צפו: כחודש לאחר השוד, נעצרו החשודים שפרצו לחנות מחשבים בערד



חודש לאחר שמספר חשודים פרצו לחנות מחשבים בערב, ושדדו ממנה רכוש בשווי 100 אלף ש"ח, הצליחה המשטרה לעצור את שני הפורצים. מעצרם הוארך ובקרוב יוגשו כנגדם כתבי אישום

החשודים בשוד בערד. קרדיט - דוברות מרחב נגב

כחודש לאחר השוד, הצליחה משטרת ישראל לשים את ידה על שני החשודים בפריצה לחנות מחשבים בערד.

כאמור, הכל החל לאחר שבבתחנת ערד נפתחה חקירה בעקבות האירועים שקרו ביום ג', ה-24.5. אז, נפרצה חנות מחשבים וסלולאר במרכז המסחרי בעיר ונגנב ממנה רכוש רב בשווי של מעל 100,000 ש"ח. מהחקירה עלה כי למקום הגיעו חשודים רעולי פנים וביצעו מה שמכונה - ''כניסה אלימה'', עם רכב תוך שבירה של התריס החשמלי בחנות. בבדיקה המשטרתית עלה כי מדובר ברכב שנגנב יום קודם לכן מחניה בעיר.

עם התקדמות החקירה נודעה זהותם של שני חשודים, כבני 20 תושבי פזורת כביש 31, ולאחר חקירה מאומצת, בתאריך 9.6 אותרו ונעצרו החשודים. מעצרם הוארך מעת לעת ובסוף השבוע תביעות נגב הגישו כנגדם כתבי אישום תוך בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

רפ"ק וולטר קוגן קצין החקירות והמודיעין בתחנת ערד הגיב על מעצרם של השניים: ''מדובר באירוע חמור בו חשודים שלחו יד ברכושם של אחרים. עם קבלת התלונות על גניבת הרכב וההתפרצות לחנות פעלנו תוך שימוש במיטב הכלים למעצרם של החשודים אשר עשו ככל יכולתם לטשטש את זהותם ולחמוק מאימת הדין''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה