שר הרווחה בביקור בעיר העתיקה: "צריך לשפר את איכות חייהם של תושבי הפריפריה״



שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, הגיע לביקור בב"ש ובעיר העתיקה. מי שהתלוו אליו, הם חברי תנועת "אור" אשר פועלת לפיתוח וקידום ההתיישבות באזורי הנגב והגליל

שר הרווחה מאיר כהן. קרדיט - תנועת אורשר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן הגיע היום (ג') לביקור בבאר שבע, במהלכו הגיע לעיר העתיקה, על מנת לפגוש את חברי תנועת "אור". במהלך הביקור, זכה השר לשמוע מחברי הארגון, ובמיוחד מיו"ר של תנועת אור, רוני פלמר, על הדרכים בהם מנסה התנועה לקדם התיישבות בנגב. 

כהן, אשר כיהן בעברו כראש עיריית דימונה, התרשם ממרכז המבקרים של התנועה, "השער לנגב" המספר את סיפור ההתיישבות בנגב והעתיד הדרוש לחיזוקו. לאחר מכן שוחח עם צוות מרכז המידע של התנועה המלווה את המבקשים לעבור לגור בנגב ובגליל. בסיום הוצגו לפניו כמה מהפעולות המרכזיות הנעשות היום בנגב ובגליל לחיזוק קהילות, ולפיתוח מרכזי חיים עצמאיים בהתאם לחזון ישראל 2048, הרואה בהזנקת הנגב והגליל הכרח לשגשוגה של מדינת ישראל. כמו כן, שוחחו כהן ופלמר, על החשיבות בהעצמת קהילות, גם ככלי מסייע במצוקות חברתיות והיבטי רווחה.

״כמי שצמח בנגב אני מאוד שמח לפגוש אנשים שפועלים מתוך ציונות ורצון לפיתוח וחיזוק הפריפריה הנגב והגלילי, ואלה בדיוק האנשים שפגשתי היום בתנועת אור בבאר שבע". כך אמר כהן, שהוסיף - "כשר רווחה שמאמין בתפיסה של אוניברסליות של המשרד הזה, אנחנו צריכים תמיד לחשוב ולקדם מענים יחודיים לכלל האוכלוסיה בישראל, ואני אשמח שהמשרד שאני עומד בראשו ישתף פעולה עם צוות תנועת אור הנהדרים, ולחשוב ביחד איך משפרים את איכות חייהם של תושבי הפריפריה״.

השר מאיר כהן, במהלך הביקור במרכז "השער לנגב". קרדיט - תנועת אור

מייסד ומנכ"ל תנועת אור רוני פלמר הודה לשר הרווחה על הביקור בתנועת אור, והדיון החשוב שהתקיים אודות הפיתוח ההכרחי של הנגב כמרכז עצמאי ואטרקטיבי: "קהילות הן המפתח לשינוי משמעותי. הצגנו בפני השר את מודל תכנית "עיר שווה" שמחזקת קהילות בפיתוח ממוקד של ארבע הערים המשתתפות במיזם, בנגב דימונה, ואופקים ובגליל קרית שמונה ועכו. אנחנו פועלים בשכונות הותיקות, בחיזוק הקהילות הקיימות והתיישבות של "גרעיני יוזמה" צעירים, מפתחים יחד עם הרשויות תעסוקה ועוגנים כלכליים ומעודדים יזמות. כל אלו צעדים הכרחיים להפיכת ערי הנגב והגליל למרכזי חיים משגשגים. קהילות חזקות בנגב ובגליל יהיו אבן שואבת לתושבים חדשים וחוזרים וישפיעו על איכות החיים של כלל תושבי מדינת ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה