ההיכרות ברשת הסתיימה באונס



לוחם מג"ב הכיר צעירה ברשת החברתית, הקשר בין השניים נשמר והם אף נפגשו מספר פעמים במועדון בבאר שבע. אולם לפני כחודש, אחד המפגשים בין השניים הסתיים באונס לטענת המתלוננת ועל פי כתב האישום שהוגש כנגד הלוחם

בתחילת השנה הכיר לוחם מג"ב צעירה באחת מן הרשתות החברתיות, לאחר מספר שיחות החליטו השניים להיפגש במועדון בבאר שבע, כאשר מפגשים אלו המשיכו נערכו מספר פעמים ואף בחלק מהמפגשים התקיים מגע מיני בהסכמה בין השניים. כך הביא לידיעה מיכאל פרוסמושקין כתב "פוסטה".

אולם לפני כחודש אירע מפגש נוסף בין השניים באותו מועדון בו נהגו לבלות, אך הפעם המפגש הסתיים כאשר הלוחם והצעירה יוצאים מהמועדון והולכים לכיוון מכולה שעמדה באתר בנייה, שם לטענת הצעירה אנס אותה הלוחם.

צילום: shutterstock

בעקבות המקרה הגישה הצעירה תלונה במשטרה והלוחם נעצר ונחקר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים. בתום החקירה עלו ממצאים לפיהם פעל הנחקר באופן כוחני כלפי המתלוננת, כאשר הוא מושיב אותה על שולחן, מסיר ממנה את בגדיה ומנסה לקיים עמה יחסי מין מלאים. בנוסף חשפו ממצאי החקירה כי הצעירה ביקשה מהנאשם מספר פעמים להפסיק והבהירה לו כי הוא מכאיב לה, אך הוא לא נענה לבקשתה והמשיך במעשה האונס.

לאור ממצאי החקירה הכוללים ממצאים רפואיים, עדויות של אנשים ששמעו על מקרה האונס מיד לאחר שאירע ואף הודאה של הנאשם בחלק מהאירועים, הוחלט לפני כשבוע להגיש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כנגד הנאשם בטענה לאונס. יחד עם כתב האישום הוגשה לבית המשפט בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

עו"ד אלי אונגר, המייצג את השוטר, מסר בתגובה ל"פוסטה": "מדובר באדם נורמטיבי, שוטר ללא עבר פלילי כלשהו. כפי שעולה מכתב האישום מדובר בנאשם ומתלוננת שיש להם היכרות קודמת ואף קיימו מגעים מיניים שונים בעבר בהסכמה. באירוע המדובר כפי שעולה מקריאה ראשונית של חומר החקירה מדובר במפגש שניזום על ידי שניהם מתוך כוונה ברורה לקיים מגע מיני בהסכמה מלאה. הדברים עולים מחומר החקירה ואינם מוכחשים על ידי המתלוננת והמאשימה. המתלוננת שולחת מסרונים לנאשם בדבר רצונה לראות אותו, הם קובעים להיפגש מחוץ למועדון. הם יוצאים מהמועדון שלובי זרועות ומחפשים מקום להתבודד בו, כפי שעשו גם בעבר".

ומוסיף לתאר: "המתלוננת מובילה את הנאשם לפינה מסוימת, ממנה הם רואים מכולה נטושה בסמוך לאתר בנייה ליד המועדון, בהליכה המשותפת לשם הם מקיימים מגע מיני, מתנשקים, מתחבקים ומתמזמזים. כפי שעולה מכתב האישום כל האקט, לרבות הפשטת המתלוננת, נעשה בהסכמה ומרצון חופשי. גרסתו של הנאשם היא כי האקט כולה מראשותו ועד סופו היה בהסכמה מלאה ואף ביוזמת המתלוננת. מכתב האישום לא עולה מסכת של אלימות כלשהי. אנו תקווה שכבר ביום חמישי ישוחרר הנאשם ממעצרו בהסכמת המאשימה ואנו ננהל את התיק בבית המשפט בבית המשפט עד לזיכויו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה