רוביק בישיבת המועצה אמש: ''המדינה טעתה עם כל מיני ניסויים שעשתה''

$(function(){setImageBanner('1a310bb4-9938-46ec-ad88-b8f5d7803b48','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

ראש עיריית באר שבע התייחס למצבה הכלכלי של העירייה, לאחר דיון שהתפתח במליאה ובו תהו חבריה מה גודל ההלוואה שלקחה העירייה. רוביק מצידו, טען בפניהם כי זהו הזמן בו עליהם להשיג כספים ממפלגות האם שלהם

ישיבת מועצת העיר. קרדיט - באר שבע נט

אמש (ד') התכנסה בפעם השנייה מועצת עיריית באר שבע החדשה, אשר מידי חודש נפגשת על מנת לאשר פרוטוקולים מהוועדות השונות. תחילה היה חשש מסוים כי היעדר אופוזיציה יוביל לשקט תעשייתי והישיבה תנוהל על מי מנוחות, אך רוביק מצידו גילה במהרה שלא כך הדבר.

בתחילת הישיבה, הזכירה העירייה את לכתו של בני קרוצ'י, סגן ראש העיר לשעבר שנפטר בתחילת חודש מרץ. רוביק הנציח את קרוצ'י עם מילים חמות: ''מדובר באיש יקר וחביב שפעל רבות למען העיר'', טען רוביק והוסיף ''זאת אבידה גדולה ואנחנו מוסרים תנחומים למשפחתו''.

רוביק גם התייחס לביטול אירועי יום העצמאות: ''בחודש אוקטובר פנה אליי מנהל אגף האירועים בעירייה ואמר לי שאם נחליט בכל זאת לערוך את אירועי יום העצמאות, אז זהו הזמן לשריין אותם.  אני אמרתי שהיו לנו הרבה נרצחות ונרצחים מהעיר וחשבתי שזה לא זמן לחגיגות. המדינה כואבת ואבלה והחטופים והחטופות שלנו לא בבית. חשבנו לעשות משהו מינורי, אנושי ורגיש שיכבד את המשפחות וייתן מענה לילדים. נכון עשו רבים מראשי הרשויות שהעבירו את האמנים שהזמינו למועדים אחרים''.

עוד הוסיף רוביק: ''לא הופתעתי שהציבור תמך, כולנו מכירים משפחות של נופלים, פצועים ונרצחים. העת הזאת היא עת לחיבוק. אני מאמין שיהיו לנו ימים טובים''.

תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

רוביק בהצהרה חשובה לקראת יום העצמאות: "מתכתב עם המציאות"

בהמשך, התפנו חברי המועצה להצביע אל מינויים של מספר בעלי תפקידים, בהם שירלי נגר כהן נבחרה להיות ממלאת המקום בוועדה לרישוי עסקים, בהעידרו של עידו אטיאס העומד בראשה. בני מגרלשווילי המשיך בתור האחראי על אגף הפיקוח בעוד אריק יעקב ימשיך כמנהל אגף איכות הסביבה.

סעיף נוסע שהועלה לדיון נוגע להארכת תוקף המכרז לחברה אשר אמונה על פינוי הפסולת בעיר. על פי המידע שהובא במועצה, עולה כי בשלושה מכרזים קודמים שנפתחו בתקופה האחרונה, לא נרשם ולא מגיש אחד. אמנון כהן, יו"ר רשימת הליכוד בבאר שבע טען כי ''יש קושי מהותי להתנהל מול קבלן שאינו תחת מכרז''. בעירייה טענו מנגד שהאריכו את המכרז לחודש, עד שינוהל משא ומתן עם כל מציע פוטנציאלי.

בהמשך, דנו חברי המועצה בהלוואה אשר לקחה עיריית באר שבע מהקרן של עצמה. על פי הגזבר ליאור דעי, מדובר בכ-60 מיליון ש"ח שנלקחו למשך חמש שנים והוכנסו באופן ישיר לתקציב התפעול השוטף. חברי המועצה תהו מדוע העירייה בכלל נאלצת לקחת הלוואה מהקרן של עצמה, ועל כך טען רוביק: ''אין לנו הרבה ברירות, התקופה מאד קשה. אחרי זה תגידו למה מקצצים בחינוך, ולמה מקצצים בתרבות, אבל אי אפשר אחרת. בחמש השנים האחרונות עברנו קורונה, ויש ערים שעברו פשיטות רגל אבל אנחנו נשארנו רשות איתנה''.

''המדינה מבינה שטעתה עם כל מיני ניסויים שעשתה'' טען רוביק - ''הבאנו את זה עד השוקת, ואנחנו בחודשיים קריטים - מהטבות המס, דרך פרויקטים לפיתוח ועד התקציב השוטף - כמעט 100 מיליון שקל אמורים לחזור אלינו. זה יכול לסדר את העיר מאד יפה. אז לא נקבל כמו ירושלים, אבל אי אפשר להתעלם מבאר שבע, אנחנו העוטף של העוטף''.

עוד פנה רוביק ישירות לראשי הסיעות השונות והפציר בפניהם ''אתם תצטרכו להביא את הכסף מהסיעות שלכם. יש לנו תכנית חומש, ותכנית עשור - אבל זה גם בא מכם. רוצים שנשאיר את פה את אלו העוברים דרומה עם צה"ל, אבל זה גם צריך לבוא מהם. זה הרגע, אנחנו בשלים וכולם מבינים - בפקידות המקצועית באוצר וגם שר האוצר - כולם עם נכונות גבוהה מאד. לא גבינו הכנסות מהארנונה בגלל המלחמה, והיינו חייבים לקחת בשביל שנישאר רשות איתנה''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ae1da494-5b62-477e-9dbe-081031f499ef','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה