21 מיליון שקל יוקצו לפיתוח ערד



לראשונה מזה 3 שנים משרד התיירות כינס את ועדת הצת״פ (צוות תקציב פיתוח) לדון בבקשת עיריית ערד. ראש עיריית ערד: ''פיתוח התיירות היא נדבך חשוב בחזון העירוני''

טיילת מואב. קרדיט - הדמייההאם יפותחו מצפה מואב וטיילת רחוב מואב בעלות של 21 מיליון שקלים?: אחרי 3 שנים שלא התכנס צוות תקצוב פיתוח במשרד התיירות לעסוק בחלוקת תקציבים לכל הרשויות, החלו לאחרונה הרשויות המקומיות השונות להביא בפני חברי הצוות את הפרויקטים התיירותיים הנחוצים בשטחן. מהראשונות שבהן הייתה ערד, שהציגה לוועדה את פרויקט פיתוח מצפה מואב וטיילת רחוב מואב שעתיד להוות מוקד לתיירים רבים. העלות הכוללת של פרויקטים אותם מבקשת הרשות להוציא אל הפועל מוערכת ב- 21 מיליון שקלים.

שר התיירות, יואל רזבוזוב (יש עתיד): "לערד יש פוטנציאל תיירותי, ורשות מקומית שיש בידה לעשות טוב לתושבים, לאזרחי ישראל כולם, ולתיירים שיכנסו למדינה. לכן, כשהמשרד החל לבחון פרויקטים, מצאנו את ערד כמקום בו הכסף הציבורי עשוי להניב הכנסות למשק הישראלי, להביא ליצירת מקומות עבודה רבים ולספק מקורות פרנסה לתושבי האזור כולם".

ראש עיריית ערד, עו"ד ניסן בן חמו: ״פיתוח התיירות היא נדבך חשוב בחזון העירוני, העיר ערד הוקמה כעיר תיירות אזורית בים המלח וכעת היא חוזרת לקדמת הבמה. אנחנו גאים על כך שמשרד התיירות ובפרט שר התיירות יואל רזבוזוב מזהים את הפוטנציאל העצום שיש בערד בתחום ועתידים לסייע גם בפיתוח תשתיות תומכות תיירות ליזמים שמגיעים לערד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה