תושב באר שבע נתפס עם אקדח טעון והכחיש: ''חשב שמדובר באיירסופט''



ישראל אדגה בן ה-33 מבאר שבע, נתפס בבית חברו עם אקדח ומחסנית מלאה בכדורים בתוכו. הוא מצידו טען כי מדובר ברובה אוויר אך את בית המשפט והמשטרה זה לא שכנע

קרדיט - דוברות מרחב נגב

תופעת הנשק הלא חוקי בנגב לא מתקיימת רק באזורי הפזורה הבדואית, שכן גם כאן בעיר החלו לאחרונה להיתפס עוד ועוד עבריינים מדרגות שונות. בחודשים האחרונים מצאו עצמם שוטרי תחנת באר שבע במערכה חדשה של לחימה אל מול ארגוני הפשיעה בעיר.

ממעצרים בשכונה ה', דרך הנחת מטענים בשכונת סיגליות - החשש העיקרי כעת הוא כי הואקום שנוצר בשנים האחרונות בתחום הפשיעה בבאר שבע יתמלא מחדש. דוגמא לכך קיבלנו במעצר שביצעה לאחרונה המשטרה - ישראל אדגה בן ה-33, תושב באר שבע נעצר בבית חברו עם אקדח סיג-סאוור ובו מחסנית מלאה בכדורים.

מדובר בנשק שעלותו יכולה להגיע לאלפי שקלים, ולמרות שאדגה עצמו, שנעצר על ידי שוטרי תחנת באר שבע טען כי חשב שמדובר ברובה אוויר מסוג ''איירסופט'', את המשטרה ובית המשפט זה לא שכנע. לאחרונה, הגישה פרקליטות מחוז דרום כנגד אדגה כתב אישום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה