רוביק דנילוביץ' בפנייה לילדי באר שבע: "אני רוצה שתשתפו אותי ותכתבו לי, עוד מעט כל זה יהיה מאחורינו"



ברקע ההסלמה והמטח לעבר באר שבע שהיה בלילה האחרון, ראש העיר רוביק דנילוביץ' שולח מסר אישי לילדי באר שבע ואומר: "אני רוצה שתשתפו אותי, תנו ביטוי למה שאתם מרגישים, עוד מעט נחזור לשגרה שלנו, אז לשמור על רוח טובה ואופטימית"

ראש העיר רוביק דנילוביץ' פנה לילדי העיר באר שבע באמצעות סרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו וקרא להם לשתף אותו בתחושותיהם עם המצב הביטחוני.

"אני רוצה לפנות אל הילדות והילדים המקסימים שלנו. אני בטוח שעוברת עליכם תקופה לא פשוטה בדיוק כמונו המבוגרים. אולי יש לכם חששות ואפילו פחדים, זה טבעי לחלוטין אחרי הכל אנחנו כולנו בני אדם. אני כל כך רוצה שתשתפו אותי, תכתבו לי, תגיבו, תציירו, תנו ככה ביטוי למה שאתם מרגישים, לתחושות שלכם.

אני מבטיח לכם, עוד מעט כל זה יהיה מאחורינו. ואנחנו נחזור לשגרה שלנו, להתראות עם האנשים שאנחנו אוהבים, לחזור לבית הספר, לחוגים, לפארקים, לעשות את הדברים שכיף לנו, עושים לנו טוב על הלב. אז לשמור על רוח טובה ואופטימית ובעיקר לשמור על ההנחיות יחד עם ההורים ובני המשפחה. יאללה, תכתבו לי, אני אוהב אתכם וגאה בכם מאוד".

דנילוביץ' הוסיף בפוסט: תוכלו לכתוב אליי ולהגיב כאן בתגובות, דרך האינבוקס, באינסטגרם וגם באמצעות כתובת המייל שלי: r[email protected]

רוביק דנילוביץ' צילום מתוך העמוד הרשמי רוביק דנילוביץ'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה