פרסום ראשון: סיירת חדשה של 50 לוחמות מג"ב התחילה לפעול בבאר שבע



כוח חדש של מגב התחיל לפעול למען חיזוק המשילות והביטחון בבירת הנגב. בין 30-40 לוחמות נמצאות כעת ביחידה ובשבועיים הקרובים הן יושלמו ל-50 חיילות. ממג"ב נמסר: "הסיירת החדשה תתעסק בעיקר במקומות הומי אדם, מרכזי קניות, שווקים ובתחנת מרכזית במקום שיש בו סיכוי גדול למפגע בעיר באר שבע. תפקיד הסיירת להעלות את תחושת הביטחון לתושבים, מניעת עברות ושמירה על הסדר הציבורי."

קרדיט: מג"ב

אחרי שבנובמבר כוחות של משמר הגבול החלו לפעול בעיר באר שבע באופן סדיר, עכשיו מג"ב הכריזה על יחידה חדשה ומיוחדת שכל הפעילות שלה מוקדשת לבטחון ולמשילות בבירת הנגב. סיירת הלוחמות תצטרף לחטיבה החדשה השוקמה לאחרונה בעקבות אירועי "שומר חומות" וכהערכות לשעת חירום. הלוחמות ייצטרפו  לחטיבה שכבר מונה למעלה מ-100 לוחמים,  שכבר פועלים במרחב הנגב ובעיר באר שבע. 

הסיירת החדשה תכלול כ-50 לוחמות מאומנות, מסתמן שהיחידה החדשה תתרכז בהגברת הביטחון האישי ושמירה על הסדר הציבורי. זאת בנוסף לפעילות של החטיבה הקיימת שצפויה להמשיך לבצע מבצעי מעצרים, הגברת נוכחות בצירים המובילים לבאר שבע ולישובי הסביבה, הגברת נוכחות ואכיפת בריונות כבישים ומקרי פשיעה בעיר ומחוצה לה. מהלך זה מבטא את המדיניות החדשה של משטרת ישראל בשנה האחרונה, כשזאת התחייבה לשמור על הבטיחות ברחובות באר שבע. נדמה שניתן לומר שנכון לעכשיו המשטרה והרשויות עומדות מאחוריי ההתחייבות להוסיף כוח אדם ותקנים למחוז הדרומי של מדינת ישראל, שכידוע סבול מבעיות של פשיעה ואלימות. אך צריך עדיין לחכות ולראות אם הצעד המעודד הוא גם אפקטיבי.

בחודש האחרון היינו עדים לכמות גבוהה של פשעים אלימים בבאר שבע, שהגיעו לשיאם כשאלמונים ירו צרור כדורים לכיוון סניף של "המקסיקני". אך גם לפעילות מוגברת של כוחות מג"ב ומשטרה בניסיון להילחם בפשיעה הגואה. רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם על "מבצע סופה נודדת", שבמסגרתה המשטרה יצאה לאחד המבצעים הגדולים שנראו בבאר שבע אי פעם.

סיור של הסיירת בשוק העירוני. קרדיט: מג"בתדריך לכוחות הסיירת. קרדיט: מג"ב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה