שיפור במצבן של הפצועות מהפיגוע בבאר שבע



בבית החולים סורוקה מדווחים כעת כי חל שיפור משמעותי במצבן של שתי הפצועות מהפיגוע הרצחני שלשום בבאר שבע. הילה אביסרור, אחת מן הפצועות - "מטפלים בי באופן מסור"

הצוות הרפואי חוגג את יום ההולדת של הילה. קרדיט - רחל דוד

מצבן של הפצועות מאירוע הדקירה בבאר שבע מוסיף להשתפר והוא מוגדר בנוני ויציב: צוות המחלקה לכירורגיית לב חזה, הפתיע הבוקר את הילה אביסרור שנפצעה בפיגוע וציינה יום הולדת באותו היום. מאחר ולא הספיקה לחגוג, החליט הצוות שלא לוותר על ציון יום חשוב זה והגיע עם עוגת יום הולדת ובלונים.

אביסרור, אשר כאמור הגיע למתחם ה-ONE על מנת לחגוג את יום הולדתה, נדקרה באכזריות בידי המחבל הרצחני, אשר הספיק לרצוח עוד ארבעה אזרחים חסרי ישע. על השיפור במצבה והטיפול שקיבלה מהצוות הרפואי היא מספרת: "אני מתרגשת ומודה לצוות על הטיפול המדהים. מטפלים בי באופן מסור, עוזרים לי להחלים ואני מקבלת מכולם חיבוק הגדול. התרגשתי מאוד מהמחווה ומהרצון לא לוותר ולחגוג לי את יום הולדתי".

ד"ר מנחם מצא, סגן מנהל המחלקה לכירורגיית לב חזה בסורוקה: "יש שיפור במצבן של הפצועות. הן מתקדמות היטב ובמגמת החלמה. אחת מהן עתידה לעבור במהלך היום מהיחידה לטיפול נמרץ לב וחזה למחלקה רגילה ואני מקווה שבקרוב תועבר גם הפצועה הנוספת".

מוסיף ד"ר מצא: "המטופלות הגיעו לחדר הטראומה במצב קשה כשהן סובלות מפציעה שגרמה לדימום בבית החזה ולדליפת אויר מהריאה. לאחר טיפול וייצוב מצבן הן הועברו למחלקתנו כשהן מתמודדות גם עם פגיעה נפשית על רקע האירוע הטראומטי שחוו. הן מקבלות ליווי וטיפול גם בהיבט זה. כולנו תקווה שיהיה שיפור נוסף במצבן והן יוכלו להשתחרר הביתה חזרה למשפחותיהם במהרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה