צפו: משטרת ישראל במבצע אכיפה באחד הכבישים המסוכנים בנגב

$(function(){setImageBanner('e8ab83a9-b80d-42f2-9bb5-7cf303cfdb4f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

משטרת ישראל יצאה השבוע במצבע משולב, כנגד עברייני תנועה. המוקד - כביש 25 הידוע לשמצה, שהפך בשנים האחרונות לאחד הסמלים לחוסר המשילות בדרום. צפו בתיעוד מתוך המצבע

קרדיט - משטרת ישראל (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

בעיית הטרור בכבישי הנגב הפכה בשנים האחרונות לאחד מהנושאים הבוערים ביותר. הפגנות רבות, מחאות של תושבים ולא מעט ביקורות הופנו כלפי מקבלי ההחלטות, על כך שרמת האכיפה בכבישים אשר סובבים את באר שבע אינה מספיקה וכי חוסר המשילות בהם מובילה ללא מעט תאונות ואבידות בחיי אדם.

אחד מהכבישים היותר ידועים לשמצה באזורנו הוא כמובן כביש 25. הכביש הארוך, שמחבר בין דימונה לבאר שבע - הפך בשנים האחרונות לאחד מהסמלים לחוסר המשילות ואובדן הביטחון האישי. בעבר, נרשמו לא מעט תאונות בכביש, כאשר בנוסף לכך תועדו אירועים חמורים בהם הושלכו אבנים מצד תושבי הפזורה הבדואית לעבר רכבים פרטיים ואוטובוסים. 

ובכך, יצאה משטרת ישראל במהלך השבוע האחרון לבמצע אכיפה רחב במיוחד, במסגרתו חולקו עשרות דו"חות לנהגים שעברו על החוק בתחומי הכביש. על פי אגף התנועה במשטרת ישראל, במהלך המבצע חולקו בסה״כ 60 דוחות, מתוכם: 8 על נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, 20 דו"חות על מהירות. עוד ניתנו דו"חות על נהגים שלא הוציאו רישיון מעולם או פסולי נהיגה ובתוך כך מודיעה המשטרה כי בוצעו מספר פסילות של רשיונות נהיגה ואף הושבתו מספר רכבים.

מאגף התנועה נמסר בתגובה: "נהיגה במהירות מופרזת מהווה סכנה ממשית לנהג ולמשתמשי הדרך. הסיכוי לתאונה במהירות חריגה גובר והפגיעה מחמירה עד לכדי תאונה קטלנית. אנו ממשיכים לפעול בהחמרה כלפי עבירות מסכנות חיים ועושים מאמצים רבים למצות את הדין עם מבצעי העבירות. אגף התנועה בשתף של מג"ב, יחידת יואב והיחידה האוורית. מבצעת אכיפה ואוויר ומהקרקע לתפיסת העבריינים ולהביאם לדין''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה