ניסיון חיסול בלב בנתיבות; בן 50 נפצע באורח בינוני



בפיצוץ שאירע לפני זמן קצר ברחוב שלום דנינו בעיר, התבצע ניסיון חיסול של עבריין מוכר למשטרה. בתוך כך, החשד המרכזי הוא כי מדובר בפלילים ולא בתקלה מכאנית. חקירה נפתחה בנושא

זירת הפיצוץ. קרדיט - איחוד הצלה

בוקר מדמם בנתיבות: לפני זמן התרחש פיצוץ ברכב בו נהג אדם בשנות ה-50 לחייו. כוחות מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לזירה, והמשטרה פתחה בחקירה.

הפיצוץ, אירע ברחוב שלום דנינו בעיר ואדיר סיני חובש איחוד הצלה שהעניק לפצוע סיוע ראשוני בזירה מסר: "לדברי עוברי נשמע פיצוץ מרכבו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירת האירוע הוא פונה למרכז הרפואי סורוקה כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

בתוך כך, מהמשטרה נמסר כי שוטרים במקום אוספים ממצאים. בשלב זה לא ברור כתוצאה ממה נגרם הפיצוץ והרקע והנסיבות בחקירה. בהמשך נמסר מהמשטרה, כי בתום פעולות חבלן משטרה, עולה החשד כי מקורו של הפיצוץ בשל אירוע פלילי ולא כשל מכאני ברכב. שוטרים במקום אוספים ממצאים, נפתחה חקירה.

זירת הפיצוץ. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה