"חפש את המטמון": טלגראס יפזרו שקיות קנאביס ברחבי באר שבע



אנשי "טלגראס" יערכו הערב מירוץ "חפש את המטמון" בבאר שבע, כשהמוצא המאושר יזכה באוסף פרחי קנאביס. צפצוף על החוקים או צעד מחאתי נוסף בדרך ללגליזציה?

מאז נכנסה אפליקציית "טלגרם" לישראל הפכה מהר מאוד לידועה בין היתר בזכות "טלגראס", ארגון המשתמש באפליקציה המוצפנת כדי למכור לצרכנים, תחת מעטה סודיות, וזאת בשל חשש מרשויות החוק. למרות זאת, "טלגראס" משגשג בבאר שבע וברחבי הארץ, ובארגון מתכוונים לערוך הערב (חמישי) בבאר שבע מירוץ "חפש את המטמון", במסגרתו יפזרו שקיות של צמח הקנאביס ברחבי העיר. יותר מ-450 איש כבר אישרו את הגעתם למירוץ.

מחפשים את ההנחיות כיצד להשתתף בפעילות? מכיוון שכפי שציינו מדובר בפעילות לא חוקית לא נשים פה את הקישור המלא לאירוע, אבל אלה מכם שמתעקשים, אנחנו בטוחים שתדעו כיצד למצוא את העמוד הרשמי של קהילת הטלגראס בפייסבוק, שם יש את כל הפרטים.

הטלגראס כובש את באר שבע

מדינות ברחבי העולם עוברות למגמה של לגליזציה של סמים קלים, אותה מנסים ארגונים שונים להביא גם לישראל, הן באמצעות העלאת המודעות ליתרונות הרפואיים של שימוש בצמח הקנאביס, והן באמצעות מכירתו (הלא חוקית בינתיים) בקרב הציבור. בצעד מעודד, החליט לפני כשנה משרד הבריאות על רפורמה בתחום הקנאביס הרפואי, שתאפשר לרופאים לרשום קנאביס רפואי למטופלים, גם בבית החולים סורוקה. ועדיין, הדרך ללגליזציה עוד ארוכה.

להוצאת מאות צרכני קנאביס לרחובות העיר באר שבע משמעות מחאתית ממנה אנו לומדים כי לחלק מסוים מהציבור, עישון קנאביס אינו שונה משתיית אלכוהול, ואין בו פסול. אנו כמובן לא נעודד אתכם לקחת חלק בפעילות הלא חוקית הזו, אך אם במקרה תיתקלו באנשים רצים היום בין סמטה לפסאז' ברחבי העיר כשראשם מופנה מטה, אתם כבר תדעו מה הם מחפשים.

מירוץ הטלגראס מגיע לבאר שבע. צילום מסך

הבהרה: מערכת "באר שבע נט" לא מעודדת צריכה, קנייה, מכירה או כל שימוש בסם כזה או אחר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה