7 שנות מאסר לתושב ב"ש שאנס את ידידתו: ''המשיך במעשיו עד שהגיע לפורקן מיני''



אלמוג ברנד מבאר שבע, הורשע הבוקר בבית המשפט המחוזי בעיר כי בזמן שהיה חייל קרבי - אנס את ידידתו בזמן ששהו יחדיו בביתו. על פי גזר הדין, המתלוננת ביקשה שיחדול ממעשיו וייקח אותה לביתה, אך הוא סירב: ''הנאשם המשיך במעשיו עד שהגיע לפורקן מיני''

תמונת הפרופיל של אלמוג ברנד בפייסבוק. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, הרשיע הבוקר (א') את אלמוג ברנד בן ה-22, תושב העיר - בשני סעיפים של אונס ועוד סעיף של מעשה מגונה, לאחר שעל פי ההאשמות אנס את צעירה עימה היה לו היכרות מוקדמת, בזמן שהשניים שהו בביתו.

ברנד, אשר היה חייל קרבי בזמן העבירות המיוחסות לו ואף לקח חלק בפרק בסדרת טלוויזיה שתיעדה יחידות מעורבות - נשלח ל-7 שנות מאסר, לצד קנס של 100 אלף ש"ח ועוד 18 חודשי מאסר על תנאי. כאמור, כתב האישום הוגש בחודש יולי 2021, וכעת הגיע התיק הנוראי לסיומו.

על פי הכרעת הדין, שניתנה על ידי הרכב השופטים בראשותה של השופטת יעל רז לוי, בין ברנד למתלוננת קיימת הכרות מוקדמת אשר החלה כשנה לפני המקרה נושא כתב האישום. בחודש יוני 2021, במהלך שעת לילה מאוחרת, אסף ברנד את המתלוננת מביתה והשניים נסעו לביתו שכן הוא גר בסמוך, זאת, לאחר שיום קודם לכן ברנד הזמין את המתלוננת לביתו על מנת שיראו סרט ביחד, והמתלוננת הבהירה לו ש''לא יקרה ביניהם שום דבר מיני''.

על פי החקירה, השניים התיישבו על מיטתו של ברנד בחדרו ולאחר מכן נשכבו על המיטה. בעודם שוכבים ניסה לגעת במתלוננת, והיא אמרה לו שהוא ''הבטיח שלא יקרה ביניהם כלום'' וסובבה את גבה לברנד. בהמשך לכך, לא חדל ברנד ממעשיו תוך שהוא נוגע במתלוננת ללא הסכמתה בישבנה ובאיבר מינה. בגזר הדין נטען, כי לאחר מכן המתלוננת ביקשה מברנד שייקח אותה לביתה, אך הוא מצידו אמר שיעשה זאת בעוד כעשר דקות, והוסיף "תני לי לעשות לך כיף", אך היא סירבה לכך ושבה והביעה את רצונה לשוב לביתה.

בשלב זה ברנד סובב את המתלוננת על גבה, עלה עליה עם גופו, ובעל אותה בכך שהחדיר את איבר מינו לאיבר מינה. על פי האישומים, הוא המשיך במעשיו עד שהגיע לפורקן מיני על בטנה. בשל כך, החליט צוות השופטים כי הרשעתו של הנאשם בשתי עבירות של אינוס על כך שבעל את המתלוננת פעמיים שלא בהסכמתה החופשית, ובעבירה נוספת של מעשה מגונה שביצע במתלוננת לשם ביזוי, סיפוק או גירוי מיני.

אלמוג ברנד.קרדיט - תוכן גולשים (ע'פ סעיף 27א)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה