"מדובר בנס גדול" - תינוקת בת שנה נשכחה ברכב בבאר שבע; היא פונתה לסורוקה

$(function(){setImageBanner('2997cd83-014e-4109-90b7-d10ae6bc7bb4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

עובר אורח אשר עבר ברחוב העלייה בעיר הבחין בפעוטה אשר נשכחה ברכבה. היא פונתה לבית החולים במצב קל

מלר"ד סורוקה. קרדיט - סורוקה

פעוטה כבת שנה נשכחה ברכב ברחוב העלייה בעיר, כך לפי דיווח מד"א לפני זמן קצר. על פי הדיווח, את הפעוטה, אשר שהתה על פי החשד כחצי שעה בתוך הרכב הלוהט, מצא עובר אורח אשר עבר ברחוב. 

כאמור, בשעה 09:34 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב נגב על תינוקת ששהתה ברכב סגור בשכונה ה'. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הפעוטה בת השנה לבי"ח סורוקה כשהיא במצב קל.

חובש רפואת חרום במד"א, דוד קירשט לוי, סיפר: "מדובר בנס גדול שיכל להסתיים אחרת לגמרי ובטרגדיה נוראית. כשהגענו למקום ראינו תינוקת כבת שנה בזרועותיה של האמא, היא הייתה בהכרה מלאה ומעט חמה למגע, סיפרו לנו שעובר אורח שככה"נ מכיר את המשפחה הבחין בתינוקת שישבה בכסא במושב האחורי ברכב הנעול, והוא מייד התקשר לאביה, בזמן ההמתנה הם תיקשרו עם התינוקת שנראתה במצב טוב, בציענו בדיקות רפואיות ולאחר מכן פינינו אותה להמשך בדיקות והשגחה תוך שאנחנו מקררים אותה ונותנים לה לשתות ומצבה קל. "

כזכור, רק ביום שישי האחרון נפטרו שני ילדים בני 4 בחורה, זאת לאחר שננעלו ברכב אליו נכנסו במגרש גרוטאות ליד ביתם. במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים וכי אף אחד מהם לא נשכח ברכב.

הטמפרטורה ברכב סגור מזנקת בתוך דקות ועלולה לגרום למכת חום ואף למוות. יש לעשות את כל הפעולות האפשריות הנדרשות על מנת לוודא שלא נשארו ילדים ותינוקות ברכב סגור. אין להשאיר תינוקות וילדים ללא השגחת מבוגר ברכב - גם אם משאירים ברכב חלונות פתוחים. במד"א מבקשים מהציבור לשים לב למכוניות חונות במהלך היום, ולהזעיק את מד"א בקו החירום 101 או באמצעות אפליקציית 'מד"א שלי' בכל מקרה שבו נראה ילד בכלי הרכב, ללא השגחת מבוגר.

הרכב שבו נמצאות הילדים בחורה. קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה