"מסריח, אי אפשר לנשום": העירייה הגישה תלונה במשטרה, ערכים גבוהים נוטרו



תושבים רבים בעיר מתלוננים על סירחון וריח שרוף ברחבי באר שבע "כאילו מישהו הבעיר מדורה מחוץ לחלון ביתי". מקור הריח, ככל הנראה מחוץ לבאר שבע, ובטיפול העיריה והמשרד להגנת הסביבה

בזמן שכולנו ציפינו לחגוג בהנאה את חג הסוכות, יש מי שגורם לסירחון ברחבי האזור. תושבים רבים בעיר באר שבע מתלוננים על סירחון בלתי פוסק בימים האחרונים, וריח של שרוף הנפוץ ברחבי העיר, ומקורו ככל הנראה ביישוב סמוך לעיר.

תושבי העיר זועמים ברשתות החברתיות "ממש חנוק וקשה לנשום" הגיבה גולשת בנושא. לכך הוסיפה גולשת נוספת "ריח רע של עשן ואש, מעיר משינה והכביסה בחוץ צריך לכבס כל פעם מחדש".

מקור הריח ככל הנראה מיישוב סמוך לבאר שבע. צילום: דוברות כבאות והצלה נגב

תושבים נוספים כתבו "ריח כימי אפילו הייתי אומרת חזק וקשה לנשום אני התעוררתי ממחנק", "ריח זוועה שמקשה על הנשימה כל בוקר כאילו מישהו הבעיר מדורה מחוץ לחלון ביתי".

בעקבות תלונות רבות שהוגשו לעיריית באר שבע, זו פנתה למשרד להגנת הסביבה כדי לאתר את מקור השריפה. בעמוד הפייסבוק של עיריית באר שבע נכתב כי "בימים האחרונים פועלת עיריית באר שבע יחד עם המשרד להגנת הסביבה ומשטרת ישראל, לאיתור מקורות הריח. ככל הנראה מדובר בשריפה של פסולת בסמוך לעיר.

גורמי המקצוע מהמשרד להגנת הסביבה בשיתוף הגורמים המקצועיים בעיריית באר שבע פועלים לאלתר לטיפול בסוגיה זו. בנוסף הוגשה אתמול תלונה למשטרת ישראל לאכיפה פלילית של העבריינים!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה