רמה חדשה של אלימות: תושב שכונת כלניות נרגם באבנים, בתוך חצר ביתו (תיעוד)



תושב השכונה, אשר סובלת לא מעט מתופעת פריצות וגניבות - דיווח אמש למשטרה כי שני צעירים זרקו אבנים אל תוך ביתו, בזמן שהוא יושב בחצר. צפו בתיעוד

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'אירוע חריג במיוחד התרחש הלילה בשכונת כלניות שבבאר שבע, כאשר תושב העיר התלונן למשטרה כי צעירים השליכו אבנים לעבר חצר ביתו.

כאמור, האירוע התרחש בסביבות השעה 00:15. אז, על פי החשד של תושבי השכונה - טיפס אדם חשוד על גדר בית ברחוב פלורי אשר, רחוב הגובל לוואדי. על פי השיח בין התושבים, נראה כי בעל טען שהחשוד ''דיבר עם אדם נוסף בערבית וצעק לעבר התושב''.

עוד נמסר, כי כאשר אותו תושב הסתובב - נזרקה לעברו אבן שפגעה ברגלו. באופן כמעט מיידי, דיווח האחרוןו דיווחה למשטרה ובקבוצת הוואטספ. תושבי כלניות טוענים הבוקר כי צוות שיטור הגיע תוך מספר דקות וגם מתנדבי משמר השכונה הגיעו לסייע ולהרגיע".

זאת אינה הפעם הראשונה שתושבי כלניות פוגשים בבני מיעוטים, אשר מגיעים לרוב מכיוון הוואדי שבין השכונה לשכונת נחל עשן. למרות הקמתו של משמר השכונה, ועיבוי מערך האבטחה, נראה כי רבים מהתושבים עדיין מרגישים לא בנוח עם המצב הקיים - ''לא נסכים לחיות בחוסר בטחון בתוך הבית הפרטי שלנו'' נמסר מוועד השכונה. 

מעיריית באר שבע נמסר: ״בדיוק בגלל אירועים חמורים מעין אלה גיבשנו את תוכנית הביטחון העירונית שמתגברת את כוחות השיטור והשיטור העירוני בסיירת ביטחון, מוקד ביטחון, משמר שכונה, תוספת תקנים, מצלמות וכו' - שיתנו מענה ראשוני לכל איום או חשד לאיום".

"עם קבלת הדיווח על האירוע החמור, העביר ראש העיר לשר לבטחון לאומי את המקרה. לא נרפה ממשלת ישראל לעמוד בהבטחות שלשמן נבחרה: לעשות כל מה שצריך להחזיר את הביטחון לתושבי הנגב כמו למדינה כולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה