתופף של להקת פורינר) יעקובוצ׳י, חן מור, נויה שרם, רועי אדרי, חן בלו ועוד". 

איך הגעת לג'אגר?

"את ג'אגר הכרתי דרך לוק באזיל שהוא חבר משותף שלנו ומיד התחברנו מוזיקלית וחברית.  Yacobucci זה אמן אמריקאי נוסף שהכרתי דרך הרשתות החברתיות והתחברנו מיד. כבר הפקתי לו שיר רוק פופ שאמור לצאת בימים הקרובים". 

בנוסף לכל, עומר נכנס לנעלי הפקת יצירות רבות בשנים האחרונות, שחלקם זכו להרבה תשומת לב ברשתות החברתיות, כמו למשל בהפקה שעשה לחן מור לשיר Get Ya’ GF שהגיע לשני מיליון צפיות בטיקטוק ולסיקורים במגזינים ובלוגים נחשבים כמו המגזין מוזיקה ״פרוגי״ – "אחד השירים שהפקתי לחן מור הפך להיות טרנד בטיקטוק וזכה לשני מיליון צפיות בטיקטוק והפך להיות מאוד פופולרי בקרב מעריציה" שיתף עומר "ודרך השיר הזה התחילו להגיע לי הרבה הצעות לעבוד עם אמנים מוצלחים בארץ ובחו"ל. מגזין פרוגי סיקר את השיר ובין היתר כתב לדוגמה ״פורצת את גבולות הטיקטוק עם סינגל שאנחנו צופים לו הצלחה רבה. את השיר כתבה חן בעצמה והפיק עומר ביטון.״

צילום: פרטי

עם עוד איזה אמנים עבדת?

"עבדתי והפקתי אמנים כמו חן בלו ונויה שרם שחתומים בסוכנויות גדולות בארץ כגון 'רוברטו' ו'שרית אנד לורנס' וגם עם אמנית בשם painted . בשנים האחרונות קיבלתי פניות רבות והתעניינות מצד איי אנד ארים מלייבלים אמריקאים כגון אטלנטיק רקורדס שמעוניינים בחלק נרחב מהעבודות שלי לטובת אמני רוק פופ אמריקאים”.

  

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4b8fcc26-32ff-4b79-afbe-7080d611f9fe','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה