צפו: לא תאמינו כמה אנשים הסיע נהג בן 16 מהפזורה הבדואית



השוטרים מתחנת שגב שלום היו המומים לנוכח כמות הנוסעים שנמצאו ברכב בו נהג הקטין. עוד הבוקר, נעצר קטין בן 15 שנסע ללא לוחית רישוי

קרדיט - דוברות מרחב נגבאחרי שחשבנו שראינו כבר הכל בכבישי הנגב, מגיע האירוע הביזארי שהתרחש השבוע באזור שגב שלום והצליח להפתיע לא רק אותנו אלא גם את משטרת ישראל. 

באירוע שאירע מספר ימים בגזרת שגב שלום, עוכב רכב לבדיקה בידי שוטרי משטרת ישראל. בבדיקת הרכב, נמצא כי הנהג, קטין בן 16 - הסיע לא פחות מאשר אימו אשר ישבה לידו וסה"כ 6 נוסעים. תחילה כפי שנראה בסרטון מנסים השוטרים להבין מי נמצא ברכב, ולאחר שפתחו את דלתות המושב האחורי נחשפו שאר הנוסעים, בהם ילדים קטנים.

מהמשטרה נמסר כי לאחר האירוע החל כנגד הקטין הליך תעבורתי. במקרה נוסף שהתרחש הלילה לא הרחק משם, הבחינו שוטרי תחנת שגב שלום כי בשטח פזורת שגב שלום רכב נוסע ללא לוחיות רישוי. השוטרים חסמו את הרכב בנתיב נסיעתו והתברר כי הנהג בן 15 תושב הפזורה נוהג ברכב שהורד מהכביש לפני שנה. לקטין נמסרה הזמנה לדין ובעל הרכב זומן לשימוע בפני קצין משטרה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה