אחרי 18 שנה, כוכב להקת הבנים חוזר לבאר שבע: "אני רוצה לנסות אופציה של הורות משותפת ומחפש פרטנרית"

$(function(){setImageBanner('a7883752-3f0a-413b-a75d-e98850f7bf09','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

נהורה רז לוי היה לפני 18 שנה החתיך התורן בארץ כשהחל להופיע עם להקת גיים בויז שעמדה להיות להקה שמורכב מגברים צעירים ונשחקים עם כמה שירי מועדונים, בזמנים שבהם לא היה סטורי בכלל. אבל יחד עם ההערצה החדשה והחיים השווים - נהורה, ילד טוב מבאר שבע, נאלץ לסיים את קריירת הבמה וניסה את חייו בכל מיני תחומים, עד שהבין שתהילה זה לא האישיו בחייו. הוא שינה את השם אביחי לנהורה רז, הספיק להתחתן עם בחיר ליבו לשעבר ואף להתגרש, התעסק בפרויקטים רציניים וכבר שבע שנים בעל משרד פרסום עם שותף נוסף. ועכשיו, בגיל 37, הוא חזר להתגורר בבאר שבע. רווק, נחוש לאתגרים, אבל עם מלא תובנות, בגרות, בשלות, ובעיקר כי הוא רוצה להיות אבא. יש מועמדות?

נהורה רז לוי. צילום: פרטי

עד גיל 25 לערך, התעסק נהורה רז לוי בתחום המוזיקה וראה בה קריירה עתידית. כבוגר להקת צעירי באר שבע, שהופיע במחזות זמר בעיר ובכל פרויקט מוזיקלי חדש, הוא ניגש לאודישן הראשון בחייו ללהקת הבנים החדשה שעומדת לצאת ולכבוש במות גדולות ולבבות נעורים בארץ. יותר בכיוון נערות. כשהוא נבחר להיות חלק מחמשת הבנים החדשים בשכונה בלהקת פופ חדשה, שהוקמה בשנת 2005 על ידי הסוכן רוברטו בן שושן, שהוציאה אלבום בכורה עם מספר להיטים,  כבר בשנת 2007 בן שושן הודיע לו ולארבעת הכוכבים על פירוק הלהקה עקב חוסר כדאיות כלכלית. מכאן הכל השתנה לו.

היית בן 19, מלא חלומות, נאיבי וחולם להתפרסם  - מה קרה לך אחרי שהתחלת להופיע על הלהקה, איך זה השפיע על החיים שלך?

"בתור נער בסביבה של חולמים ויוצרים, היה לי חלום להתפרסם ולעסוק בדבר שהכי אהבתי וזה שירה ובמה. כשהתקבלתי לגיים בויז, עברתי דיי מהר לעיר הגדולה, נחשפתי לעולם בוגר יותר והכל היה מהיר ואינטנסיבי. הופעתי על הבמות הכי גדולות, הכרתי אנשים מהממים, ועשיתי את הדבר שהכי אהבתי וזה לשיר יחד עם עוד ארבעה חברים טובים ששותפים לאותו חלום. זה אכן שינה את החיים שלי מקצה לקצה, פתח בפניי עולם, ביגר אותי, וגרם לי להישאר בעיר הגדולה ממש עד השנה הנוכחית".

האם חווית משבר מאז שהלהקה התפרקה, מה לא הצליח בה?

"אני לא חושב שעברתי משבר. אני זוכר שהתבאסתי יחד עם חברי הלהקה. הייתה תחושה קטנה של החמצה, שאולי יכולנו לעשות עוד דברים טובים ולהגיע לקהל יותר רחב. בלית ברירה אני כבר חשבתי על הצעד הבא, בכל זאת - עליי להתפרנס ולהחזיק דירה לבד, אז דיי מהר מצאתי את עצמי כבר עוסק בתחומים אחרים ועם הפנים קדימה. לקחתי את הכל כחוויה ענקית ומשנה חיים. עד היום אני בהודיה ענקית על כך שזכיתי לעבור את החוויה המדהימה שנקראת הגיים בויז".

חשבת להמשיך בתחום שירה או משחק?

"כן, חשבתי להמשיך. הייתי הולך ללא מעט אודישנים ובאותה תקופה היה קצת קשה להתקבל למחזות זמר, כי הייתה העדפה ליוצאי בית ספר למשחק שלמדו ועבדו קשה במשך שלוש שנים. יכולתי להבין אז שאין קיצורי דרך. במהלך חיפושיי אחר הדבר הבא, במקרה הגעתי לאוניות של מנו ספנות דרך המלצה של מפיק שהכרתי. הייתי זמר הבית במשך עונה שלמה ועברתי חוויה מהממת של טיולים ברחבי העולם וזכיתי לשיר מידי ערב בlive  מול מאות נוסעים. זו הייתה חוויה מעצימה ומהנה עם המון אחריות".

מה השתנה בחולם צעיר בן 19 לחולם שאתה בן 37?

"מה השתנה בשרון שראיינה אותי בגיל 19 לבין היום? חחח את יודעת, החיים. דאז הייתי נער צעיר עם חלומות מפה ועד הירח. עם הזמן צריך להבין ולהתבסס בכיוון אחד ופחות להתפזר. מתבגרים אני חושב".

 תקופת להקת הבנים גיים בויז. צילום: יח"צ

באמצע החיים, ומסיבה מאוד פשוטה לדבריו, החליט אביחי שהוא משנה את השם ילדות שלו והודיע לכולם שמעכשיו אביחי אאוט - נהורה רז לוי אין. הסיבה המאוד פשוטה לדבריו היא כי במשך שנים רבות הוא לא הרגיש טוב עם השם אביחי. "סליחה לכל מי שקוראים לו אביחי" אמר בחיוך נצחי "אני חושב שזה שם מהמם, אבל בסוף מדובר בי והייתי דיי להוט לחפש משמעות חדשה למי שאני. פירוש השם נהורה הוא אור, השינוי נעשה בדרך נומרולוגית יחד עם רב מוכר. שיניתי את השם לנהורה רז לוי."

איך הגיבו כולם?

"התגובות היו מושלמות, ידעתי שהולך להיות לי קשה, בכל זאת בגיל 28 להחליף שם זה לא פשוט. זה לא רק לשנות שם, זה לשנות היסטוריה. אבל האופי אותו אופי, אני עדיין אני. למרות שחייב לציין שהשם החדש עשה את שלו והחיים לקחו אותי לכיוון אחר לגמרי. וגם על זה אני בהודיה. הסביבה הגיבה לזה בחיוב, חיבקו ועטפו. דרך אגב, עדיין קוראים לי מידי פעם אביחי ואני בסדר עם זה, מתקן בנימוס ובחיוך".

עברת למרכז כדי להיות מחובר – מה עשית באותה תקופה?

"עברתי לתל אביב בגיל 19 שהתקבלתי ללהקת בנים. אחרי מנו ספנות, התחלתי לעבוד בחברת ביטוח במשך כמה שנים, ולאחר מכן בגיל 28 בדיוק ששיניתי את השם - החלטתי להגשים חלום קטן ולעבור לחיי הלילה. תקופה מדהימה, אינטנסיבית, ים כסף, עייפות וסיפוק אדיר".

 

בזמן העבודה שלו כברמן מסוקס מאחורי הבר,  הכיר נהורה ברמנית נחמדה שהציעה לו בנונשלנטית לעבוד איתה במשרד פרסום מוכר. לנהורה זה מיד קרץ, במיוחד שהוא היה פתוח לאתגרים חדשים בחייו והסכים להגיע לפגישה. שם הוא גילה שזה הייעוד הבא שלו. "התאהבתי בעולם הפרסום והשיווק" שיתף "לאחר שנה יצאתי לדרך עצמאית, והיום יש לי משרד פרסום שקיים כבר שבע שנים יחד עם שותף נוסף. אנחנו עובדים עם בעלי עסקים מכל הארץ, תענוג אמיתי. עולם שמשתנה מהר וכל הזמן מתחדש".

הייתה לך זוגיות ארוכה וגם יצאת מהארון – ספר לי על התהליך היציאה ועל הקשר עם הבחור שהציע לך נשואים.

"יצאתי מהארון בגיל 18, התהליך היה דיי פשוט. יש לי משפחה מהממת ותומכת, לא ראיתי את זה כביג דיל, אולי גם המעבר לתל אביב באותה תקופה והפרסום עשה לי דרך קלה יותר להתמודד עם היציאה מהארון. אבל הכל עבר בקלות ובטוב. לגביי הזוגיות, אכן הייתי במערכת יחסים ארוכה שהובילה לחתונה וזמן קצר מכן נפרדנו."

 נהורה רז לוי. צילום: פרטי

למה זה נגמר?

"את זה אשמור לעצמי. אבל הכל ברוח טובה, חשוב להישאר נאמנים לעצמנו".

אתה פנוי לאהבה?

"פנוי פנוי".

לפני שש שנים הקמת סוכנות פרסום ושיווק לעסקים יחד עם שותף  - ספר לי על זה

"יחד עם חבר ושותף ששמו חיים אושדי שעוד מתגורר לו בתל אביב, יש לנו מגוון רחב של עסקים כמו אוניברסיטת בר אילן, רשתות ריהוט, רופאים, צלמים ועוד מגוון של לקוחות מהממים שרצים איתנו כבר שנים והם כמו משפחה אחת גדולה, תודה לאל".

https://booldigital.co.il/ (כנסו לאתר של חברת הפרסום)

למה חזרת לבאר שבע?

"חשבתי על כך המון זמן. המלחמה שהגיעה עשתה את שלה, הבנתי שזה זמן מצוין לחזור רגע למקורות. אני יכול לעבוד מהבית כך שזה הפך את המעבר ליותר קל. אני עדיין מגיע לתל אביב כי יש עסקים שאני מנהל".

המעבר היה קשה? בכל זאת לחזור אחורה ובאר שבע זו לא תל אביב

"המעבר לא היה קשה, אני כן מתרגל מחדש לעיר המהממת. מהר מאד התאהבתי מחדש בחמימות שיש כאן. כל חבריי כאן, משפחתי - מה יותר טוב מזה?".

מה התוכניות?

"לגייס עסקים חדשים ולתת להם מענה רחב בעולם הפרסום. אנחנו נכנסים בדיוק לתקופה מושלמת של בינה מלאכותית שהולכת לשנות את כל חוקי המשחק, ואני רוצה ולהפוך לאבא. שזה התוכנית העיקרית שלשם זה הגעתי לעיר".

ומה אתה מתכוון לעשות בשביל להיות אבא?

"אני רוצה לנסות אופציה של הורות משותפת ומחפש פרטנרית. לא שולל פונדקאות במידה ולא אמצא פרטנרית. בגלל שאני כרגע רווק, אז לוקח בחשבון שאצטרך את עזרתה של אמא שלי בגידול, ולכן זה חלק מהמעבר שלי לבאר שבע. כל התהליך הזה סופר חשוב לי ולשם אני חותר בשנה הזו".

באחד הראיונות שלך בעברת, אמרת שאתה הכי פוחד שההורים שלך יזדקנו והחלום שלך זה לקנות רכב – האם הפחד קיים והאם קנית רכב?

"איזה פחדים יש לנו בגיל 19, הא? אז הפחד לגביי ההורים התמתן, כי אלה החיים. ההורים שלי הם הדבר היקר לי ביותר, מושלם לי שאני קרוב אליהם וחווה אותם יותר ושרק יישארו לי בריאים ושלמים. לגביי הרכב – ברור. עם רישיון ורכב, בכל זאת צריך להתגבר על פחדים".

 

 נהורה רז לוי. צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b224a89d-e389-4148-a660-0f1485df33c8','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה