מטיילים בדרום אדום? הצטרפו למאמץ לסייע לאריאל, מעוטף עזה שנלחם בסרטן נדיר במוח

$(function(){setImageBanner('4fad94f3-1ec1-4ad1-ba33-dd0b94e26e2b','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33373,'Image','');})

אריאל בורגן, אוהד מושבע של הירוקים בן 9 מעוטף עזה, נלחם בסרטן אלים במוחו וזקוק לטיפול חדשני בארה"ב שלא נמצא בסל התרופות.
בכל שבת בגשר התלוי (בכיוון צאלים) בזמן פסטיבל דרום אדום יימכרו נקנקיות, תירס, עוגות שכל הכנסותיהם יתרמו להציל את אריאל .
מוזמנים לעבור לבקר ולתרום.

 אריאל בורגן (9), תושב קיבוץ צאלים שבמועצה האזורית אשכול,  במהלך מבצע "שומר החומות" לפני כתשעה חודשים אובחן כי הוא לקה בסרטן אלים במוחו.
לאחר מסכת טיפולים ארוכה בארץ שייצבה את מצבו התברר כי אריאל נמצא מתאים לטיפול חדשני וייעודי לסוג הגידול הספציפי בו הוא לקה המיושם במרכז הרפואי Miami cancer' institute' במיאמי שבפלורידה בארצות הברית.
אריאל בורגן - מצילים את חייו (צילום פרטי)
לאחר שהתבשר כי נמצא מתאים לטיפול החדשני, יצא אריאל בורגן לפני כחודש עם הוריו ועם אחותו לארצות הברית לצורך הטיפול הרפואי. עלות הטיפול הרפואי עצמו וההוצאות הנלוות, כמו שהות המשפחה והוצאות המחיה בארצות הברית במהלך תקופת הטיפולים, נאמדת בכשניים וחצי מיליון שקל, כאשר לכל ההוצאות הללו אין כיסוי ביטוחי, גם לא של קופת החולים.
בעקבות זאת נפתח בימים אלה קמפיין לגיוס תרומות לכיסוי הוצאות הטיפול הרפואי, כאשר היעד הוא כאמור שניים וחצי מיליון שקל תחת הכותרת "ביחד ננצח – הלב עם אריאל". 

הוריו פרסמו בדף התרומות "הילד הזה, עם העיניים המאירות, הצלולות, כאילו השמש בכבודה ובעצמה זורחת מתוכן- זה הבן שלנו אריאל בן ה-9. לאריאלי האהוב יש סרטן במוח, גידול נדיר ואלים.

הבשורה הזאת, שמפלחת את הלב ומשאירה אותו לדמם, שהיא חלום הבלהות של כל הורה- כזו שאפילו בינינו לבין עצמנו מפחדים להעלות בדמיון- הפכה למציאות חיינו. 

אנחנו תושבי עוטף עזה. הסרטן אובחן במהלך מבצע שומר החומות והמציאות הפרטית והלאומית התערבבו לכדי מלחמת תופת אחת. שם בתוך הטירוף, חרטנו בנפשנו הבטחה. שנעשה הכל, ממש הכל, כדי שאריאל יבריא. נגיע עד לקצה העולם ומעבר לו.

אנחנו נמצאים עכשיו בקצה השני של העולם, במרכז הרפואי Miami Cancer Institute שבפלורידה לצורך טיפול חדשני ומציל חיים שזמין רק כאן. מספר ימים אחרי שנחתנו, ברגע פרטי ומרגש אריאל אמר לנו "עכשיו אני מתחיל להאמין לכם, שתלכו עד קצה העולם כדי שאבריא". 

אריאל עובר דרך מייסרת וכאובה. הוא היה באשפוז במשך חודשים ארוכים ועבר מעל ל-30 טיפולי קרינה, טופל על ידי טובי הרופאים בישראל שהצליחו תודה לאל, לייצב את מצבו. אבל האפשרויות הטיפוליות בארץ מוצו ואריאל נמצא מתאים לטיפול חדשני וייעודי לסוג הגידול הספציפי, בארה"ב. הגידול האלים וקצב התפשטותו, הותירו לוחות זמנים קצרים מאד להטסה של אריאל. מפאת הדחיפות וכנגד כל חומות הביורוקרטיה, יצאנו לארה"ב תוך מספר ימים.

כאן כללי המשחק אחרים והרבה יותר יקרים, הטיפולים והוצאות המחייה מגיעים לסכומים שמשפחה פשוט לא מסוגלת לעמוד בהם והביטוחים השונים אינם נושאים בהוצאות. 

רק בעזרת טיפול ייעודי זה, אנחנו יכולים לתת לאריאל תקווה. 

אריאלי ילד חיובי ושמח, כזה שנכנס ללב כמו אל דלת פתוחה. יש לו צחוק מתגלגל וגומה אחת מתוקה בצד, מתחת לעין. ילד שכבר בגילו הרך מבין- שהחיים הם מתנה. הילד הגיבור הזה שומר על החיוך היפה והאופטימי שלו בתוך המציאות המטלטלת שהוא חווה מדי יום.

אריאל צריך אתכם. שתושיטו יד ותראו לו שאין מקום רחוק מדי לתקווה. את מה שהוא עובר מדי יום לא תוכלו לקחת ממנו. אבל תוכלו ולו רק לרגע, לאחוז בידו הקטנה וללכת יחד אתו צעד נוסף במסע המפרך הזה. לתת לו עוד כח בדרך להחלמה"

בכל שבת בגשר התלוי (בכיוון צאלים) יימכרו נקנקיות, תירס, עוגות שכל הכנסותיהם יתרמו להציל את אריאל.
מוזמנים לעבור לבקר ולתרום.


למידע ותרומות>> https://bit.ly/3LtCCGX

אריאל בורגן נלחמים להציל את חייו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('622c94d2-908b-4d3b-8848-103583b87602','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33375,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה