ראש הממשלה ושר הבריאות בביקור בסורוקה



מוקדם יותר היום הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין לביקור במרכז הרפואי סורוקה, במהלך הביקור נפגשו עם מנהל מחלקת הקורונה ושמעו על מוכנות בית החולים

מוקדם יותר היום הגיעו ראש הממשלה ושר הבריאות לבית החולים סורוקה שם כאמור דנו במוכנות מחלקת הקורונה לקבלת היקף גדול יותר של חולים וכן במוכנות הצוות הרפואי. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו בסורוקה צילום לעמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "הדבר המרכזי ששר הבריאות ואני רוצים לדעת זה מהו כושר הספיקה מהי הקיבולת המקסימלית של בתי החולים? כרגע הם יכולים להתמודד עם החולים הקשים. אבל יש שאלה חשוב של כוח אדם, כרגע מהמיומנות מהמסירות וההתארגנות אנחנו מבינים שיש עוד מרחב פעולה אבל אני מציע שנשמע היום את פרופ גמזו יהיה לו מה להגיד גם בנושא הזה". 

שר הבריאות יולי אדלשטיין הוסיף: "דברים הכי פשוטים כגון מסכה וריחוק חברתי יכולים להרחיק את האנשים ממחלקות הקורונה ולתת לצוותים זמן לנשום בין הטיפולים, אני סמוך ובטוח שבתוספת התקנים שקיבלנו גם של רופאים וגם של אחיות נעזור גם לסורוקה וגם לשאר בתי החולים".

שר הבריאות יולי אדלשטיין בסורוקה

כמו כן, בביקור השתתפו גם: יוחנן לוקר, יו"ר דיריקטוריון כללית, ד"ר אורלי וויינשטיין, סמנכ"לית וראש חטיבת בתי חולים בכללית, רוביק דנילוביץ׳ ראש העיר באר שבע, מאיר בן שבת, ראש המל״ל, פרופ׳ חזי לוי מנכ״ל משרד הבריאות, ד"ר שלומי קודש מנהל המרכז הרפואי סורוקה ואנשי צוות ממחלקות הקורונה.

במהלך הביקור, ד"ר שלומי קודש מנהל המרכז הרפואי סורוקה נתן סקירה על בית החולים ועל היערכותו לטיפול בחולי קורונה. הביקור כלל סיור במחלקת הקורונה ומפגש עם צוותים ממחלקות הקורונה. 

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: ״אני מודה לראש הממשלה ולשר הבריאות על שבחרו לבקר בסורוקה ולהתרשם מקרוב מעבודת הצוותים במחלקת הקורונה. המרכז הרפואי סורוקה הינו נכס אסטרטגי למדינת ישראל בימי שגרה ובימי חירום, וודאי בימים אלה של המאבק הלאומי בנגיף הקורונה.  עוד הוסיף ד״ר קודש ״לקראת החורף הקרוב עם החשש לתחלואה כפולה בשפעת ובקורונה אנו נערכים בהתאם לתרחישים השונים הכרוכים בהכנת תשתיות של מחלקות אשפוז נוספות לחולי קורונה, בהצטיידות של מכשור רפואי נוסף יחד עם משה״ב וכללית, בגיוס כח אדם נוסף ובהכשרתו לטיפול בחולי קורונה ובחיזוק המעבדה לוירולוגיה. הדבר החשוב ביותר הוא לתגבר את כח האדם במערך האשפוז והטיפול הנמרץ. עובדי סורוקה המסורים ממשיכים בשליחותם לקידום בריאות תושבי הנגב וממשיכים להוות מרכיב חיוני ומשמעותי במערכת הבריאות בישראל".

במהלך הביקור קיים רוה״מ מפגש עם רופאים בכירים ומנהלות סיעוד במחלקות הקורונה ששיתפו אותו בהתמודדות היומיומית ובאתגרים בטיפול בחולים. בנוסף, הוצגו בפני ראש הממשלה פיתוחים טכנולוגיים בהם נעשה שימוש במחלקות הקורונה. מספר ד"ר  קודש: ״סורוקה הוא חלק מרכזי של רובע החדשנות שמוקם בימים אלה, כחלק מחזונו של ראש הממשלה לקידום האזור כמרכז עולמי של סייבר, טכנולוגיה וחדשנות, ובשיתוף אוניברסיטת בן גוריון ועירית באר שבע. גם בימים אלה של התמודדות עם נגיף הקורונה אנו מקיימים שיתופי פעולה עם תעשיות בטחוניות בפיתוח פתרונות טכנולוגיים לצרכים רפואיים״. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה