שלושה תושבי באר שבע חשודים כי גנבו אלפי שקלים מבתי עסק בעיר



שלושת החשודים, אשר אחד מהם קטין - נעצרו בתחילת החודש לאחר שנחשדו בגניבת פרטי אשראי מבתי עסק בעיר. על פי החשד, נהגו החשודים לרכוש בגדים ולמכור אותם בכסף שגנבו

צילום: shutterstock אילוסטרציה

כך עלתה המשטרה על מספר חשודים ערמומיים, אשר הצליחו לגנוב אלפי שקלים מבתי עסק בעיר: הכל החל בתחילת חודש מרץ, אז התקבלה תלונה בתחנת עיירות על ידי אחת מחברות האשראי, כי הם מזהים שבוצעו מספר עסקאות בנתוני אשראי גנובים.

בעקבות כך, החלו במשטרת ישראל לבצע פעולות חקירה ראשוניות, אשר הצביעו על מעורבות קטינים באירוע והיא הוטלה על מחלק נוער תחנת עיירות. לאחר זמן קצר מתחילת החחקירה, עיכבה המשטרה לחקירה 2 בגירים כבני 18 וקטין בן 17 תושבי באר שבע והאזור.

במהלך חקירתם, התברר כי אחד מהחשודים הנו בעל ידע רב בתכנות ומחשבים והוא פתח אתר דואר פיקטיבי לביצוע משלוחים של מוצרים שנרכשו. בשעה שהשולח ביקש לשלם על המשלוח, למעשה -  פרטי האשראי התגלו לקטינים ואלו לקחו את מספרי כרטיס אשראי ופרטים אישיים של אותם אנשים, אשר השתמשו באתר.

ללא קרדיט

אך שם לא נגמרה התרמית - לאחר מכן ביצעו החשודים הזמנות ממספר טלפון פיקטיבי בו רכשו בעיקר בגדים בכ-6,000 ש"ח. את המוצרים עפ"י החשד מכרו לאחרים ובמקצתם השתמשו. כאמור, השלושה עוכבו לחקירה ונחקרו על זיוף וגניבה של שישה פרטי כרטיסי אשראי. החשודים קשרו עצמם לאירועים אשר התרחשו מאז דצמבר 2021 ועד עתה. בסיום חקירתם הראשונית הועברו לתנאי מעצר בית וחקירת האירועים נמשכת.

רס"ר ניב כהן ראש צוות מחלק נוער עיירות: אני מבקש לפנות לציבור לגלות ערנות על כל חריגה בתשלומי האשראי כמו גם לבדוק את מהמנות האתרים דרכם מבצעים משלוחים והזמנות. בכל מקרה של חשד לדווח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה