קצת נחת: גיא בלילה ז"ל ואלעד ביטון מבאר שבע, זכו בפרס התסריט לסדרת הדרמה הטובה ביותר



דמעות מהולות באושר: בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2021, זכו יוצרי הסדרה 'בני אור', גיא בלילה ז"ל, חודשים ספורים לאחר מותו, ביחד עם חברו ושותפו, אלעד ביטון, בפרס התסריט לסדרת הדרמה הטובה ביותר. אמו של בלילה, שרה לב, עלתה לקבל את הפרס, ובהתרגשות של אימא אמרה: "תודה לך בן אהוב שזכיתי בך. מגיע לך כל פרס".

 

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

שמחה מהולה בעצב: לפני מספר חודשים הלך גיא בלילה לעולמו והשאיר אחריו בני משפחה, תעשייה ועיר שלמה כואבת והמומה. חברו ושותפו, אלעד ביטון, נשאר, עם כל הכאב והגעגוע, להמשיך דרכו ולהגשים את חלומם לכתוב עונה שניה לסדרה "בני אור".

עוד אמרה האימא בקבלת הפרס:  "על זה נאמר שמחה מהולה בעצב. נהוג שבן מודה להוריו על שהביאנו עד הלום, והיום זה הפוך. אני שרה לב, אמו של גיא בלילה  ז"ל אני מודה לבני שהביאני עד הלום, מודה לך בן יקרה שלי על מי שאני בזכותך, תודה רבה בן אהוב שזכיתי בך, תודה לכל  מי שהאמין בך. גיא אהובי, שנשמתך תהיה בגן עדן, תנוח במשכבך בשלום בשלווה, מגיע לך כל פרס על יצירת מופת""

אלעד עלה לבמה, לצד האם, ואמר בהתרגשות: " הסדרה בני אור היה סוג של חלום, שהתחלנו לכתוב את החלום והוצאנו דברים מבפנים, אמרתי לגיא, חבר שלי שלא אתנו, אם נמשיך ככה אולי נזכה בפרס - הוא צחק. והנה, זכינו בפרס וחבל שהוא לא איתנו".

אמא שרה לב ואמא אתי ביטון

צילום: יח"צ

מחיאות כפיים:

אלעד ביטון מדבר לאחר קבלת הפרס:

אמא של גיא בלילה ז"ל

הקהל עמד ומחא כפיים לכבודם כשירדו מהבמה. מרגש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה