רעולי פנים עם אפודים: כך נראית חתונה "שגרתית" ברהט



בתיעוד שמגיע מחתונה שהתרחשה אמש ברהט, נראים מספר רעולי פנים אוחזים בידיהם נשקים ויורים באוויר. בעוד יישובים מסביב לרהט סובלים מידי יום כמעט מירי טועה - נראה שהתופעה רחוקה מלהיגמר

קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')

תופעת הירי במהלך חתונות במגזר הבדואי נחשבת לאחת הרעות החולות של הנגב, כאשר למרות מאמצים רבים מצד המשטרה למנוע אירועי ירי שונים - נראה כי המצב רחוק מלהיות מבטיח. 

רק במהלך החודש האחרון נרשמו לא מעט מקרים של כדורים טועים שנורו מאיזור יישובים בדואים לעבר יישובים יהודיים, כמו כרמית ומשמר הנגב. בכל המקרים לא נרשמו פגיעות בנפש, אך לכולם ברור שמדובר רק בעניין של זמן. אמנם במהלך החודשים האחרונים הצליחה המשטרה לבצע מספר מעצרים של חשודים אשר ביצעו ירי במהלך שיירות, נראה כי מדובר בתופעה רחבה מלהכיל. 

אמש (ד') קיבלנו עוד טעימה מרה מהמציאות איתה מתמודדים תושבי הנגב - במהלך חתונה של בן משפחה מוכרת ברהט, נכנסו מספר גברים רעולי פנים, כשלידיהם נשקים אוטומטיים כשהם לובשים אפודים לגופם. במהלך הסרטון נראים החשודים יורים ללא הרף בנשקם וללא הפרעה מצד הסובבים. טרם ברור האם נפתחה חקירה בנושא, אך אין ספק שתיעוד שכזה לא יעבור בשתיקה מצד המשטרה. 

רכב שנפגע מקליע בכרמית. קרדיט - דן בונבידה, חדשות הדרום 24

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה