שריפה קשה בערד: גבר נלכד בדירה וחולץ במצב אנוש



שריפה פרצה בדירה אשר נמצאת בקומה רביעית בבניין בעיר, גבר בשנות ה-30 לחייו חולץ כשהוא במצב אנוש

קרדיט - כבאות והצלהצוותי כיבוי והצלה ורפואה הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב הערבה בערד עקב דיווח על שריפה במבנה מגורים, שם זיהו הכוחות שריפה עם לכוד בקומה הרביעית ועשן שחודר לדירות נוספות.

הצוותים החלו בחלוקה לגזרות כאשר צוות מבצע חדירה לדירה בכדי לאתר את הלכוד ולחלצו ובמקביל צוותים נוספים מבצעים כיבוי של השריפה וסריקה של הדירות.

מפקד האירוע להב משנה יהושוע ימין: "מדובר באירוע מורכב של שריפה ועשן שחדר לדירות נוספות בבניין וסיכן את כלל הדיירים. במקביל לפעולות החילוץ של הלכוד נאלצנו לפרוץ דירות נוספות ולבצע סריקות, כיבוי השריפה ושחרור עשן בדירות ובבניין. בשלב זה השגנו שליטה על האירוע ואנו מבצעים זיכוי של הדירות ואוורור של הבנייו מהעשן".
חוקר שריפות מכבאות והצלה תחנת דימונה החל בחקירת האירוע. מפקד מחוז דרום טפסר איציק עוז בדרכו למקום''.

יובל ביטון וסלבה זוסמן חובשי איחוד הצלה מסרו: "כשהגענו למקום נתקלנו בעשן ולהבות שיוצאות מהדירה בקומה הרביעית. כוחות הכיבוי פעלו לחילוץ מהדירה לכוד כבן 35 שלאחר זמן ממושך הוא חולץ במצב אנוש. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי סורוקה כשהוא במצב אנוש. כמו כן הענקנו בזירה סיוע רפואי ומתן חמצן לארבעה נפגעים קל כתוצאה מבעיות נשימה ושאיפת עשן".

קרדיט - איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה