פיצוץ בקואליציה - בן גביר: "מחויב לתושבי הנגב יותר מלרה"מ"



על רקע ההתחממות בגזרת עזה בן גביר תוקף את ראש הממשלה במסר חריג וחריף ומכריז: "אנחנו לא נגיע להצבעות בכנסת עד שרה"מ יפנים שהמטרה של הממשלה הזו היא ממשלת ימין מלא מלא" ומאשים את נתניהו שטרפד הגבלות שיזם השר לביטחון לאומי כנגד מחבלים>>>

איתמר בן גביר עם תוכנית להשבת הביטחון לדרום | צילום באר שבע נט

הבוקר (ד') אחרי יום ארוך של הפצצות בעזה ותגובת צה"ל שחלק מחברי הממשלה כינו "רופסת", סיעת עוצמה יהודית החרימה את ההצבעות בכנסת והתכנסה בביתו של בנו של מקורב לשר, בנצי גופשטיין. באותו הזמן הליכוד שיגר מסר חריף לשר, בו קראו: "הוא מוזמן להתפטר מהממשלה". אך בן גביר לא נשאר חייב ונשא נאום חריף משלו במסיבת עיתונאים בו ניסה לאיים בחזרה על נתניהו והזמין אותו לפטר את עוצמה יהודית מהממשלה.

כל זה קורה על רקע היחלשות של מפלגת עוצמה יהודית בסקרים, שרבים מעריכים שהתרחשה כתוצאה מההבטחות הגרנדיוזיות של השר בתקופת הבחירות על החזרת הביטחון האישי, בייחוד לתושבי הנגב. בשבועות האחרונים נרשמה מתיחות בין חברי סיעת עוצמה יהודית כשח"כ אלמוג כהן החרים את כנס הזנקת רשימות לבחירות המוניציפליות בבאר שבע במחאה על חוסר הטיפול של המפלגה בבעיות הנגב.

גופשטיין מתדרך את פעילי המפלגה מחוץ לכנס המוניציפלי בבאר שבע. צילום: מתן זמיר

עוד מנאומו של השר בן גביר בשדרות:

"אני אוהב את רה"מ, מעריך אותו מאוד, אבל צריך לומר - אני אוהב ומחויב יותר לתושבי שדרות, באר שבע, נגב, גליל, לכל תושבי מדינת ישראל. אני אומר בצורה הכי פשוטה לנוכח הודעת רה"מ - רה"מ אם אתה לא רוצה עוצמה יהודית בממשלה אתה מוזמן לפטר אותנו, אתה מוזמן לשלוח אותנו הביתה.

אני השר לביטחון לאומי, מחויבותי לדיונים ביטחוניים. רה"מ אם הוא רוצה אותנו בממשלה, אם הוא רוצה שנצביע יחד עם הממשלה, הוא צריך להזמין אותנו לדיונים ולא רק בתור קישוט. תהיה פה מדיניות של ממשלת ימין - אם רה"מ רוצה אנחנו נשמח אם לא - אנחנו לא נגיע להצבעות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה