צפו: גנב כלי רכב מהעיר, פרצו מחסום ונמלטו לשטחים



משטרת ישראל מפרסמת הבוקר תיעוד מתוך אירוע גניבת רכב, שהתרחש לאחרונה בבאר שבע. צפו

קרדיט - דוברות המשטרה

חיזוק המשילות בדרום - כתב אישום הוגש  הבוקר כנגד תושב היישוב לקייה, שגנב 4 כלי רכב מבאר שבע וזאת לאחר שפרץ את מחסום מעבר מיתר בדרכו להעביר רכב גנוב לשטחי הרשות הפלסטינית.

חטיבת התביעות המשטרתית, הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, כנגד הנאשם, בן ה-21, בגין מעורבותו בארבעה אירועים של גניבות כלי רכב מהעיר באר שבע ובכוונה להעבירם לשטחי הרשות הפלסטינית.

מכתב האישום עולה כי בין התאריכים 19-22.5.23, הנאשם ביחד עם אחרים, תכננו לגנוב כלי רכב מהעיר באר שבע, ולאחר שגנב ארבעה כלי הרכב, זייף את לוחיות הזיהוי שלהם והעבירם אל תוך שטחי הרשות הפלסטינית דרך מעבר מיתר. 

חוקרי משטרת תחנת באר שבע פתחו בחקירה עם קבלת התלונות, תוך איסוף ממצאים מזירות האירוע וגביית עדויות ולאחר פעולות חקירה גלויות וסמויות, הצליחו להתחקות אחר הנאשם, וזאת לאחר שבאחד המקרים פרץ את מחסום מיתר, ולאחר שעלה עם הרכב הגנוב על דוקרני המחסום, נטש אותו ונמלט מהמקום.

במסגרת החקירה עלה כי הנאשם נהג ברכבים הגנובים כשהוא מעולם לא הוציא רישיון נהיגה וללא ביטוח.

הנאשם נעצר ובית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו ועם סיום חקירת המשטרה, שנוהלה בתחנת באר שבע, הגישה אתמול, יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב, כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה