שני בני אדם נלכדו בשריפה ברחוב שאול המלך



שריפה קשה פרצה בבניין דירות ברחוב שאול המלך בעיר, כוחות כיבוי והצלה הוזעקו לזירה וחילצו שני בני אדם. כל הפרטים

קרדיט - מתנאל בושרי - תיעוד מבצעי כבאות והצלה

במוקד 102 התקבלו לפני זמן קצר הודעות על עשן היוצא מבניין בן 4 קומות ברחוב שאול המלך בבאר שבע. 

ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת ב״ש הוזנקו למקום וזיהו שריפה וודאית בתוך הבניין ועשן סמיך היוצא ממנו.  הלוחמים איתרו שריפה וודאית של ארון חשמל בחדר המדרגות בקומה השלישית ועשן סמיך ורעיל המסכן את כל דיירי הבניין, והדיירים הונחו להסתגר בתוך הדירות. 

הצוותים החלו מיד בפעולות לכיבוי מוקד האש, כשבמקביל צוותים נוספים מבצעים סריקות נרחבות לשלילת לכודים בכל דירות הבניין ומשחררים את העשן מחדר המדרגות החוצה. 

לוחמי האש איתרו שני לכודים בתוך הדירות וחילצו אותם אל מחוץ לבניין. ברגעים אלה עדיין פועלים לוחמי האש במקום לכיבוי סופי של מוקד הבעירה ומשלימים פעולות נוספות של אוורור הבניין מעשן. 

מפקד האירוע, להב דודי אודאי: ״היה מדובר בשריפה מורכבת של ארון חשמל בחדר המדרגות של הבניין כשעשן חדר כמעט לכל דירות הבניין, לוחמי האש חילצו שני לכודים מהבניין. הודות לפעולות מהירות ומקצועיות של לוחמי האש נמנע אסון. שני הלכודים הועברו אל גורמי הרפואה להמשך טיפול״.

קרדיט - מתנאל בושרי - תיעוד מבצעי כבאות והצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה