תושב רהט בן 18 נעצר בחשד להזדהות עם דאע"ש



משטרת ישראל מודיעה כי החשוד נעצר לאחר שהראה הזדהות ותמיכה בארגון הטרור הרצחני. מדובר בעצור השני תוך יומיים בחשד להזדהות עם הארגון

קרדיט - shutterstock

התעוררות בקרב הנוער הבדואי: משטרת ישראל מדווחת לפני זמן קצר, כי במבצע משותף עם שירות הבטחון הכללי עצרו הכוחות תושב רהט בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון הטרור דאע"ש.

כאמור, מחלק פח"ע בימ"ר נגב ושירות הבטחון הכללי עצרו תושב רהט בן 18 בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור. החשוד יובא היום בפני בימ"ש השלום בבאר שבע.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ושירות הבטחון הכללי רואים בחומרה רבה כל מעורבות או זיקה של אזרחים ישראלים בפעילות טרור וימשיכו לפעול לחקר האמת תוך מיצוי הדין עם אלו המבקשים לפגוע בבטחונם של אזרחי המדינה וכוחות הבטחון''.

מדובר בתושב הבדואי השני שנעצר תוך יומיים בלבד, זאת לאחר שביום שני עצרו כוחות המשטרה והשב"כ צעיר תושב תל שבע בן 23, בחשד כי הביע תמיכה והזדהות עם דאע"ש. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה